Doe normaal. Johan gaat naar Arno de haararchitect. 70 euro voor een knipbeurtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:48 schreef supersof het volgende:
dan zeggen jullie dat lr naar de kapper moet
Mijn oma heeft mij echt genadeloos getrollt/afgemaakt gister. Het is dat ik zo hard moest lachen anders hand ik gehuildquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:48 schreef supersof het volgende:
dan zeggen jullie dat lr naar de kapper moet
Ik zou hem 70 euro geven als hij maar naar de kapper gaat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe normaal. Johan gaat naar Arno de haararchitect. 70 euro voor een knipbeurt
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou hem 70 euro geven als hij maar naar de kapper gaat.
Arno zijn kapsalon zit trouwens in Nijmegenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou hem 70 euro geven als hij maar naar de kapper gaat.
wat een trutquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn oma heeft mij echt genadeloos getrollt/afgemaakt gister. Het is dat ik zo hard moest lachen anders hand ik gehuild
Ik ken arno nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Arno zijn kapsalon zit trouwens in Nijmegen
Ze vroeg aan mijn moeder en broer of ze mij al meisjesnamen gaven en kwam zelf met Daniellequote:
Is wel mooi geworden :$quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:50 schreef supersof het volgende:
ik was laatst naar een speciale krullenkapster en dat koste 42 euro ofzo
hoezo meisjesnaam? Er is toch juist wat van af?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze vroeg aan mijn moeder en broer of ze mij al meisjesnamen gaven en kwam zelf met Danielle![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof dat ze mijn haar alsnog te lang vond.
Donequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:50 schreef Toto69 het volgende:
eigenlijk moet iemand het zusje van LMI even zijn pohi sturen
grapje
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Done
heb wel even jou naam onder het mailtje gezet want wees nou eerlijk
het is jouw idee dus jij hoort er credit voor te krijgen toch
Langer haar, meisje... en kennelijk niet genoeg.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo meisjesnaam? Er is toch juist wat van af?
*jouw naamquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Done
heb wel even jou naam onder het mailtje gezet want wees nou eerlijk
het is jouw idee dus jij hoort er credit voor te krijgen toch
Waar?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Arno zijn kapsalon zit trouwens in Nijmegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |