Ik heb geen azijn. Ik doe mayoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mayonaise met een beetje azijn verdunnen en peper en zout.
beetje zuurquote:
Van iemand die daar niet eens meer mod is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt toch iedere keer dates?
[..]
Wow.
Het is maar goed dat dit niet SEX SC is, anders had je note.
Azijn ook.quote:
hoezo zou je daarvoor een note krijgen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Van iemand die daar niet eens meer mod is.
Wat doet azijn in jouw optiekquote:
ja maar azijn is andersquote:
oh ik zal het proberen als ik weer een salade maakquote:
Omdat ze daar achterlijk zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo zou je daarvoor een note krijgen?
jij was daar eerst toch altijd?quote:
Ja. Nog steeds soms. Maar de kwaliteit is keihard gekelderd. Het was vroeger veel leuker.quote:
waarom was het toen leuker?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Nog steeds soms. Maar de kwaliteit is keihard gekelderd. Het was vroeger veel leuker.
Was nooit leuk volgens mij.quote:
jngquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was nooit leuk volgens mij.
Toen JNG er nog was was het ook al een kut-sc
Omdat een zekere mod enorm haar best doet om het voor iedereen te verpesten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo zou je daarvoor een note krijgen?
wat een stomme modquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat een zekere mod enorm haar best doet om het voor iedereen te verpesten.
wist je nog in decemberquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die meer dan 70k posts hebben kan ik echt niet meer serieus nemen
Op een gegeven moment welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
jng
ik weet nog steeds niet waarom het nou gesloten is
zo heel erg was het niet toch
Leukere mensen.quote:
Je was er toch niet bij?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was nooit leuk volgens mij.
Toen JNG er nog was was het ook al een kut-sc
Ik kom al bijna in de top 100quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
wist je nog in decembertoen ik in de top500 kwam
Oh jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
wist je nog in decembertoen ik in de top500 kwam
Kan bijna niet misgaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb gewoon de groente, tonijn, mayo en olijfolie in een pan gegooid en gehusseld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |