Ja kloptquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja oké. Maar als kijker vind ik dat niet interessant.
saaiquote:
Moet je bij sof wezen denk ik.quote:
Costa rica ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze winnen zijn ze het hele wk ongeslagen
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Costa rica ook.
Nieuw Zeeland ook een keer.
Zwitserland ook een keer.
Boeiend.
waarom doen ze geen plaatje bij dat artikel van hemquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
Ian Thorpe komt uit de kast
Hehe, werd tijd
Waarom moet iedereen altijd per se uit de kast komen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
Ian Thorpe komt uit de kast
Hehe, werd tijd
Bij hem was het een reden voor zijn depressies volgens mij. Dus dan snap ik het wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen altijd per se uit de kast komen?
Ik kan niet goed koken :squote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Best lekker op zichmaar jij kan het vast beter :$
Ik bedoel ...Geaardheid zou niet zo'n big deal hoeven zijn. Hetero's komen ook niet uit de kast.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij hem was het een reden voor zijn depressies volgens mij. Dus dan snap ik het wel.
Maar inderdaad.
De coming out van Ellen Page was een klap
Bij Costa Rica kan je het nog wel als vb gebruiken jaquote:
Nee maar dat is wel echt tever vooruit denken voor 2014quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel ...Geaardheid zou niet zo'n big deal hoeven zijn. Hetero's komen ook niet uit de kast.
Is niet leukquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
kunnen jullie niet twee dingen tegelijk ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |