mayo in de pan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb gewoon de groente, tonijn, mayo en olijfolie in een pan gegooid en gehusseld
Je kreeg regelmatig wat meequote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Leukere mensen.
[..]
Je was er toch niet bij?
Vanuit SEX? Wat dan?quote:
Users van JNG die daar ook kwamen enzoquote:
O, dat waren sowieso niet echt mensen waar ik mee omging volgens mij.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Users van JNG die daar ook kwamen enzo
apartquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja om te mengen he. Ga het niet koken ofzo
Ja ik eet het ook rauw. Maar had geen kom die groot genoeg is dus alles in een pan gegooidquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
apart
ik zou het gewoon in een kom doen en rauw eten
Oh, overheen gelezenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik eet het ook rauw. Maar had geen kom die groot genoeg is dus alles in een pan gegooid
Dat blijft geen drie dagen lekker volgens mij.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
Is echt veel geworden. Kan er drie dagen van eten
Het is sowieso niet zo heel lekker denk ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat blijft geen drie dagen lekker volgens mij.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is sowieso niet zo heel lekker denk ik.
En?quote:
Ga je voetbal kijken fera?quote:
Nah. Ik vind dit soort wedstrijden echt zinloos.quote:
Ze krijgen 2 miljoen meer als ze derde worden :'Dquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah. Ik vind dit soort wedstrijden echt zinloos.3e of 4e plek, boeiend.
Als ze winnen zijn ze het hele wk ongeslagenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah. Ik vind dit soort wedstrijden echt zinloos.3e of 4e plek, boeiend.
hoezo ongeslagenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze winnen zijn ze het hele wk ongeslagen
Dat ze verliezen op penaltys telt niet als verslagenquote:
Ja oké. Maar als kijker vind ik dat niet interessant.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze krijgen 2 miljoen meer als ze derde worden :'D
ohhh okequote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze verliezen op penaltys telt niet als verslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |