SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Laat me radenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
misschien is er een reden dat ik de hele dag niks doe.
Ja maar jij zit niet ELKE dag de hele dag op FOK!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zit vandaag ook heel de dag op fok
Als je niets weet moet je gewoon je waffel houden. Dank.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laat me raden
Gebrek aan sociaal contact????
[..]
Ja maar jij zit niet ELKE dag de hele dag op FOK!
Haha ja hoorrr FOK! meet zeker? xDquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ga zo lekker naar vrienden in het echte leven
zou jij ook eens moeten doen
Mijn vrienden verafschuwen FOK!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha ja hoorrr FOK! meet zeker? xD
Gotchaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je niets weet moet je gewoon je waffel houden. Dank.
wat zeggen ze dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn vrienden verafschuwen FOK!
moet altijd wel lachen om hun commentaar
[..]
Gotcha
Serieus, doe eens aardig.quote:
Gewoon mijn postgeschiedenis laten doorlezenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn vrienden verafschuwen FOK!
moet altijd wel lachen om hun commentaar
Dat feel wanneer mensen vragen wat je die dag gedaan hebtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon mijn postgeschiedenis laten doorlezen.
Overigens weten die van mij geeneens dat ik mijn dagen hier verkloot. Wel zijn ze achter mijn youtube-kanaal gekomen dus...
Je hebt net gewoon mijn recept gelezenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heik was in de lidl om raketjes te halen (die zijn heel lekker daar
) en toen had ik geen zin om naar de snackbar te gaan dus ik dacht: ik maak een salade
Ik had gehoopt dat we thuis nog tonijn zouden hebben maar die hebben we niet.
welk receptquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat feel wanneer mensen vragen wat je die dag gedaan hebt
[..]
Je hebt net gewoon mijn recept gelezen
ik denk dat ik een ban krijg als ik het ongecensureerd hier neerkwak dus dan maar zoquote:
Ehm ga ik even over nadenkenquote:
Ik maak ze dan maar wijs dat ik op MyFreeCams zit als topmodelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat feel wanneer mensen vragen wat je die dag gedaan hebt
[..]
Je hebt net gewoon mijn recept gelezen
ja in de lidl lees ik dat zeker??quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van de tonijnsalade die ik zo ga maken
Ik wilde hem eerst kant en klaar kopen maar die sla zag er niet lekker uit en toen wilde ik het zelf maken. Maar we hebben dus geen tonijn in huisquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar is wel heel toevallig dat we allebei tonijnsalade maken
Hij dmt me al sinds gistermiddagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |