abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:35:15 #1
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142216398


Welkom in het GRTD SC-topic.

V: Voetbal, bier en tieten. Dat is puur genieten!
A: Uiteraard.

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd. Je moet ook even dit lijstje invullen en posten! Zo kennen we je meteen wat beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Klik hier voor alle statistieken van dit topic

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.

Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142216423
quote:
19s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

misschien is er een reden dat ik de hele dag niks doe.
Laat me raden
Gebrek aan sociaal contact????
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:34 schreef supersof het volgende:

[..]

ik zit vandaag ook heel de dag op fok ;(
Ja maar jij zit niet ELKE dag de hele dag op FOK!
pi_142216434
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Laat me raden
Gebrek aan sociaal contact????

[..]

Ja maar jij zit niet ELKE dag de hele dag op FOK!
Als je niets weet moet je gewoon je waffel houden. Dank.
pi_142216447
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:33 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Ga zo lekker naar vrienden in het echte leven
zou jij ook eens moeten doen
Haha ja hoorrr FOK! meet zeker? xD
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:37:39 #5
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142216488
Vrede op aarde mensen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142216490
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Haha ja hoorrr FOK! meet zeker? xD
Mijn vrienden verafschuwen FOK!
moet altijd wel lachen om hun commentaar
quote:
19s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Als je niets weet moet je gewoon je waffel houden. Dank.
Gotcha
pi_142216498
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
Vrede op aarde mensen.
Het is nog geen kerst hoor
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:38:44 #8
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142216527
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:37 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Mijn vrienden verafschuwen FOK!
moet altijd wel lachen om hun commentaar

[..]

Gotcha
wat zeggen ze dan?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:38:52 #9
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142216537
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:37 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Het is nog geen kerst hoor
Serieus, doe eens aardig.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142216544
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:37 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Mijn vrienden verafschuwen FOK!
moet altijd wel lachen om hun commentaar

Gewoon mijn postgeschiedenis laten doorlezen :).

Overigens weten die van mij geeneens dat ik mijn dagen hier verkloot. Wel zijn ze achter mijn youtube-kanaal gekomen dus... :D
pi_142216579
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Gewoon mijn postgeschiedenis laten doorlezen :).

Overigens weten die van mij geeneens dat ik mijn dagen hier verkloot. Wel zijn ze achter mijn youtube-kanaal gekomen dus... :D
Dat feel wanneer mensen vragen wat je die dag gedaan hebt ;(

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:29 schreef supersof het volgende:

[..]

ja he :D ik was in de lidl om raketjes te halen (die zijn heel lekker daar :@ ) en toen had ik geen zin om naar de snackbar te gaan dus ik dacht: ik maak een salade
Ik had gehoopt dat we thuis nog tonijn zouden hebben maar die hebben we niet.
Je hebt net gewoon mijn recept gelezen :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:40:12 #12
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142216588
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat feel wanneer mensen vragen wat je die dag gedaan hebt ;(

[..]

Je hebt net gewoon mijn recept gelezen :')
welk recept
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142216602
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:38 schreef supersof het volgende:

[..]

wat zeggen ze dan?
ik denk dat ik een ban krijg als ik het ongecensureerd hier neerkwak dus dan maar zo
ja dat fokforum is echt een ***forum daar wordt alleen maar op elkaar gehaat echt ***triest daar joh waarom zit je op dat forum ***nerd
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:38 schreef Fera het volgende:

[..]

Serieus, doe eens aardig.
Ehm ga ik even over nadenken
pi_142216611
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef supersof het volgende:

[..]

welk recept
Van de tonijnsalade die ik zo ga maken
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142216613
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat feel wanneer mensen vragen wat je die dag gedaan hebt ;(

[..]

Je hebt net gewoon mijn recept gelezen :')
Ik maak ze dan maar wijs dat ik op MyFreeCams zit als topmodel
pi_142216622
Fuckin lmi gaat me DM'en :')_
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:41:19 #17
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142216647
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Van de tonijnsalade die ik zo ga maken
ja in de lidl lees ik dat zeker??
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:41:42 #18
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142216666
Zijn er mensen op tc?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142216679
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:41 schreef supersof het volgende:

[..]

ja in de lidl lees ik dat zeker??
Ja maar is wel heel toevallig dat we allebei tonijnsalade maken :o
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142216680
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er mensen op tc?
toto denk ik
pi_142216704
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn er mensen op tc?
Dan zien jullie hoe ik VI kijk :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:42:44 #22
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142216714
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:41 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja maar is wel heel toevallig dat we allebei tonijnsalade maken :o
Ik wilde hem eerst kant en klaar kopen maar die sla zag er niet lekker uit en toen wilde ik het zelf maken. Maar we hebben dus geen tonijn in huis :P
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:42:48 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142216718
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:42 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dan zien jullie hoe ik VI kijk :')
:D

Ik zit Hellboy te kijken. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:43:30 #24
319979 Fok-it
All is well
pi_142216747
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
Fuckin lmi gaat me DM'en :')_
Hij dmt me al sinds gistermiddag
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:43:35 #25
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142216749
ik eet best vaak tonijn
is lekker :9
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')