/gctcquote:
hquote:
Nope absoluut nietquote:
Ja, wel rood.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope absoluut nietsterker nog
Was 100 procent rood. Maar ja dat is zo zielig voor brazilie
ik ben op cam :$ :$quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wel rood.
Maar hij pakt hem vast 1,5 meter voor de 16.
Ja maar het gaat om wanneer hij neergaat toch? Slimme Robbenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wel rood.
Maar hij pakt hem vast 1,5 meter voor de 16.
Zit op laptop liefje.quote:
Mort weet.quote:
Nee. Waar de overtreding ingezet wordt telt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het gaat om wanneer hij neergaat toch? Slimme Robben
xdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Robben grijpt naar piemels, hihaho,
Denk dat ze er nu beter afkomen dan met rode kaart en gevaarlijke plek voor vrije trapquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit op laptop liefje.
Die trekt tc niet.
[..]
Mort weet.
[..]
Nee. Waar de overtreding ingezet wordt telt.
Dus zou geen strafschop moeten zijn.
Maar misschien zag de scheids en grens hetniet goed.
Of wilde hij een cadeautje geven voor de andere pingel die hij ons gaf.
Gewoon 8-1 ja tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |