abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142195970
Je klaagt nu net een oer echte wief ;)
  zaterdag 12 juli 2014 @ 04:17:32 #277
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_142197807
Mensen :')
Oh.
pi_142197891
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef JustTalkLove het volgende:

[..]

Als je de ander ENKEL aanziet als een OBJECT (middel) van je EIGEN verlangen (doel), dan ben je een kut wijf of kut kerel.

Immers, het moment dat er iemand anders langs komt, die ofwel mooier, rijker, grappiger, leuker, etc kortom een beter plaatje (status, imago) voor JOU is, geef je de ander de bons en gaat op/met die ander. Is dat liefde ?

Nee, dat is EGO (liefde) en KUT.

Als je ander beschouwt als een SUBJECT (gelijke) van JEZELF. Niet als één of ander ECONOMISCH inwisselbaar product, dat je wegwerpt, als de houdbaarheid ervan voor jou is verstreken. Dan heb je elkaar lief. Zowel de ander, als je zelf.

Je tracht er SAMEN (als GELIEFDEN, PARTNERS, broer/zus VRIENDEN, met soms dat extraatje meer) het beste van te maken. Je kiest voor elkaar. Kiest voor de ander en jezelf.

Dat er zulke "ego" mannen en vrouwen bestaan, heeft misschien te maken met het NEO LIBERALISME waarin we leven ? Onze MARKT economie. Je kan 'management' op veel zaken willen gebruiken./toepassen. Maar niet in de liefde. Niet in de vriendschap. Dat werkt niet. Is funest.

Een mens is geen 'middel', maar een doel op zich.

Groetjes,
JTL
Liefde is een middel, niet het doel.
pi_142198209
quote:

[..]

Dat er zulke "ego" mannen en vrouwen bestaan, heeft misschien te maken met het NEO LIBERALISME waarin we leven ? Onze MARKT economie. Je kan 'management' op veel zaken willen gebruiken./toepassen. Maar niet in de liefde. Niet in de vriendschap. Dat werkt niet. Is funest.
Goed dat het neoliberalisme nog even wordt aangepakt hier, dat was ik nog vergeten.
pi_142198879
Tja heb het zo eens vluchtig doorgelezen, er is gewoon een verschuiving geweest, vrouwen zijn nu ook kostwinners, kunnen zichzelf prima redden.

Vroeger mocht een jongetje niet huilen, hij moest een man worden, papa helpen met de auto, papa helpen met klussen, daarna kwam de gevoelige periode, toe maar hoor kom maar bij mama en dan begon het gepamper, al die doekjes, pleisters lekker snotteren tot je 16e bij je moeder op schoot.
Lijkt tegenwoordig wel of er een generatie is die een vervangende moeder zoekt, waar ze lekker mee kunnen huilen en snotteren en op schoot mogen.
pi_142199278
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 04:33 schreef LelijKnap het volgende:
Liefde is een middel, niet het doel.
Als Liefde voor jou een middel is, wat is dan je doel ?

Gelukkig zijn ? (Zo ja, wie ?)
Iets anders ?
  FOK!fotograaf zaterdag 12 juli 2014 @ 09:53:29 #282
13368 NiGeLaToR
pi_142199379
Zie helaas wel vaak vrouwen die na het werpen der kinderen in ene onwijs gaan twijfelen over hun bestaan, dan lekker gaan tinderen of weet ik niet meer en uiteindelijk willen scheiden want dan hebben ze een keer een keuze gemaakt voor zichzelf. Setje buren hier hebben nu 6 kinderen in totaal aan een gebroken gezin geholpen, doen het zijdelings met elkaar of andere omstanders en de kids zie je veranderen in toekomstige probleemgevallen. Helemaal top, want je opgroeien in een ongelukkig huwelijk is ook niets. Klopt, maar waarom als je geen idee meer hebt wat je nut is op deze planeet moet er dan meteen een andere vent komen? Mannen zijn niet heilig, maar bij alle brake-ups in onze buurt zijn het de vrouwen die 'meer verwachten van het leven' en hun gezin daarmee confronteren als ze hun nieuwe liefde voorstellen. Top.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 09:57:17 #283
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142199433
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 21:26 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ik ben wel wat waard, maar het type Nederlandse vrouwen waar ik voor val zagen dit nooit ;-) Maar dat komt vooral omdat ik op te knappe vrouwen val... (niet eens bijzonder knap, gewoon leuk knap)
:')

Er bestaan geen te knappe vrouwen. Je staat gewoon al met 1-0 achter voordat je er ook maar aan gedacht heb om dr aan te spreken. 'zij is toch veel te knap voor mij' :N.

Als je vrouwen op een voetstuk gaat plaatsen en jezelf als minderwaardig ziet zul je nooit wat regelen. Ook geen lelijkerd.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 12 juli 2014 @ 09:59:50 #284
157922 fathank
pi_142199478
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 22:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Niet spierbundels, maar beetje brede schouders, goed lichaam zijn wel belangrijk voor veel vrouwen.

Je hebt uiteraard ook vrouwen die helemaal opgewonden worden van bierbuiken, maar dat zijn wel uitzonderingen.
En dat heb je allemaal zelf in de hand. Je moet er alleen wat voor Doen/laten. Het komt niet allemaal vanzelf aangewaaid.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:01:50 #285
157922 fathank
pi_142199507
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 22:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik zeg toch juist dat vrouwen helemaal niet perse op spierbundels vallen?

http://www.vief.be/gezond(...)rs-die-het-doen.html

Het is dus onderzocht dat vrouwen over het algemeen vallen op mannen met brede schouders. Nu is "breed" natuurlijk subjectief. Maar als je niet al te kinderachtig over doet, dan begrijp je best wat ik bedoel.

Het is alleen ook zo dat vrouwen het uiterlijk van een man minder belangrijk vinden dan andersom. Voor vrouwen is karakter, geld, macht, status ook erg belangrijk. Een man in een dure auto ziet er gewoon meer sexy uit dan een man in een fiat panda (nu zullen er zelfverklaarde vrouwelijke vrijdenkers op fok zijn die beweren dat dit voor hen niet zo is) maar dit is allemaal wetenschappelijk onderzocht.
Als je een dure auto nodig hebt om een vrouw over de streep te trekken ben je voor de rest gewoon een matige partij. Dan heb je gewoon te weinig te bieden.
pi_142199897
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Als je een dure auto nodig hebt om een vrouw over de streep te trekken ben je voor de rest gewoon een matige partij. Dan heb je gewoon te weinig te bieden.
Jij hebt vooral moeite met begrijpend lezen.
pi_142199900
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 09:59 schreef fathank het volgende:

[..]

En dat heb je allemaal zelf in de hand. Je moet er alleen wat voor Doen/laten. Het komt niet allemaal vanzelf aangewaaid.
No shit..
pi_142199907
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 09:53 schreef NiGeLaToR het volgende:
Zie helaas wel vaak vrouwen die na het werpen der kinderen in ene onwijs gaan twijfelen over hun bestaan, dan lekker gaan tinderen of weet ik niet meer en uiteindelijk willen scheiden want dan hebben ze een keer een keuze gemaakt voor zichzelf. Setje buren hier hebben nu 6 kinderen in totaal aan een gebroken gezin geholpen, doen het zijdelings met elkaar of andere omstanders en de kids zie je veranderen in toekomstige probleemgevallen. Helemaal top, want je opgroeien in een ongelukkig huwelijk is ook niets. Klopt, maar waarom als je geen idee meer hebt wat je nut is op deze planeet moet er dan meteen een andere vent komen? Mannen zijn niet heilig, maar bij alle brake-ups in onze buurt zijn het de vrouwen die 'meer verwachten van het leven' en hun gezin daarmee confronteren als ze hun nieuwe liefde voorstellen. Top.
in 80% van de gevallen is het ook de vrouw die de beslissing maakt ermee te stoppen.

Zij het niet om n andere vent te gaan zoeken. :')
compact en kleverig.
pi_142199944
Er is overigens niks mis met de nederlandse vrouw, of man.

Gezeik altijd :'(
compact en kleverig.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:35:52 #290
157922 fathank
pi_142199978
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij hebt vooral moeite met begrijpend lezen.
Klopt.

Gelukkig begrijp ik vrouwen wel.
pi_142199987
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 10:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Klopt.

Gelukkig begrijp ik vrouwen wel.
_O-
pi_142200836
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 22:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Als dit werkelijk zo zou zijn, dan zouden er veel meer ongelukkige huwelijken zijn omdat het voor maar weinig mannen is weggelegd aan al deze criteria te voldoen. Maar de werkelijkheid is dat vrouwen ook met minder genoegen nemen en er gelukkig mee kunnen zijn.
Het verschil zit hem denk ik vooral in dat mannen doorgaans opzoek zijn naar een wip en dan is een gat een gat en is bijna alles best als ze hem er maar in mogen steken, en vrouwen veel vaker opzoek zijn naar een korte of lange relatie en dus kieskeuriger zijn.
Overigens zie ik mannen veel meer op het uiterlijk van de vrouw letten als het gaat om een relatie dan vrouwen op het uiterlijk van mannen.
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2014 @ 11:32:02 #293
137949 Disana
pi_142200881
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:29 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het verschil zit hem denk ik vooral in dat mannen doorgaans opzoek zijn naar een wip en dan is een gat een gat en is bijna alles best als ze hem er maar in mogen steken, en vrouwen veel vaker opzoek zijn naar een korte of lange relatie en dus kieskeuriger zijn.
Overigens zie ik mannen veel meer op het uiterlijk van de vrouw letten als het gaat om een relatie dan vrouwen op het uiterlijk van mannen.
Ook alweer zo cynisch. Dit is gewoon niet mijn ervaring met mannen.
pi_142200983
Het schijnt dat je dus een vrouw van de balkan moet zoeken...

die hebben een baan én doen het huishouden

oost europa azie afrika > geen baan, wel huishouden

zuid europa , willen ons niet... Nederland, Verenigde Staten > willen een rijke man die het huishouden doet en superknap is.

...

bye bye
pi_142200994
quote:

[..]
Je tracht er SAMEN (als GELIEFDEN, PARTNERS, broer/zus VRIENDEN, met soms dat extraatje meer) het beste van te maken. Je kiest voor elkaar. Kiest voor de ander en jezelf.

Een mens is geen 'middel', maar een doel op zich.

Groetjes,
JTL
Eens! Relaties (dan wel in de vorm van vriend/vriendin als scharrels of zelfs vriendschappen) worden steeds meer in momentopnames en een continue berekening van 'kosten' en 'baten' bekeken. Hier bestaat wel interessante literatuur over. "Relationships, like cars, should undergo regular services to make sure they are still roadworthy". Op deze manier worden relaties m.i. steeds meer beoordeeld.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  zaterdag 12 juli 2014 @ 11:38:30 #296
157922 fathank
pi_142201007
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Les 1: Ouder1 heeft altijd gelijk.
pi_142201034
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:37 schreef arjan1112 het volgende:
Het schijnt dat je dus een vrouw van de balkan moet zoeken...

die hebben een baan én doen het huishouden

oost europa azie afrika > geen baan, wel huishouden

zuid europa , willen ons niet... Nederland, Verenigde Staten > willen een rijke man die het huishouden doet en superknap is.

...

bye bye
Oké. :{
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_142201046
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Ach, ik denk dat veel mensen het allemaal veel te serieus nemen...

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  † In Memoriam † zaterdag 12 juli 2014 @ 11:44:37 #299
137949 Disana
pi_142201113
quote:
12s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ach, ik denk dat veel mensen het allemaal veel te serieus nemen...

[ afbeelding ]
Ja daar heb je wel een punt :D Sommigen trekken uit een slechte ervaring wel heel verregaande negatieve conclusies over het andere geslacht.
pi_142201136
Nederlandse vrouwen :')

Denken dat ze prinsesjes zijn maar gedragen zich als mannen. :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')