abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142216973
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:48 schreef supersof het volgende:
dan zeggen jullie dat lr naar de kapper moet
Doe normaal. Johan gaat naar Arno de haararchitect. 70 euro voor een knipbeurt
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142216992
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:48 schreef Fok-it het volgende:
WP, hij lult zoals altid
I know :D
pi_142216997
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:48 schreef supersof het volgende:
dan zeggen jullie dat lr naar de kapper moet
Mijn oma heeft mij echt genadeloos getrollt/afgemaakt gister. Het is dat ik zo hard moest lachen anders hand ik gehuild ;(
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:49:24 #54
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142217003
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:48 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Doe normaal. Johan gaat naar Arno de haararchitect. 70 euro voor een knipbeurt
Ik zou hem 70 euro geven als hij maar naar de kapper gaat.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:49:36 #55
319979 Fok-it
All is well
pi_142217009
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef supersof het volgende:

[..]

Ik zou hem 70 euro geven als hij maar naar de kapper gaat.
_O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_142217015
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef supersof het volgende:

[..]

Ik zou hem 70 euro geven als hij maar naar de kapper gaat.
Arno zijn kapsalon zit trouwens in Nijmegen :)
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:49:50 #57
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142217017
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Mijn oma heeft mij echt genadeloos getrollt/afgemaakt gister. Het is dat ik zo hard moest lachen anders hand ik gehuild ;(
wat een trut :(
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:50:12 #58
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142217027
Mijn kapper is 14 euro ofzo; :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:50:19 #59
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142217036
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Arno zijn kapsalon zit trouwens in Nijmegen :)
Ik ken arno niet
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:50:39 #60
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142217057
ik was laatst naar een speciale krullenkapster en dat koste 42 euro ofzo :')
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142217059
eigenlijk moet iemand het zusje van LMI even zijn pohi sturen

grapje
pi_142217068
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef supersof het volgende:

[..]

wat een trut :(
Ze vroeg aan mijn moeder en broer of ze mij al meisjesnamen gaven en kwam zelf met Danielle _O- _O- _O- _O- _O-

Ik geloof dat ze mijn haar alsnog te lang vond.
pi_142217077
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:50 schreef supersof het volgende:
ik was laatst naar een speciale krullenkapster en dat koste 42 euro ofzo :')
Is wel mooi geworden :$
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:51:16 #64
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142217085
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ze vroeg aan mijn moeder en broer of ze mij al meisjesnamen gaven en kwam zelf met Danielle _O- _O- _O- _O- _O-

Ik geloof dat ze mijn haar alsnog te lang vond.
hoezo meisjesnaam? Er is toch juist wat van af?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142217086
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Is wel mooi geworden :$
hossel gespot :$
pi_142217114
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:50 schreef Toto69 het volgende:
eigenlijk moet iemand het zusje van LMI even zijn pohi sturen

grapje
Done
heb wel even jou naam onder het mailtje gezet want wees nou eerlijk
het is jouw idee dus jij hoort er credit voor te krijgen toch
pi_142217117
quote:
19s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:51 schreef Toto69 het volgende:

[..]

hossel gespot :$
Geen hossel hoor, meen ik oprecht
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142217122
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:51 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Done
heb wel even jou naam onder het mailtje gezet want wees nou eerlijk
het is jouw idee dus jij hoort er credit voor te krijgen toch
:')
pi_142217135
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:51 schreef supersof het volgende:

[..]

hoezo meisjesnaam? Er is toch juist wat van af?
Langer haar, meisje... en kennelijk niet genoeg.

Ik vond het echt geniaal van haar :@
pi_142217136
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Geen hossel hoor, meen ik oprecht
;) ;)
pi_142217149
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:51 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Done
heb wel even jou naam onder het mailtje gezet want wees nou eerlijk
het is jouw idee dus jij hoort er credit voor te krijgen toch
*jouw naam
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:52:30 #72
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142217155
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Arno zijn kapsalon zit trouwens in Nijmegen :)
Waar?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:53:05 #73
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142217185
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:52 schreef Fera het volgende:

[..]

Waar?
http://arnohaararchitecten.nl
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142217187
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:52 schreef Fera het volgende:

[..]

Waar?
Een van de weinige kappers die de jaren 60 look nog goed kan knippen :)
pi_142217188
haha hij hapt
pi_142217198
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:52 schreef JanCees het volgende:

[..]

*jouw naam
sorry opperheer jc
pi_142217200
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:52 schreef Fera het volgende:

[..]

Waar?
http://arnohaararchitecten.nl/Main/
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:53:25 #78
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142217203
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:51 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Is wel mooi geworden :$
dankje :)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:53:40 #79
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142217213
quote:
too slow
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142217226
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef supersof het volgende:

[..]

too slow
Ja anders kom ik altijd te vroeg dus is weer eens wat anders :)
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:54:29 #81
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142217254
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja anders kom ik altijd te vroeg dus is weer eens wat anders :)
wauw :')
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142217270


@Mortaxx
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:55:11 #83
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142217286
quote:
19s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:54 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]

@Mortaxx
etsu
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142217289
quote:
19s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:54 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]

@Mortaxx
Littlerabbit
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142217293
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:55 schreef supersof het volgende:

[..]

etsu
:D
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:55:30 #86
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142217295
quote:
19s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:54 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]

@Mortaxx
@Heppie
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:55:35 #87
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142217302
ik houd niet zo van vanille ijs dus ik hoef het niet
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142217305
@KS
pi_142217326
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:55 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Littlerabbit
Dit is een beetje een deja vu gevoel
pi_142217376
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:55 schreef supersof het volgende:
ik houd niet zo van vanille ijs dus ik hoef het niet
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:57:55 #91
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142217393
quote:
19s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:57 schreef Toto69 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ja he
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:58:36 #92
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142217409
quote:
19s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:57 schreef Toto69 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit plaatje is zo kut. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142217415
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:58 schreef Fera het volgende:

[..]

Dit plaatje is zo kut. :')
ik vind ze schattig
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:59:15 #94
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142217429
quote:
19s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:55 schreef Toto69 het volgende:
@KS
Ik hou niet van banaan schatje.

Ik hoopte dat je me beter kende.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:59:19 #95
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142217432
quote:
19s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

ik vind ze schattig
Schattig?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142217433
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik hou niet van banaan schatje.

Ik hoopte dat je me beter kende.
:(
pi_142217440
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:59 schreef Fera het volgende:

[..]

Schattig?
_O-
  zaterdag 12 juli 2014 @ 21:00:39 #98
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142217472
O, die kapper (haararchitect) weet ik wel te vinden. :) Is me nooit opgevallen verder.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142217484
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dit is een beetje een deja vu gevoel
Ik zag hem op fb :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142217509
Ik heb oregano en tijm in huis. Zou dat lekker zijn in tonijnsalade?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')