Hoezo? Ik snap niet dat er nog steeds zo'n bombarie van gemaakt wordt. Zal wel door Amerika komen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar dat is wel echt tever vooruit denken voor 2014
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
kunnen jullie niet twee dingen tegelijk ofzo
goed zo ksquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk.
2 SC's volgen, de wedstrijd kijken en met 3 mensen dm'men
Daar draai ik mijn hand niet voor om.
fera en ik zijn optcquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
goed zo ks
zo zie ik het graag
zing je nu ook het wilhelmus of dat niet?
ja ik ook?quote:
Ik ben gewoon onder de indruk dat je werkelijk geen kans laat schietenquote:
Ik blijf hier alleen als je dit kan afluisteren. Dus ik ben wel vrij om te gaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
goed zo ks
zo zie ik het graag
zing je nu ook het wilhelmus of dat niet?
huh jawelquote:
Dank je.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
goed zo ks
zo zie ik het graag
zing je nu ook het wilhelmus of dat niet?
Ik kwam om je op cam te zien.quote:
negeren jullie mij ofzo?quote:
Viespeuk.quote:
Nee, ik praat maar krijg niks terug.quote:
huh ik ookquote:
Vreemd dit.quote:
Nee.quote:
/gctcquote:
hquote:
Nope absoluut nietquote:
Ja, wel rood.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope absoluut nietsterker nog
Was 100 procent rood. Maar ja dat is zo zielig voor brazilie
ik ben op cam :$ :$quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wel rood.
Maar hij pakt hem vast 1,5 meter voor de 16.
Ja maar het gaat om wanneer hij neergaat toch? Slimme Robbenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wel rood.
Maar hij pakt hem vast 1,5 meter voor de 16.
Zit op laptop liefje.quote:
Mort weet.quote:
Nee. Waar de overtreding ingezet wordt telt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het gaat om wanneer hij neergaat toch? Slimme Robben
xdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Robben grijpt naar piemels, hihaho,
Denk dat ze er nu beter afkomen dan met rode kaart en gevaarlijke plek voor vrije trapquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit op laptop liefje.
Die trekt tc niet.
[..]
Mort weet.
[..]
Nee. Waar de overtreding ingezet wordt telt.
Dus zou geen strafschop moeten zijn.
Maar misschien zag de scheids en grens hetniet goed.
Of wilde hij een cadeautje geven voor de andere pingel die hij ons gaf.
Gewoon 8-1 ja tochquote:
quote:
je bent vastgelopen he of niet?quote:
maar je hangt in de luchtquote:
Die verdient wel meer volgens mijquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik kom er pas nu achter dat Pewdiepie elk jaar 4 mil dollars verdient. Hij doet er niet veel mee...
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
hommo ga weg ik probeer te hosselen
quote:
kom TCquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:05 schreef Crack_ het volgende:
Zo, vandaag van 8 tot 5 bij gewerkt en mn voeten zijn echt shit haha, maar was leuk
O JOU HEB IK GEZIEN.quote:
/gctcquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:05 schreef Crack_ het volgende:
Zo, vandaag van 8 tot 5 bij gewerkt en mn voeten zijn echt shit haha, maar was leuk
Die UI is schattig.quote:
kom je op tc?quote:
Neequote:
ik heb juist geenmake-up op lulhannesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jammer
Sof heeft make-up op ze ziet er leuker uit dan normaal
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jammer
Sof heeft make-up op ze ziet er leuker uit dan normaal
oh je bent een naturel bjoetiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb juist geenmake-up op lulhannes
ja duhquote:
Ik geef het maar opquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow wow wow, die WP.
Wat een smoothtalker.
Echte PUA.
Zit niet oo laptopquote:
Kom dan. We winnen toch wel de wedstrijd.quote:
Maar jij bent knapper.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
zet die dan aanquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow wow wow, die WP.
Wat een smoothtalker.
Echte PUA.
wp haalt het niet bij jouquote:
Oewwwwwquote:
Tc is kutquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom dan. We winnen toch wel de wedstrijd.
ja dat leer ik van feraquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |