dankjequote:
too slowquote:
wauwquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja anders kom ik altijd te vroeg dus is weer eens wat anders
etsuquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:55 schreef supersof het volgende:
ik houd niet zo van vanille ijs dus ik hoef het niet
ja hequote:
Dit plaatje is zo kut.quote:
Ik hou niet van banaan schatje.quote:
Schattig?quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou niet van banaan schatje.
Ik hoopte dat je me beter kende.
Ik zag hem op fbquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is een beetje een deja vu gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |