Nee hoor (niet onlangs in elk geval). Maar dit is gewoon iets wat me al tijden steeds meer opvalt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:49 schreef Dehelerambam het volgende:
Wat een gezeur weer, ben je net gedumpt?
Mm, maar dat is van alle tijden dus?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:53 schreef El_Matador het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn wel vaak veeleisender dan goed voor ze is. Maar dat is zo tussen 25 en 35. Erna komen ze erachter dat die houding niet werkt en gaan ze voor de eerste de beste sukkel die voorbij komt.
Absoluut, daar heb ik ook een zwak voor. Maar die zijn niet altijd even makkelijk te vinden, tenzij je naar Spanje of Zuid-Amerika gaat... Helaas heb je daar weer een kans dat je misbruikt wordt voor een paspoort.quote:TS, je vist denk ik in de verkeerde vijver.
Oh enneh, latina's![]()
Denk wel dat TV een grote invloed heeft. Dat was al zo tijdens die Sex and the City crap. Nederlandse vrouwen kunnen erg leuk zijn, maar niet zelden doen ze zich beter voor dan ze in werkelijkheid zijn. Een 7tje die zich als een hot babe gedraagt, je kent het wel.quote:
Amsterdam en Rotterdam is best wat leuks te vinden denk ik zo.quote:Absoluut, daar heb ik ook een zwak voor. Maar die zijn niet altijd even makkelijk te vinden, tenzij je naar Spanje of Zuid-Amerika gaat...
Jaaaa touché, perfect voorbeeld idd, dat Sex and the city-gedragquote:Op vrijdag 11 juli 2014 06:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk wel dat TV een grote invloed heeft. Dat was al zo tijdens die Sex and the City crap. Nederlandse vrouwen kunnen erg leuk zijn, maar niet zelden doen ze zich beter voor dan ze in werkelijkheid zijn. Een 7tje die zich als een hot babe gedraagt, je kent het wel.
Klopt, maar daar voel ik me toch altijd zo... blankquote:Amsterdam en Rotterdam is best wat leuks te vinden denk ik zo.
Verder dan de 'ABC-eilanden' ben ik helaas nog niet gekomen en dat was al geweldig, maar Zuid-Amerika staat zeker hoog op m'n lijst van te bezoeken plekken. Wellicht eerst een tijdje Spaans leren in Spanje, dat maakt het denk ik wel makkelijker.quote:En Zuid-Amerika is allesbehalve straf, kan ik je vertellen.
Bron?quote:Een record aantal Nederlandse jonge vrouwen blijft vervolgens single, want voor de zelfbewuste Nederlandse moderne vrouw is alleen het allerbeste goed genoeg.
Haha das wel erg directe taal. Maar idd, sommige vrouwen zijn alleen geëmancipeerd als het ze uitkomt. Maar goed, als ze ook nog banden gaan plakken voelen we ons al helemáál nutteloosquote:Op vrijdag 11 juli 2014 06:38 schreef Trebo het volgende:
Nederlandse vrouwen.. vrouwen waar de emancipatie ophoudt wanneer er een bandje geplakt moet worden.
Arrogante kutwijven, dat zijn het.
Je vergeet die arme man te vermelden dat het temperament van latina's niet te harden isquote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:53 schreef El_Matador het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn wel vaak veeleisender dan goed voor ze is. Maar dat is zo tussen 25 en 35. Erna komen ze erachter dat die houding niet werkt en gaan ze voor de eerste de beste sukkel die voorbij komt.
TS, je vist denk ik in de verkeerde vijver.
Oh enneh, latina's![]()
Kijkend naar de historie van de wereld de afgelopen 2000 jaar zou je kunnen concluderen dat de blanke europeaan de meest macho soort mens is die er op deze aardkloot rond loopt. Bereid duizenden mensen over de kling te jagen voor een kilootje goud. Hele continenten bereid is te zuiveren van hun orginele bewoners voor hun eigen doelen. Met 1 gezinnetje een paar honderd "werknemers" in het gareel houden voor de plantage.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 06:05 schreef erik013 het volgende:
[..]
Klopt, maar daar voel ik me toch altijd zo... blanken heb ik het een beetje het idee dat ik als bleekscheet niet zo interessant ben, aangezien je ze dan weer om een dikke macho-neger zie hangen 9 van de 10 keer
![]()
Hahahehe zo is het gewoon ja. Ik vind ze maar weinig sexy uitstraling hebben, te koeltjes en kleurloos en totaal geen smaak voor kleding, allemaal afknappers.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:53 schreef El_Matador het volgende:
Mannen zeuren nou eenmaal graag en veel :pquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:46 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed dit soort topics zijn sowieso kansloos. Er bestaan vrouwen in alle soorten en maten. Arrogant, bescheiden, zelfstandig, afhankelijk ex. etc. Er is dus niets te zeggen over "De Nederlandse vrouw"
Dit topic is natuurlijk wel een magneet voor gefrustreerde zeikverhalen.
Nou dat ben ik er om daar eens even lekker op in te hakkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:51 schreef N.icka het volgende:
[..]
Mannen zeuren nou eenmaal graag en veel :p
Als je naar beneden gaat, zet je dan ook ff het vuilnis buiten?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:51 schreef N.icka het volgende:
[..]
Mannen zeuren nou eenmaal graag en veel :p
johquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou dat ben ik er om daar eens even lekker op in te hakken
ohja, en je doet nu eenzelfde one size fits all redenatie als de TS
tsssk dat is allang gedaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je naar beneden gaat, zet je dan ook ff het vuilnis buiten?
Dat bedoel ik dus, de verploerting.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:53 schreef snakelady het volgende:
Tja, vrouwen willen ten eerste niet benoemd worden met een cijfer, met zo'n instelling kom je er natuurlijk niet.
Fuck man, iemand een 6je of een 8 noemen, en dan nog denken dat dat een compliment is ook.![]()
Maar ik zie in mijn omgeving eigenlijk niet dat mannen moeite hebben om dates en/of een relatie te krijgen.
Misschien moet je aanpak gewoon eens veranderen TS?
Als gemiddeld uitziende vrouw heb je ze al aan de voeten liggen. En ja, als je de keuze hebt, neem je het beste dat beschikbaar is toch? En dat is dan meestal niet de eerste de beste kerel die wel aardig is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:53 schreef erik013 het volgende:
[..]
Het lijkt bijna of er op elke vrouw 3 mannen in Nederland zijn, zo makkelijk kan een enigszins leuke vrouw 'kieskeurig' zijn.
Eens! Nederlandse vrouwen zijn de bom.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:31 schreef Bonkers. het volgende:
Nederlandse vrouwen![]()
Vaak een grote mate van zelfstandigheid, verantwoordelijkheidsgevoel over eigen keuzes, laten niet graag over zich heen lopen, weinig gevoel voor drama, nuchter, betrokkenheid en interesse in veel onderwerpen, geemancipeerd.![]()
En natuurlijk is dit ook lekker gegeneraliseerd en iedereen heeft een eigen invalshoek, maar toch. Geef mij maar een Nederlandse vrouw.
Natuurlijk niet, daarvoor moet je naar buitenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:36 schreef TitusPullo het volgende:
Sex and the City, 4, 7 of 9 en misbruikt worden voor een paspoort. Hebben jullie wel eens met een normale vrouw gepraat?
Dit is mi. de grootste hinder.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:31 schreef metamorphosis het volgende:
[..]
Als gemiddeld uitziende vrouw heb je ze al aan de voeten liggen. En ja, als je de keuze hebt, neem je het beste dat beschikbaar is toch? En dat is dan meestal niet de eerste de beste kerel die wel aardig is.
Nee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:08 schreef erik013 het volgende:
Mannen zie ik over het algemeen veel minder veeleisend zijn.
Zo mee eens. Wat een hopeloze gevallen altijd die dat doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:53 schreef snakelady het volgende:
Tja, vrouwen willen ten eerste niet benoemd worden met een cijfer, met zo'n instelling kom je er natuurlijk niet.
Fuck man, iemand een 6je of een 8 noemen, en dan nog denken dat dat een compliment is ook.![]()
Nou, mannen werken dan wel met een cijfer van 1 tot 10, maar vrouwen werken met 'Ja', 'Nee' en 'Twijfelachtig'.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zo mee eens. Wat een hopeloze gevallen altijd die dat doen.
Dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:18 schreef Fokker89 het volgende:
Alle vrouwen zijn gewoon hoeren.
Daar was zon lange OP, op.dit tijdstip niet voor nodig geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteen bitchslap erop.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:36 schreef Leia0 het volgende:
Ik ben het met TS eens. De Nederlandse vrouw is vreselijk arrogant. Ik kan me soms verschrikkelijk ergeren als ik zie hoe ze een leuke, aardige jongen behandelen. Terwijl zijzelf niet eens moeders mooiste zijn, of de slimste. Gggrrr!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit.
TS komt net van het uitgaan en is telkens afgewezen.Afgewezen, afgewezen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heeft ie de hele avond kwijlend meisjes aangekeken in de hoop dat ze hem aanspraken. Want hij is toch zo'n aardige gast. Stelletje kuthoeren.
Uh nee hoor, ik ga niet voor de eerste de beste sukkel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:53 schreef El_Matador het volgende:
TS, je vist denk ik in de verkeerde vijver.
Oh enneh, latina's![]()
Echt he, vuile hoeren zijn het!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Afgewezen, afgewezen..
Volgens mij heeft ie de hele avond kwijlend meisjes aangekeken in de hoop dat ze hem aanspraken. Want hij is toch zo'n aardige gast. Stelletje kuthoeren.
Dat is meer een mythe dan waarheid, ik heb vaak genoeg voor vrouwen wingman gespeeld omdat ik niet geïnteresseerd was of dat ik uiteindelijk zelf met ze naar huis ging.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is mi. de grootste hinder.
Veel mannen hebben kennelijk geen standaard waardoor iedere vrouw een ruime keuze heeft iedere keer dat ze behoefte heeft aan een nieuwe partner. Dan kies je uiteraard de beste.
Jij hebt er zeker veel gedaan in je jongere jaren?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee hoor, ik ga niet voor de eerste de beste sukkel.
valt wel mee, vandaar mijn vorige opmerkingquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij hebt er zeker veel gedaan in je jongere jaren?
Juist!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef wickedmen het volgende:
Bijv als je tegen een onbekende vrouw zegt zooooow zij is lekker of haar zou ik doen verpruts je het al en dan maar janktopics maken of janken erom.
Als je een beetje zelfverzekerd bent (vrouwen houden ook van schattigheid), leuk bent kom je met de meeste vrouwen ver genoeg.
Hij wel voor jou?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee hoor, ik ga niet voor de eerste de beste sukkel.
Wat voor jou een 9 is kan voor een ander wel een 3 zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 06:05 schreef erik013 het volgende:
[..]
Jaaaa touché, perfect voorbeeld idd, dat Sex and the city-gedragJuist die houding maakt van een '7' echt een '4' of '5'.
Terwijl een leuk karakter en humor zo'n meisje nou juist weer een '9' kunnen maken. Juist dat beetje girl next door-type dat zichzelf ook niet altijd al te serieus neemt en er leuk uitziet maar niet altijd perfect wil zijn wordt leuk door die eigenschappen.
[..]
Klopt, maar daar voel ik me toch altijd zo... blanken heb ik het een beetje het idee dat ik als bleekscheet niet zo interessant ben, aangezien je ze dan weer om een dikke macho-neger zie hangen 9 van de 10 keer
![]()
[..]
Verder dan de 'ABC-eilanden' ben ik helaas nog niet gekomen en dat was al geweldig, maar Zuid-Amerika staat zeker hoog op m'n lijst van te bezoeken plekken. Wellicht eerst een tijdje Spaans leren in Spanje, dat maakt het denk ik wel makkelijker.
De causaliteit ontgaat me nogal.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerktDus het zal wel niet.
Mjah heb je gelijk inquote:
Zie TS.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:17 schreef Karina het volgende:
Als het al zo was hebben ze in ieder geval niet erg hun best gedaan
Moa... Kan voor mij gewoon simpelweg de reden zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bron?
Elke gast kan een vrouw krijgen, als ze je afwijzen omdat je niet lang genoeg bent hebben ze andere redenen.
'Welkom bij een nieuw avontuur van Calimero'.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:06 schreef PeterRusso het volgende:
omdat mannen vallen op vrijwel elke vrouw die er een beetje goed uitziet uit , denken vrouwen dat elke man kunnen krijgen. Daarom wijzen ze je af als je ook maar een cm te klein bent.
Ach die heeft het over jonge vrouwen, onder die categorie val ik niet en hij doet veel te moeilijk. Alsof vrouwen meteen gaan denken: oh zou hij wel een goeie partner zijn, kan ik met hem trouwen, kinderen krijgen, nee zo werkt het niet.quote:
Ik geloof er niks van dat vrouwen dat denken.quote:In plaats van het leuk te hebben, lijken ze al aan het nadenken of je wel de perfecte partner bent voor de rest van hun leven.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:18 schreef Myrr het volgende:
niet de goede haarkleur, rare huidskleur ondertoon. Allemaal van dat soort dingen, terwijl ze voor de rest best leuk/knap kunnen zijn. Ik kan gewoon volledig afknappen op kleine dingen, bijvoorbeeld te dunne benen of 1 tand die scheef staat.
Ahja, het is vast de reden dat ik met mijn 23 jaar pas in m'n tweede relatie zit.
Krea heb gelijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:19 schreef Kreator het volgende:
Niet meer met fokvrouwen daten opent een nieuwe wereld, waar ook normale vrouwen rondlopen. Dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit.
TS komt net van het uitgaan en is telkens afgewezen.Jij was toch zo'n enorme eindbaas die de vrouwen aan z'n pik rijgt als een kleuter die Nibb-Itt's om een dropveter douwt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Sowieso Fokmensen daten als je zelf Fokt.quote:
Ik vind mezelf vrij normaal hoor. En ik kom zelfs af en toe buiten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:19 schreef Kreator het volgende:
Niet meer met fokvrouwen daten opent een nieuwe wereld, waar ook normale vrouwen rondlopen. Dat dan weer wel.
Mwah, vriendinnen heb ik dat wel zien doen ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:22 schreef Karina het volgende:
Ik geloof er niks van dat vrouwen dat denken.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, vriendinnen heb ik dat wel zien doen ja.
Ik ken TS niet, maar wat hij schrijft over een bepaald soort Nederlandse vrouw klopt wel. Van die Sex and the City wijven. Zelf net een zeventje en een hele waslijst aan eisen die zodra ze weer ouder worden direct over boord gaan.
Hij zou eens een Argentijnse moeten proberen....![]()
![]()
Opschepperquote:
Ik herken dat dus helemaal niet. Maar ik zal dan niet die bepaalde soort zijn denk ik. Ik vind iemand leuk of niet. Kan me ook niet herinneren dat ik dat vroeger WEL had.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken TS niet, maar wat hij schrijft over een bepaald soort Nederlandse vrouw klopt wel. Van die Sex and the City wijven. Zelf net een zeventje en een hele waslijst aan eisen die zodra ze weer ouder worden direct over boord gaan.
![]()
Dat is niks typisch Nederlands hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
wat?quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 06:05 schreef erik013 het volgende:
[..]
Jaaaa touché, perfect voorbeeld idd, dat Sex and the city-gedragJuist die houding maakt van een '7' echt een '4' of '5'.
Terwijl een leuk karakter en humor zo'n meisje nou juist weer een '9' kunnen maken. Juist dat beetje girl next door-type dat zichzelf ook niet altijd al te serieus neemt en er leuk uitziet maar niet altijd perfect wil zijn wordt leuk door die eigenschappen.
[..]
![]()
Ook jou ken ik niet irl, maar ik zie je niet als het type vrouw dat ik net beschreef.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:28 schreef Karina het volgende:
Ik herken dat dus helemaal niet. Maar ik zal dan niet die bepaalde soort zijn denk ik. Ik vind iemand leuk of niet. Kan me ook niet herinneren dat ik dat vroeger WEL had.
Er is geen land waar zo snel, hard en vernietigend veroordeeld wordt als Nederland.quote:
Ik begreep wat je bedoelde. Al ken ik geen Argentijnse vrouwen maar ik heb er wel een beetje zo een beeld bij wat je schetstquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook jou ken ik niet irl, maar ik zie je niet als het type vrouw dat ik net beschreef.
Argentijnsen zijn trouwens vele malen lastiger, echt prinsesjes, terwijl ze echt niet allemaal zo interessant of mooi zijn. Arrogant terwijl je er geen recht op heb, dat bedoel ik.
Als je niks te bieden hebt zul je het wel te horen krijgen ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is geen land waar zo snel, hard en vernietigend veroordeeld wordt als Nederland.
Ongezien de tyfus.
Wat bedoel je met "van die haantjes"?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:31 schreef Karina het volgende:
Bij Argentijnse mannen heb ik dan ook wel weer een beeld, van die haantjes
In 1 zin mijn punt van direct veroordelen (en een mening klaar hebben) samenvatten, een gave die alleen bazenkoekenbakkers bezitten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je niks te bieden hebt zul je het wel te horen krijgen ja.
Goed in de kleren, haren helemaal gladjes, gespierd, beetje stoer doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "van die haantjes"?
Argentijnen uit Buenos Aires zijn sowieso erg arrogant, ze leven nog in hun vergane glorie van 1935.
Het mooie van Colombiaanse vrouwen is, en dat zie je zelfs als je maar een beetje WK hebt gezien, is dat de mooiste helemaal niet arrogant zijn, maar juist heel vriendelijk en open. Een zeldzame combinatie in de meeste landen; mooi/knap/aantrekkelijk/veel partners kunnen krijgen maakt velen arrogant.
Geeft niet. Ik begrijp best dat je op me zit te wachten, maar ik woon tegenwoordig samen (2 auto's, labrador, koophuis) dus dat gaat hem niet meer worden. Sorry.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee hoor, ik zit niet te wachten op 500 vrouwen
Je maakt het er zelf wel een beetje naar zeurpiet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In 1 zin mijn punt van direct veroordelen (en een mening klaar hebben) samenvatten, een gave die alleen bazenkoekenbakkers bezitten.
Dus een aantrekkelijke man is een "haantje"?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed in de kleren, haren helemaal gladjes, gespierd, beetje stoer doen.
Ik ben bang voor honden dus helaas val je dan sowieso af. Oh ik heb toch eisen dus!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik begrijp best dat je op me zit te wachten, maar ik woon tegenwoordig samen (2 auto's, labrador, koophuis) dus dat gaat hem niet meer worden. Sorry.
En ze zijn gemiddeld 1.60 ofzo daarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed in de kleren, haren helemaal gladjes, gespierd, beetje stoer doen.
Het is de combinatie he, van het stoer doen en de overdreven aandacht voor kleding.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus een aantrekkelijke man is een "haantje"?
Ik vrees dat je verkeerd zit. Juist Argentijnen zijn erg vaak alternatief, beetje viezig langig haar, etc.
Ah, lekker veeleisend weer...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:39 schreef Karina het volgende:
Ik ben bang voor honden dus helaas val je dan sowieso af.
Oh ja ik ben 1.76, nu vind ik het niet erg als een man ietjes kleiner is maar zoveel gaat me te verquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
En ze zijn gemiddeld 1.60 ofzo daar. Zelf ik ben daar lang met m'n 1.78
Ik zeur niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Je maakt het er zelf wel een beetje naar zeurpiet.
Nee, Argentinie niet zo, je hebt best veel lange Argentijnen. En je bent precies even lang als ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik DENK dat jij het ook niet leuk zou vinden als je vriendin je hond niet moest omdat ze er bang voor is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, lekker veeleisend weer...Nederlandse vrouwen...
.
hoe weet jij dat ?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alle andere culturen zijn lang niet zo vernietigend in hun veroordelingen.
Geen last van. Probeer altijd aardig te zijn tegen wie dan ook en hoor regelmatig dat ik er prima uitzie. Toch geen moeite met aan een meisje komen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:08 schreef erik013 het volgende:
is dat de Nederlandse jonge vrouw niet meer met een gewoon leuke en aardige gast geen genoegen meer lijkt te nemen. Zelfs als jongen die er niet slecht uitziet en waarmee je het leuk hebt, kan 1 dingetje genoeg zijn voor die vrouwen om voordat je je echt hebt voorgesteld genadeloos
Mijn vriendin is 2/3 cm kleiner dan mij, nooit een probleem geweest.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:08 schreef erik013 het volgende:
Iets als lengte (zelfs al ben je nog steeds 5-10 cm langer dan haar) kan een verder leuke gast bijna totaal kansloos maken
Mijn Argentijnse collega (erg lelijk en onaantrekkelijk) met wie ik hier deze week ben heeft ook zijn vrouw over laten komen. Die vrouw is 1,80 en hij 1,60. Het is echt geen gezicht. Zij is ook lelijk trouwens.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ik ben 1.76, nu vind ik het niet erg als een man ietjes kleiner is maar zoveel gaat me te verNet alsof je met je zoontje op stap bent.
Toen ik er was voelde ik me een stuk groter dan normaal. Is natuurlijk compleet subjectief, maar dat is dit hele topicquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, Argentinie niet zo, je hebt best veel lange Argentijnen. En je bent precies even lang als ik.
In Colombia zijn jij en ik juist vaak altijd de langsten.
Een flinke ervaring in het algemeen. Echt, wij Nederlanders (ver)oordelen direct. En echt keihard, dat is voor buitenlanders echt heel raar. Dat soort dingen merk je beter als je naar het buitenland gaat en dan weer es terugkomt.quote:
haha.quote:
het is haar hondquote:dat jij het ook niet leuk zou vinden als je vriendin je hond niet moest omdat ze er bang voor is.
Ja, ok, vergeleken met Nederland zeker. En ik zit in dezelfde lengte, bro, ik voel je.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Toen ik er was voelde ik me een stuk groter dan normaal. Is natuurlijk compleet subjectief, maar dat is dit hele topic
Iets met potje en dekseltje...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn Argentijnse collega (erg lelijk en onaantrekkelijk) met wie ik hier deze week ben heeft ook zijn vrouw over laten komen. Die vrouw is 1,80 en hij 1,60. Het is echt geen gezicht. Zij is ook lelijk trouwens.
Het zijn daarmee misschien ook weer atypische Argentijnen; een stuk minder arrogant.
Je draait in 1 zin het hele verhaal van TS de nek om. Gemeen kutwijf ben je ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:49 schreef Karina het volgende:
je kunt zomaar voor iemand vallen die eigenlijk totaal je type niet is.
Een flinke ervaring zegt helemaal niets over alle culturenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een flinke ervaring in het algemeen. Echt, wij Nederlanders (ver)oordelen direct. En echt keihard, dat is voor buitenlanders echt heel raar. Dat soort dingen merk je beter als je naar het buitenland gaat en dan weer es terugkomt.
Overigens staan Nederlandse vrouwen EN mannen internationaal over het algemeen als erg aantrekkelijk bekend: lang, vriendelijk en enorm trouw en betrouwbaar.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow nou gelukkig vind jij honden dan blijkbaar niet eng
Praat eens met buitenlandse toeristen hoe ze Nederland ervaren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:50 schreef N.icka het volgende:
[..]
Een flinke ervaring zegt helemaal niets over alle culturen
Erg he? Vandaar dat ik hier nu in mijn uppie zit denk ikquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je draait in 1 zin het hele verhaal van TS de nek om. Gemeen kutwijf ben je ook eigenlijk.
Ik vind hem (of haar) dus engquote:
Wat is er eng aan dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem (of haar) dus engMaar dat heb ik met alle honden, zelfs met een tekkel
Zal wel een of ander onverwerkt trauma zijn.
ja dat weet ik dus niet. Als ik een hond zie dan denk ik: die gaat me bijtenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is er eng aan dan?. Het is een zij trouwens. Als ik mijn hand in haar bek stop en "BIJT DAN ACHTERLIJKE KUTHOND!" schreeuw, dan nog doet ze niks (ja, likken en met de staart zwaaien).
Als man zijnde moet ik je toch gelijk vinden. Het verhaal van TS herken ik niet, maar dan van jou wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef MsMessy het volgende:
Wat is dat toch met de gemiddelde Nederlandse man anno 2014?! Het is een gigantische zeikerd, zonder ruggengraat, die nog harder loopt te janken dan een gemiddelde vrouw. Totaal geen zelfvertrouwen, standvastigheid of charme
Als ik R&P moet geloven heb je nog gelijk ook. Gelukkig kom ik ook nog wel eens buiten en wordt het tegendeel nog wel eens bewezen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef MsMessy het volgende:
Wat is dat toch met de gemiddelde Nederlandse man anno 2014?! Het is een gigantische zeikerd, zonder ruggengraat, die nog harder loopt te janken dan een gemiddelde vrouw. Totaal geen zelfvertrouwen, standvastigheid of charme. Hij is zo ongeveer de omega in de roedel. Als je een echte vent zoekt kan je maar beter buiten Nederland kijken.
Misschien ben je als kind mishandeld door een hond.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet. Als ik een hond zie dan denk ik: die gaat me bijtendus zelfs als ik een foto zie van een hond.
Het was natuurlijk wachten op een dergelijke reactiequote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef MsMessy het volgende:
Wat is dat toch met de gemiddelde Nederlandse man anno 2014?! Het is een gigantische zeikerd, zonder ruggengraat, die nog harder loopt te janken dan een gemiddelde vrouw. Totaal geen zelfvertrouwen, standvastigheid of charme. Hij is zo ongeveer de omega in de roedel. Als je een echte vent zoekt kan je maar beter buiten Nederland kijken.
Eens.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef MsMessy het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:06 schreef Cracka-ass het volgende:
olietanker met misplaatst meerderwaardigheidsgevoel.
Denk het, kan het me niet herinneren in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien ben je als kind mishandeld door een hond.
Alleen die username al...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was natuurlijk wachten op een dergelijke reactie![]()
En waardoor komt dat denk je?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef MsMessy het volgende:
Wat foute boel is, is die hele instelling dat het aan de ander ligt. En dat geldt voor de huilbaby's van beide sexe.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alleen die username al...
Alles wat begint met 'ms' & 'lady' en dat soort shit, dan weet je eigenlijk al dat het foute boel is.
Precies dat snap ik ook nooit. Het ligt niet aan mij, dus ik snap niet waarom die bitches niet in de spiegel kunnen kijken en zichzelf de schuld kunnen geven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Wat foute boel is, is die hele instelling dat het aan de ander ligt.
Alles dat na een x aantal zwangerschappen overgewicht krijgt, een kort pittig kapsel neemt en een man gaat domineren, om vervolgens een saai burgerlijk leven te krijgen tot de dood ze (eindelijk) scheidt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:08 schreef Kreator het volgende:
Alles wat begint met 'ms' & 'lady' en dat soort shit, dan weet je eigenlijk al dat het foute boel is.
Wat ik dan weer niet begrijp, is dat als iemand hier post over sociale veranderingen die duidelijk gaande zijn, dat er meteen geimpliceerd wordt dat TS de schuld bij iemand anders legt. Hij geeft enkel aan dat hij het moeilijk vindt om zijn draai te vinden in de manier hoe man-vrouw relaties tegenwoordig werken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Precies dat snap ik ook nooit. Het ligt niet aan mij, dus ik snap niet waarom die bitches niet in de spiegel kunnen kijken en zichzelf de schuld kunnen geven.
Met het eerste gedeelte erg eens, maar "de manier hoe man-vrouw-relaties 'tegenwoordig werken'" gaat me ook wel erg ver.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:18 schreef keste010 het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet begrijp, is dat als iemand hier post over sociale veranderingen die duidelijk gaande zijn, dat er meteen geimpliceerd wordt dat TS de schuld bij iemand anders legt. Hij geeft enkel aan dat hij het moeilijk vindt om zijn draai te vinden in de manier hoe man-vrouw relaties tegenwoordig werken.
Ik heb het aan mijn vriend gevraagd, hij is IJslands en woont in Denemarken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Praat eens met buitenlandse toeristen hoe ze Nederland ervaren.
Of kijk eens rond op FOK!, het is heel normaal om niets van iets of iemand te weten en dan keihard te oordelen. Heel Nederlands.
Dat is een grote plus van Nederlanders; onze eerlijkheid.quote:
Opmerkelijke reactie wat ontbrak was jij nog.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:12 schreef fathank het volgende:
Weer een verzameltopic voor seksueel gefrusteerde en sociaal incapabele mannen
Die waren er nog niet genoeg
Ah daar hebben we de Marokkaanse E-Hosselaar ook weer.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Opmerkelijke reactie wat ontbrak was jij nog.
Ik heb nooit gezegd dat ik een hosselaar ben maar ok.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Ah daar hebben we de Marokkaanse E-Hosselaar ook weer.
Is maar goed ook want je mag niet liegen van Allah.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik een hosselaar ben maar ok.
Ahhhhh een internetheld die het leuk vindt om mensen falers te noemen ongeacht of hij ze kent en of het waar is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Is maar goed ook want je mag niet liegen van Allah.
Jaaaaaa laten we er een marokkanen/moslim bashtopic van makenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Is maar goed ook want je mag niet liegen van Allah.
Of nog beter: NWS!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jaaaaaa laten we er een marokkanen/moslim bashtopic van maken. R&P wordt KLB
Ik heb dan ook geen relatie met een ruggengraatloze, bolle, vormeloze, kalende Nederlander.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alleen die username al...
Ik doe niet aan zwangerschappen, huwelijken, burgerlijk en het korte kapsel heb ik al weer een tijd geleden afgezworen. Oké dus het punt overgewicht had je goed, poeh héquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:18 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Alles dat na een x aantal zwangerschappen overgewicht krijgt, een kort pittig kapsel neemt en een man gaat domineren, om vervolgens een saai burgerlijk leven te krijgen tot de dood ze (eindelijk) scheidt.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met het eerste gedeelte erg eens, maar "de manier hoe man-vrouw-relaties 'tegenwoordig werken'" gaat me ook wel erg ver.
Het SatC probleem heerst zeker. De bedremmelde Nederlandse saaie lul die niet eens een roos wil kopen voor zijn meisje ook.
De reactie van Myrr hierboven beschrijft typisch het eerste.
Kijk hier in R&P rond en vraag eens hoe 'mannen' een date aanpakken. Degenen die uitroepen "joah, bin doar gek, goa eg nie voor hoar betoale, gewoon 50/50 de rekening deule" horen bij het tweede.
Gelukkig zit daartussen een heel spectrum.
Omdat ze steeds meer hun vrouwelijke kant moesten ontdekken en nu zijn zowel mannen als vrouwen labiele jankerds. Eerst een complete analyse maken voordat je zelfs maar de eerste stap heb gezet is al ergerlijk. Zo bang om op je bek te gaan, dat je niet eens meer wil leren maar eerst het fijne van alles moet weten.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:00 schreef keste010 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
We kunnen inmiddels natuurlijk wel stellen dat er enorm verschil is bij mannen en vrouwen onderling (gelukkig maar). Maar ben je het er niet mee eens dat er in de algemene zin een verandering heeft plaatsgevonden? Persoonlijk zie ik een veel gerationaliseerdere manier van kijken (let op: dit betekent niet rationeler, maar meer het denken in rationele termen) naar potentiele partners en het continu denken in beter of slechter en het zogenaamde afstrepen van kenmerken op een lijstje. Ik ben in vele landen geweest en in Nederland valt het me inderdaad wel op dat de Nederlandse vrouw (die inderdaad gemiddeld gezien veel arroganter is dan ergens anders op de wereld) vaak op basis van oppervlakkigheden iemand kan wegstrepen. Dit is overigens geen klacht naar vrouwen toe, ik denk veel eerder dat dit een verandering is die door een wisselwerking tussen man-vrouw veroorzaakt wordt. Kan me vanuit vrouwelijk oogpunt namelijk ook veel klachten richting de gemiddelde man indenken.
Gelukkig zijn Nederlandse vrouwen wel bovengemiddeld mooi, eerlijk en redelijk naturel
Eens!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Omdat ze steeds meer hun vrouwelijke kant moesten ontdekken en nu zijn zowel mannen als vrouwen labiele jankerds. Eerst een complete analyse maken voordat je zelfs maar de eerste stap heb gezet is al ergerlijk. Zo bang om op je bek te gaan, dat je niet eens meer wil leren maar eerst het fijne van alles moet weten.
Nee, je zit er nog op te wachten want zelfs zij willen je niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen relatie met een ruggengraatloze, bolle, vormeloze, kalende Nederlander.
EE ee hoezo zijn de pubers hier gek??quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sowieso Fokmensen daten als je zelf Fokt.
Zitten hier verder vrij normale mensen op de pubers na.
De dag dat ik zo gefrustreerd jegens vrouwen ben gooi ik mezelf van de Euromast.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh een internetheld die het leuk vindt om mensen falers te noemen ongeacht of hij ze kent en of het waar is.
Mijn woorden zijn waar deze frusti bende miste alleen jou nog als frusti.
Een voorbeeld voor alle vrouwen dus!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:59 schreef MsMessy het volgende:
Ik doe niet aan zwangerschappen, huwelijken, burgerlijk en het korte kapsel heb ik al weer een tijd geleden afgezworen. Oké dus het punt overgewicht had je goed, poeh hé
Ik heb een relatie met een Turkse God die meer bir is dan jij ooit zal zijn. En dacht je nou werkelijk dat ik geen aandacht krijgquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, je zit er nog op te wachten want zelfs zij willen je niet.
Groetjes,
De Hongaarse God.
Wat is bir zijn?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb een relatie met een Turkse God die meer bir is dan jij ooit zal zijn. En dacht je nou werkelijk dat ik geen aandacht krijg
Terug naar de keuken. Goulash maken zul je.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, je zit er nog op te wachten want zelfs zij willen je niet.
Groetjes,
De Hongaarse God.
Birquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb een relatie met een Turkse God die meer bir is dan jij ooit zal zijn. En dacht je nou werkelijk dat ik geen aandacht krijg
Trots zijn op je relatie met een drugsdealende gouden ketting dragende bmw rijder.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:29 schreef MsMessy het volgende:
Lolquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Trots zijn op je relatie met een drugsdealende gouden ketting dragende bmw rijder..
Wow niet één gok is goed, zou de komende maand maar even overslaan bij de loterijquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Trots zijn op je relatie met een drugsdealende gouden ketting dragende bmw rijder..
Hij is Turk, dus dat moet wel. Aldus FOKquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wow niet één gok is goed, zou de komende maand maar even overslaan bij de loterij
Yup, maar ik date niet met Amenth of Gulmez.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hij is Turk, dus dat moet wel. Aldus FOK
Jij bent wat ze noemen een oefenmodel. Wat is bir?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tegenvallend, dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen relatie met een ruggengraatloze, bolle, vormeloze, kalende Nederlander.
Te dikke tieten? Dat kan niet, remlof.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:46 schreef remlof het volgende:
Gemiddeld te dikke tieten en te brede heupen. En teveel blond.
Voor een zorgzame feminiene vrouw kun je net zo goed beter buiten Nederland kijken. Veel Nederlandse vrouwen zijn niet halve mannen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef MsMessy het volgende:
Jawel, van die vieze hanguiers met blauwe aders en pannenkoektepels.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Te dikke tieten? Dat kan niet, remlof.
Dit is gewoon een feit. Maar waarom zou dit zo zijn, mannen zoeken vooral iets fatsoenlijks waar ze "het" mee kunnen en daarna zien ze wel verder.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is mi. de grootste hinder.
Veel mannen hebben kennelijk geen standaard waardoor iedere vrouw een ruime keuze heeft iedere keer dat ze behoefte heeft aan een nieuwe partner. Dan kies je uiteraard de beste.
Je moet ze ook niet meer boven de veertig neuken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, van die vieze hanguiers met blauwe aders en pannenkoektepels.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:28 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dit is gewoon een feit. Maar waarom zou dit zo zijn, mannen zoeken vooral iets fatsoenlijks waar ze "het" mee kunnen en daarna zien ze wel verder.
Persoonlijk herken ik mijzelf ook in het bovenstaande. Ik heb het mijzelf een stuk makkelijker gemaakt om gewoon te betalen voor seks. Ik heb twee kortstondige relaties gehad maar het geeft alleen gezeik, daarbij heeft een vrouw vaak toch niks te bieden en al helemaal niet als ze ouder wordt (behalve kinderen wellicht).
Waar is de liefde in dit verhaal? Man en vrouw die van elkaar houden, en daarom seks hebben en samen oud willen worden?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:28 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dit is gewoon een feit. Maar waarom zou dit zo zijn, mannen zoeken vooral iets fatsoenlijks waar ze "het" mee kunnen en daarna zien ze wel verder.
Persoonlijk herken ik mijzelf ook in het bovenstaande. Ik heb het mijzelf een stuk makkelijker gemaakt om gewoon te betalen voor seks. Ik heb twee kortstondige relaties gehad maar het geeft alleen gezeik, daarbij heeft een vrouw vaak toch niks te bieden en al helemaal niet als ze ouder wordt (behalve kinderen wellicht).
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:05 schreef ZarB het volgende:
Waar we IN IEDER GEVAL op afknappen is Calimero gedrag. Jouw gedrag dus, ts.
Groeten,
Alle vrouwen.
Je maakt het weer veel te complex, Disana.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar is de liefde in dit verhaal? Man en vrouw die van elkaar houden, en daarom seks hebben en samen oud willen worden?
Nee hoor. Neem aan dat mannen toch ook wel zo denken over het aangaan van een relatie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Je maakt het weer veel te complex, Disana.
Ben ik dan zo hopeloos romantisch?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Je maakt het weer veel te complex, Disana.
Mijn liefde voor dikke tieten en bier probeer ik inderdaad tijdens het daten wel helder te krijgen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee hoor. Neem aan dat mannen toch ook wel zo denken over het aangaan van een relatie.
True that, ik ben al 33 en nog als ik ga stappen kom ik geen aandacht tekort, zelfs 18 jarige gozertjes vragen me of ik naar huis wil met hun.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:01 schreef vera166 het volgende:
Wat ik denk is dat er kutwijven tussen zitten en vrouwen die zo gemaakt worden en leuke vrouwen. En nog duizend grijze gebieden.
Mannen hebben hier best een groot aandeel in. Op een avondje stappen komen er weet ik veel hoeveel wanhopige of niet wanhopige mannen op vrouwen afgestapt, die ze allemaal vertellen hoe knap leuk en lekker ze eruit zien.
Zoals overal gezegd, hoe vaker iets herhaalt wordt tegen iemand, hoe meer ze het gaan geloven.. Ten nadele van sommige mannen.
Er zijn echt genoeg leuke vrouwen. En vrouwen die zich zo kut gedragen mag je best een keer flink op hun plek zetten![]()
Maar als je nagaat, er komen zoveel mannen naar vrouwen toe. Vrouwen zitten daar niet altijd op te wachten en niet alle mannen gaan in 1x weg zonder nog even flink vervelend te doen. Dan vergis je je als vrouw/meisje wel eens in een leuke man en daar gedraag je je dan ook zo tegen.
Of zoiets. Verder wat ik zei; regelrechte kutwijven mag je best laten voelen dat ze zich onmetelijk belachelijk gedragen![]()
Of "jo gedraag je maar gewoon als een 6 hoor, zoals je bent". Mond gesnoerd
Misschien ben je zelf nu veel zelfbewuster en straal je meer zelfvertrouwen uit. Is natuurlijk aantrekkelijker dan een jonge maar onzekere meid.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
True that, ik ben al 33 en nog als ik ga stappen kom ik geen aandacht tekort, zelfs 18 jarige gozertjes vragen me of ik naar huis wil met hun.
Maar ik ben in een relatie en ik zit daar niet op te wachten, een complimentje is leuk natuurlijk maar praat als "Met jou wil ik wel een geile avond hebben" of "Jij kan vast goed pijpen"( ja die heb ik echt gehoord) zijn geen complimenten.
Dus ik kan me voorstellen dat jonge meiden dat nog veel erger ervaren, ik kan me ook niet herinneren dat toen ik rond de 19 was jongens zo waren, en ik zag er toen toch echt wel beter uit dan nu.
Inderdaad, altijd blijven focussen op de hoofdzaak.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mijn liefde voor dikke tieten en bier probeer ik inderdaad tijdens het daten wel helder te krijgen.
1.78 is dan ook een hele normale lengte.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet klagen dan dat je geen leuke vrouw tegenkomt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd blijven focussen op de hoofdzaak.
Hmm, dat is wel weer waar ja, toen was ik nog redelijk onzeker, wat achteraf gezien nergens voor nodig was.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien ben je zelf nu veel zelfbewuster en straal je meer zelfvertrouwen uit. Is natuurlijk aantrekkelijker dan een jonge maar onzekere meid.
Dat heb ik dan ook niet gedaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Niet klagen dan dat je geen leuke vrouw tegenkomt.
Ja, zie dit topic.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klagen is sowieso meer iets voor vrouwen.
Wat doe jij tussen de 18 jarige ?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
True that, ik ben al 33 en nog als ik ga stappen kom ik geen aandacht tekort, zelfs 18 jarige gozertjes vragen me of ik naar huis wil met hun.
Maar ik ben in een relatie en ik zit daar niet op te wachten, een complimentje is leuk natuurlijk maar praat als "Met jou wil ik wel een geile avond hebben" of "Jij kan vast goed pijpen"( ja die heb ik echt gehoord) zijn geen complimenten.
Dus ik kan me voorstellen dat jonge meiden dat nog veel erger ervaren, ik kan me ook niet herinneren dat toen ik rond de 19 was jongens zo waren, en ik zag er toen toch echt wel beter uit dan nu.
Slanke vrouwen met volle tieten en brede heupen blond haarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:46 schreef remlof het volgende:
Gemiddeld te dikke tieten en te brede heupen. En teveel blond.
Dat is er mis met de Nederlandse vrouw.
Uitgaan, meestal of een concert of bv dingen als de foute party.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat doe jij tussen de 18 jarige ?
Ja inderdaad, stom eigenlijk en die tijd kan je niet meer terug krijgen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik was ook super onzeker! En als ik nu foto's terugkijk van mezelf, zie ik pas hoe mooi ik toen was. En ik had het zelf niet eens in de gaten! Was jaloers als vriendjes naar andere meisjes keken enz. Vergeleek mezelf continu met anderen...
Het is nu allemaal een stuk relaxter zeg maar.
Mwah. Zo ziet het merendeel er nu ook weer niet uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Slanke vrouwen met volle tieten en brede heupen blond haar
Wtf. je bent zeker geen lelijke vrouw..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uitgaan, meestal of een concert of bv dingen als de foute party.
Als ik gewoon zomaar ga stappen is de gemiddelde leeftijd wel wat hoger over het algemeen.
Maar zelfs voor mijn werk, ik werk ook voor een bekende krant een maak dan foto's van evenementen, heb al een aantal keer gehad dat een van die gozers met mij dan op de foto wilde.
[..]
Ja inderdaad, stom eigenlijk en die tijd kan je niet meer terug krijgen.
Zo zag ik er wel uitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mwah. Zo ziet het merendeel er nu ook weer niet uit.
Dat bedoel ik ook, dus ik kan me voorstellen dat jonge meiden het nog veel erger hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wtf. je bent zeker geen lelijke vrouw..
Maar het is nu ook weer niet alsof je looked like beyonce bent ofzo..
Zo! Nee, zo groot had ik ze niet, nog steeds niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zo zag ik er wel uitMaatje 34 maar wel met flinke borsten ( Cup D) en brede heupen.
godver, ik zou willen dat ik weer 19 was, hahaha.
Helaas nu wel iets voller.
Alles wordt sowieso beter naarmate je ouder wordt; enkel nachten doorhalen moet je steeds meer cash betalen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uitgaan, meestal of een concert of bv dingen als de foute party.
Als ik gewoon zomaar ga stappen is de gemiddelde leeftijd wel wat hoger over het algemeen.
Maar zelfs voor mijn werk, ik werk ook voor een bekende krant een maak dan foto's van evenementen, heb al een aantal keer gehad dat een van die gozers met mij dan op de foto wilde.
[..]
Ja inderdaad, stom eigenlijk en die tijd kan je niet meer terug krijgen.
Gewoon gasten die zich vervelen, meer moet je daar niet achter zoeken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, dus ik kan me voorstellen dat jonge meiden het nog veel erger hebben.
Het is echt bizar soms hoor, ik snap er ook niks van.
Juist. En bij jonge meisjes durven ze wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gewoon gasten die zich vervelen, meer moet je daar niet achter zoeken.
Hahaha, met broeken had ik dat ook ja, omdat ik ook maar klein ben (1.60)quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zo! Nee, zo groot had ik ze niet, nog steeds niet.
Maar wel maatje 34, en met die leeftijd kon ik zelfs nog in maatje 164 op de kinderafdeling shoppen.
Jongens/mannen die zeggen tegen een meid/dame "kun je goed pijpen" bereiken niets hoor. Ook niet bij meisjes van 14.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Juist. En bij jonge meisjes durven ze wel.
Of ze verwarren me met een cougar die op jacht is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jongens/mannen die zeggen tegen een meid/dame "kun je goed pijpen" bereiken niets hoor. Ook niet bij meisjes van 14.
Tenzij zwakbegaafd.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar is de liefde in dit verhaal? Man en vrouw die van elkaar houden, en daarom seks hebben en samen oud willen worden?
Welnee, je moet anders eens expres net doen alsof jij ook interesse in hen hebt. Dan ga je hun onzekerheid zien, en zie je dat ze het puur doen uit verveling.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of ze verwarren me met een cougar die op jacht is.
Ik vind het oprecht triest dat jij geen betere ervaringen hebt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:22 schreef D.D.W. het volgende:
[..]Voordat er over liefde wordt gedacht moet er wel 10 keer een ALS zijn gepasseerd.
ALS?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:22 schreef D.D.W. het volgende:
[..]Voordat er over liefde wordt gedacht moet er wel 10 keer een ALS zijn gepasseerd.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben wel wat waard, maar het type Nederlandse vrouwen waar ik voor val zagen dit nooit ;-) Maar dat komt vooral omdat ik op te knappe vrouwen val... (niet eens bijzonder knap, gewoon leuk knap)quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:07 schreef vera166 het volgende:
Haha lol je bent zelf gewoon niks waard en schuift dit maar af op de vrouwen die je daarmee aantrekt ofzo??
Die zijn er zat in dit landje!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben wel wat waard, maar het type Nederlandse vrouwen waar ik voor val zagen dit nooit ;-) Maar dat komt vooral omdat ik op te knappe vrouwen val... (niet eens bijzonder knap, gewoon leuk knap)
Zoals al is (ongeveer) gezegd in dit topic; als een vrouw jong en slank is krijgt ze aandacht in overvloed. Dus kiest ze hier de aantrekkelijkste (kwa uiterlijk) gast, de rest valt gewoon af.quote:
Denk je echt dat oudere vrouwen (en mannen) geen aandacht meer krijgen? Dat ze afvallen, niet meer meetellen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:29 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zoals al is (ongeveer) gezegd in dit topic; als een vrouw jong en slank is krijgt ze aandacht in overvloed. Dus kiest ze hier de aantrekkelijkste (kwa uiterlijk) gast, de rest valt gewoon af.
Onzin. Juist voor een man is uiterlijk veel minder belangrijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:29 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zoals al is (ongeveer) gezegd in dit topic; als een vrouw jong en slank is krijgt ze aandacht in overvloed. Dus kiest ze hier de aantrekkelijkste (kwa uiterlijk) gast, de rest valt gewoon af.
Oke, ik bedoel hoe sexier hoe meer aandacht. Vrouwen van 30-40 kunnen ook heel sexy zijn ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je echt dat oudere vrouwen (en mannen) geen aandacht meer krijgen? Dat ze afvallen, niet meer meetellen?
Daar vergis je je in hoor. Juist omdat er meer is dan 'jong en slank'.
Ervaringquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je echt dat oudere vrouwen (en mannen) geen aandacht meer krijgen? Dat ze afvallen, niet meer meetellen?
Daar vergis je je in hoor. Juist omdat er meer is dan 'jong en slank'.
Het uiterlijk van een man is echt wel belangrijk en doorslaggevend. Niet dat het een fotomodel moet zijn, maar vrouwen willen over 't algemeen zo'n stereotype man (groot en gespierd).quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik bedoel het uiterlijk van de man voor een vrouw.
Juist niet. Voor een man is het veel belangrijker bv veel geld en macht te hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het uiterlijk van een man is echt wel belangrijk en doorslaggevend. Niet dat het een fotomodel moet zijn, maar vrouwen willen over 't algemeen zo'n stereotype man (groot en gespierd).
Oh hemel nee, je zit er helemaal naast. Het is maar een selecte groep vrouwen die primair op spierbundels valt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het uiterlijk van een man is echt wel belangrijk en doorslaggevend. Niet dat het een fotomodel moet zijn, maar vrouwen willen over 't algemeen zo'n stereotype man (groot en gespierd).
Inderdaad. Meestal zijn dat ook niet de meest slimme types.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh hemel nee, je zit er helemaal naast. Het is maar een selecte groep vrouwen die primair op spierbundels valt.
Nee, en de kans is groot dat ze meer met zichzelf bezig zijn dan met hun omgeving.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad. Meestal zijn dat ook niet de meest slimme types.
De frustratie vertroebelt z'n beoordelingsvermogen. Zie je wel vaker hier.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh hemel nee, je zit er helemaal naast. Het is maar een selecte groep vrouwen die primair op spierbundels valt.
Ik vind 't wel sneu voor hem. En ik snap het ook niet goed, want er zijn zat lieve en aardige meiden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
De frustratie vertroebelt z'n beoordelingsvermogen. Zie je wel vaker hier.
Vergeet niet dat de katers ook langer duren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Alles wordt sowieso beter naarmate je ouder wordt; enkel nachten doorhalen moet je steeds meer cash betalen.
Uhh???quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Onzin. Juist voor een man is uiterlijk veel minder belangrijk.
De meest lieve en aardige meiden, die ik tot nu toe ben tegengekomen, wonen hier bij mij in de psychiatrische instelling.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind 't wel sneu voor hem. En ik snap het ook niet goed, want er zijn zat lieve en aardige meiden.
Niet spierbundels, maar beetje brede schouders, goed lichaam zijn wel belangrijk voor veel vrouwen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien trek je geen leuke vrouwen aan. Dat is ook een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:01 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
De meest lieve en aardige meiden, die ik tot nu toe ben tegengekomen, wonen hier bij mij in de psychiatrische instelling.
Ik trek helemaal geen vrouwen aan in de buitenwereld. Nu ik in de psychiatrische instelling zit heb ik een goede band met een leuke meid.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien trek je geen leuke vrouwen aan. Dat is ook een mogelijkheid.
Vrouwen die niet op spierbundels vallen, vallen natuurlijk niet automatisch op bierbuiken. En het hoeft niet allemaal zo super te zijn; er zijn andere dingen die belangrijk zijn zoals intelligentie of vriendelijkheid.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet spierbundels, maar beetje brede schouders, goed lichaam zijn wel belangrijk voor veel vrouwen.
Je hebt uiteraard ook vrouwen die helemaal opgewonden worden van bierbuiken, maar dat zijn wel uitzonderingen.
Dat is mooi, daar kun je blij mee zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik trek helemaal geen vrouwen aan in de buitenwereld. Nu ik in de psychiatrische instelling zit heb ik een goede band met een leuke meid.
Ik zeg toch juist dat vrouwen helemaal niet perse op spierbundels vallen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrouwen die niet op spierbundels vallen, vallen natuurlijk niet automatisch op bierbuiken. En het hoeft niet allemaal zo super te zijn; er zijn andere dingen die belangrijk zijn zoals intelligentie of vriendelijkheid.
Omgekeerd ook trouwens.quote:
Ik weet het niet, ik vind het maar raar. Hoezo gaat dat hier in het gekkenhuis veel beter? Wie is er nou echt gek? De mensen buiten of de mensen hier bij mij?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mooi, daar kun je blij mee zijn.
Als dit werkelijk zo zou zijn, dan zouden er veel meer ongelukkige huwelijken zijn omdat het voor maar weinig mannen is weggelegd aan al deze criteria te voldoen. Maar de werkelijkheid is dat vrouwen ook met minder genoegen nemen en er gelukkig mee kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is alleen ook zo dat vrouwen het uiterlijk van een man minder belangrijk vinden dan andersom. Voor vrouwen is karakter, geld, macht, status ook erg belangrijk. Een man in een dure auto ziet er gewoon meer sexy uit dan een man in een fiat panda (nu zullen er zelfverklaarde vrouwelijke vrijdenkers op fok zijn die beweren dat dit voor hen niet zo is) maar dit is allemaal wetenschappelijk onderzocht.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dit werkelijk zo zou zijn, dan zouden er veel meer ongelukkige huwelijken zijn omdat het voor maar weinig mannen is weggelegd aan al deze criteria te voldoen. Maar de werkelijkheid is dat vrouwen ook met minder genoegen nemen en er gelukkig mee kunnen zijn.
Die rijke, knappe, gespierde, machtige lange man heb je toch niet voor je alleen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dit werkelijk zo zou zijn, dan zouden er veel meer ongelukkige huwelijken zijn omdat het voor maar weinig mannen is weggelegd aan al deze criteria te voldoen. Maar de werkelijkheid is dat vrouwen ook met minder genoegen nemen en er gelukkig mee kunnen zijn.
Dat is ook nog eens zo. Maar misschien kun je aanspraak maken op zijn geldquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die rijke, knappe, gespierde, machtige lange man heb je toch niet voor je alleen.
Ik zeg nergens dat vrouwen niet met minder genoegen nemen.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat vrouwen niet met minder genoegen nemen.
Het enige wat ik zeg is dat het wetenschappelijk is onderzocht dat vrouwen (over het algemeen) macht, geld aantrekkelijk vinden bij een man.
Dit wil alleen niet zeggen dat een vrouw niet verlieft kan raken op een man met niet veel geld, macht enz.
Ja dat is wel zuur. Je kan ook eeuwig pech hebben en alleen maar vrouwen treffen die dat niet zien inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben wel wat waard, maar het type Nederlandse vrouwen waar ik voor val zagen dit nooit ;-) Maar dat komt vooral omdat ik op te knappe vrouwen val... (niet eens bijzonder knap, gewoon leuk knap)
Zoals jij het formuleerde, zou je moeten concluderen dat het gros van de vrouwen met minder genoegen neemt. En dat is gewoon niet zo. De sexy machtige man is een cliché.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat vrouwen niet met minder genoegen nemen.
Het enige wat ik zeg is dat het wetenschappelijk is onderzocht dat vrouwen (over het algemeen) macht, geld aantrekkelijk vinden bij een man.
Dit wil alleen niet zeggen dat een vrouw niet verlieft kan raken op een man met niet veel geld, macht enz.
Geen idee. Geniet ervan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:17 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind het maar raar. Hoezo gaat dat hier in het gekkenhuis veel beter? Wie is er nou echt gek? De mensen buiten of de mensen hier bij mij?
Daarom niet minder waar.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals jij het formuleerde, zou je moeten concluderen dat het gros van de vrouwen met minder genoegen neemt. En dat is gewoon niet zo. De sexy machtige man is een cliché.
Ah nee man, die zaken zijn helemaal niet belangrijk. In de puberjaren lopen ze zulke mannen te treiteren en daarna gewoon te negeren (en achter de rug om met anderen lekker over roddelen en giebelen uiteraard).quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrouwen die niet op spierbundels vallen, vallen natuurlijk niet automatisch op bierbuiken. En het hoeft niet allemaal zo super te zijn; er zijn andere dingen die belangrijk zijn zoals intelligentie of vriendelijkheid.
Fijn dat jij het beter weet dan ik als vrouw. En pubermeisjes zijn ook echt een goede maatstaf voor vrouwen die op zoek zijn naar een fijne relatie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah nee man, die zaken zijn helemaal niet belangrijk. In de puberjaren lopen ze zulke mannen te treiteren en daarna gewoon te negeren (en achter de rug om met anderen lekker over roddelen en giebelen uiteraard).
Mijn ervaring spreekt voor zich. Ik kwam laatst weer van die 20-jarige trutjes tegen die me zaten uit te lachen, omdat ik ze verwarde voor patienten (i.p.v. begeleiders), maar de 20-jarige schizofrene meiden vertonen exact het omgekeerde gedrag. Die behandelen me normaal.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijn dat jij het beter weet dan ik als vrouw. En pubermeisjes zijn ook echt een goede maatstaf voor vrouwen die op zoek zijn naar een fijne relatie.
Dat is de POL-SC, daar zitten juist amper vrouwen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah nee man, die zaken zijn helemaal niet belangrijk. In de puberjaren lopen ze zulke mannen te treiteren en daarna gewoon te negeren (en achter de rug om met anderen lekker over roddelen en giebelen uiteraard).
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met het eerste gedeelte erg eens, maar "de manier hoe man-vrouw-relaties 'tegenwoordig werken'" gaat me ook wel erg ver.
Het SatC probleem heerst zeker. De bedremmelde Nederlandse saaie lul die niet eens een roos wil kopen voor zijn meisje ook.
De reactie van Myrr hierboven beschrijft typisch het eerste.
Kijk hier in R&P rond en vraag eens hoe 'mannen' een date aanpakken. Degenen die uitroepen "joah, bin doar gek, goa eg nie voor hoar betoale, gewoon 50/50 de rekening deule" horen bij het tweede.
Gelukkig zit daartussen een heel spectrum.
Dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naiviteit ten top ditquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:34 schreef El_Matador het volgende:
Het mooie van Colombiaanse vrouwen is, en dat zie je zelfs als je maar een beetje WK hebt gezien, is dat de mooiste helemaal niet arrogant zijn, maar juist heel vriendelijk en open. Een zeldzame combinatie in de meeste landen; mooi/knap/aantrekkelijk/veel partners kunnen krijgen maakt velen arrogant.
Als je de ander ENKEL aanziet als een OBJECT (middel) van je EIGEN verlangen (doel), dan ben je een kut wijf of kut kerel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:08 schreef erik013 het volgende:
In plaats van het leuk te hebben, lijken ze al aan het nadenken of je wel de perfecte partner bent voor de rest van hun leven. Een record aantal Nederlandse jonge vrouwen blijft vervolgens single, want voor de zelfbewuste Nederlandse moderne vrouw is alleen het allerbeste goed genoeg.
Het lijkt soms wel of Nederlandse mannen gewoon te graag willen. Zo bang zijn om afgewezen te worden, dat hun ruggengraat steeds slapper wordt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:52 schreef Devion het volgende:
Groot deel van de Nederlandse vrouwen:
- Veel eisen
- Weinig inhoud
- Arrogant
- Sociaal onhandig
Anderzijds mag je ook wel zeggen dat de Nederlandse man een ruggengraat van een weekdier heeft en ja vaak over dit onderwerp klaagt. Wat ook weer niet onterecht is, waardoor een vicieuze cirkel volgt tot de vrouw 30 is en dan moet ze huisje, boompje, beestje, baby hebben.
TS grow a pair. Hou je bezig met je eigen leven en niet met wat anderen denken over jou.
Het zijn juist de mannen die niks meer durvenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:52 schreef Devion het volgende:
Groot deel van de Nederlandse vrouwen mannen
- Veel eisen
- Weinig inhoud
- Arrogant
- Sociaal onhandig
Liefde is een middel, niet het doel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Als je de ander ENKEL aanziet als een OBJECT (middel) van je EIGEN verlangen (doel), dan ben je een kut wijf of kut kerel.
Immers, het moment dat er iemand anders langs komt, die ofwel mooier, rijker, grappiger, leuker, etc kortom een beter plaatje (status, imago) voor JOU is, geef je de ander de bons en gaat op/met die ander. Is dat liefde ?
Nee, dat is EGO (liefde) en KUT.
Als je ander beschouwt als een SUBJECT (gelijke) van JEZELF. Niet als één of ander ECONOMISCH inwisselbaar product, dat je wegwerpt, als de houdbaarheid ervan voor jou is verstreken. Dan heb je elkaar lief. Zowel de ander, als je zelf.
Je tracht er SAMEN (als GELIEFDEN, PARTNERS, broer/zus VRIENDEN, met soms dat extraatje meer) het beste van te maken. Je kiest voor elkaar. Kiest voor de ander en jezelf.
Dat er zulke "ego" mannen en vrouwen bestaan, heeft misschien te maken met het NEO LIBERALISME waarin we leven ? Onze MARKT economie. Je kan 'management' op veel zaken willen gebruiken./toepassen. Maar niet in de liefde. Niet in de vriendschap. Dat werkt niet. Is funest.
Een mens is geen 'middel', maar een doel op zich.
Groetjes,
JTL
Goed dat het neoliberalisme nog even wordt aangepakt hier, dat was ik nog vergeten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Dat er zulke "ego" mannen en vrouwen bestaan, heeft misschien te maken met het NEO LIBERALISME waarin we leven ? Onze MARKT economie. Je kan 'management' op veel zaken willen gebruiken./toepassen. Maar niet in de liefde. Niet in de vriendschap. Dat werkt niet. Is funest.
Als Liefde voor jou een middel is, wat is dan je doel ?quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En dat heb je allemaal zelf in de hand. Je moet er alleen wat voor Doen/laten. Het komt niet allemaal vanzelf aangewaaid.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet spierbundels, maar beetje brede schouders, goed lichaam zijn wel belangrijk voor veel vrouwen.
Je hebt uiteraard ook vrouwen die helemaal opgewonden worden van bierbuiken, maar dat zijn wel uitzonderingen.
Als je een dure auto nodig hebt om een vrouw over de streep te trekken ben je voor de rest gewoon een matige partij. Dan heb je gewoon te weinig te bieden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist dat vrouwen helemaal niet perse op spierbundels vallen?
http://www.vief.be/gezond(...)rs-die-het-doen.html
Het is dus onderzocht dat vrouwen over het algemeen vallen op mannen met brede schouders. Nu is "breed" natuurlijk subjectief. Maar als je niet al te kinderachtig over doet, dan begrijp je best wat ik bedoel.
Het is alleen ook zo dat vrouwen het uiterlijk van een man minder belangrijk vinden dan andersom. Voor vrouwen is karakter, geld, macht, status ook erg belangrijk. Een man in een dure auto ziet er gewoon meer sexy uit dan een man in een fiat panda (nu zullen er zelfverklaarde vrouwelijke vrijdenkers op fok zijn die beweren dat dit voor hen niet zo is) maar dit is allemaal wetenschappelijk onderzocht.
Jij hebt vooral moeite met begrijpend lezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je een dure auto nodig hebt om een vrouw over de streep te trekken ben je voor de rest gewoon een matige partij. Dan heb je gewoon te weinig te bieden.
No shit..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:59 schreef fathank het volgende:
[..]
En dat heb je allemaal zelf in de hand. Je moet er alleen wat voor Doen/laten. Het komt niet allemaal vanzelf aangewaaid.
in 80% van de gevallen is het ook de vrouw die de beslissing maakt ermee te stoppen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:53 schreef NiGeLaToR het volgende:
Zie helaas wel vaak vrouwen die na het werpen der kinderen in ene onwijs gaan twijfelen over hun bestaan, dan lekker gaan tinderen of weet ik niet meer en uiteindelijk willen scheiden want dan hebben ze een keer een keuze gemaakt voor zichzelf. Setje buren hier hebben nu 6 kinderen in totaal aan een gebroken gezin geholpen, doen het zijdelings met elkaar of andere omstanders en de kids zie je veranderen in toekomstige probleemgevallen. Helemaal top, want je opgroeien in een ongelukkig huwelijk is ook niets. Klopt, maar waarom als je geen idee meer hebt wat je nut is op deze planeet moet er dan meteen een andere vent komen? Mannen zijn niet heilig, maar bij alle brake-ups in onze buurt zijn het de vrouwen die 'meer verwachten van het leven' en hun gezin daarmee confronteren als ze hun nieuwe liefde voorstellen. Top.
Klopt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij hebt vooral moeite met begrijpend lezen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Klopt.
Gelukkig begrijp ik vrouwen wel.
Het verschil zit hem denk ik vooral in dat mannen doorgaans opzoek zijn naar een wip en dan is een gat een gat en is bijna alles best als ze hem er maar in mogen steken, en vrouwen veel vaker opzoek zijn naar een korte of lange relatie en dus kieskeuriger zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook alweer zo cynisch. Dit is gewoon niet mijn ervaring met mannen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het verschil zit hem denk ik vooral in dat mannen doorgaans opzoek zijn naar een wip en dan is een gat een gat en is bijna alles best als ze hem er maar in mogen steken, en vrouwen veel vaker opzoek zijn naar een korte of lange relatie en dus kieskeuriger zijn.
Overigens zie ik mannen veel meer op het uiterlijk van de vrouw letten als het gaat om een relatie dan vrouwen op het uiterlijk van mannen.
Eens! Relaties (dan wel in de vorm van vriend/vriendin als scharrels of zelfs vriendschappen) worden steeds meer in momentopnames en een continue berekening van 'kosten' en 'baten' bekeken. Hier bestaat wel interessante literatuur over. "Relationships, like cars, should undergo regular services to make sure they are still roadworthy". Op deze manier worden relaties m.i. steeds meer beoordeeld.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Je tracht er SAMEN (als GELIEFDEN, PARTNERS, broer/zus VRIENDEN, met soms dat extraatje meer) het beste van te maken. Je kiest voor elkaar. Kiest voor de ander en jezelf.
Een mens is geen 'middel', maar een doel op zich.
Groetjes,
JTL
Les 1: Ouder1 heeft altijd gelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook alweer zo cynisch. Dit is gewoon niet mijn ervaring met mannen.
Oké.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:37 schreef arjan1112 het volgende:
Het schijnt dat je dus een vrouw van de balkan moet zoeken...
die hebben een baan én doen het huishouden
oost europa azie afrika > geen baan, wel huishouden
zuid europa , willen ons niet... Nederland, Verenigde Staten > willen een rijke man die het huishouden doet en superknap is.
...
bye bye
Ach, ik denk dat veel mensen het allemaal veel te serieus nemen...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook alweer zo cynisch. Dit is gewoon niet mijn ervaring met mannen.
Ja daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat veel mensen het allemaal veel te serieus nemen...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |