je kan mensen gewoon blokkeren hoorquote:
VIquote:
Ik vind het wel grappig om te zien hoelang hij nog doorgaatquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan mensen gewoon blokkeren hoor
niet zeuren hier danquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig om te zien hoelang hij nog doorgaat
Deze week is het juist het leukstquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VI
Dat kan je toch niet leuk meer vinden
Dat si ook geen zeuren?quote:
Ik vond die eerste uitzending na die column plaatsvervangend ongemakkelijkquote:
nee oke, maar gisteren welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat si ook geen zeuren?
Ik vind het grappig
Ook niet?quote:
wat was er gebeurd??quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond die eerste uitzending na die column plaatsvervangend ongemakkelijk
Ze hadden elkaar via de media flink onderuit gehaald.quote:
wie?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden elkaar via de media flink onderuit gehaald.
En nu praten ze niet meer met elkaar.
Ja dat was pijnlijk, maar daarna ging het snel beter. Gisteren was topshowquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond die eerste uitzending na die column plaatsvervangend ongemakkelijk
Ze zaten net gewoon met elkaar te praten hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden elkaar via de media flink onderuit gehaald.
En nu praten ze niet meer met elkaar.
straks verlies je je wielrenvrienden lr, even rustigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godverdomme op 3 kanalen wielren geblaat. Discriminatie dit.
Oh oke. apartquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze zaten net gewoon met elkaar te praten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |