Wat doe jij tussen de 18 jarige ?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
True that, ik ben al 33 en nog als ik ga stappen kom ik geen aandacht tekort, zelfs 18 jarige gozertjes vragen me of ik naar huis wil met hun.
Maar ik ben in een relatie en ik zit daar niet op te wachten, een complimentje is leuk natuurlijk maar praat als "Met jou wil ik wel een geile avond hebben" of "Jij kan vast goed pijpen"( ja die heb ik echt gehoord) zijn geen complimenten.
Dus ik kan me voorstellen dat jonge meiden dat nog veel erger ervaren, ik kan me ook niet herinneren dat toen ik rond de 19 was jongens zo waren, en ik zag er toen toch echt wel beter uit dan nu.
Slanke vrouwen met volle tieten en brede heupen blond haarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:46 schreef remlof het volgende:
Gemiddeld te dikke tieten en te brede heupen. En teveel blond.
Dat is er mis met de Nederlandse vrouw.
Uitgaan, meestal of een concert of bv dingen als de foute party.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat doe jij tussen de 18 jarige ?
Ja inderdaad, stom eigenlijk en die tijd kan je niet meer terug krijgen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik was ook super onzeker! En als ik nu foto's terugkijk van mezelf, zie ik pas hoe mooi ik toen was. En ik had het zelf niet eens in de gaten! Was jaloers als vriendjes naar andere meisjes keken enz. Vergeleek mezelf continu met anderen...
Het is nu allemaal een stuk relaxter zeg maar.
Mwah. Zo ziet het merendeel er nu ook weer niet uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Slanke vrouwen met volle tieten en brede heupen blond haar
Wtf. je bent zeker geen lelijke vrouw..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uitgaan, meestal of een concert of bv dingen als de foute party.
Als ik gewoon zomaar ga stappen is de gemiddelde leeftijd wel wat hoger over het algemeen.
Maar zelfs voor mijn werk, ik werk ook voor een bekende krant een maak dan foto's van evenementen, heb al een aantal keer gehad dat een van die gozers met mij dan op de foto wilde.
[..]
Ja inderdaad, stom eigenlijk en die tijd kan je niet meer terug krijgen.
Zo zag ik er wel uitquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mwah. Zo ziet het merendeel er nu ook weer niet uit.
Dat bedoel ik ook, dus ik kan me voorstellen dat jonge meiden het nog veel erger hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wtf. je bent zeker geen lelijke vrouw..
Maar het is nu ook weer niet alsof je looked like beyonce bent ofzo..
Zo! Nee, zo groot had ik ze niet, nog steeds niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zo zag ik er wel uitMaatje 34 maar wel met flinke borsten ( Cup D) en brede heupen.
godver, ik zou willen dat ik weer 19 was, hahaha.
Helaas nu wel iets voller.
Alles wordt sowieso beter naarmate je ouder wordt; enkel nachten doorhalen moet je steeds meer cash betalen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uitgaan, meestal of een concert of bv dingen als de foute party.
Als ik gewoon zomaar ga stappen is de gemiddelde leeftijd wel wat hoger over het algemeen.
Maar zelfs voor mijn werk, ik werk ook voor een bekende krant een maak dan foto's van evenementen, heb al een aantal keer gehad dat een van die gozers met mij dan op de foto wilde.
[..]
Ja inderdaad, stom eigenlijk en die tijd kan je niet meer terug krijgen.
Gewoon gasten die zich vervelen, meer moet je daar niet achter zoeken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, dus ik kan me voorstellen dat jonge meiden het nog veel erger hebben.
Het is echt bizar soms hoor, ik snap er ook niks van.
Juist. En bij jonge meisjes durven ze wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gewoon gasten die zich vervelen, meer moet je daar niet achter zoeken.
Hahaha, met broeken had ik dat ook ja, omdat ik ook maar klein ben (1.60)quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zo! Nee, zo groot had ik ze niet, nog steeds niet.
Maar wel maatje 34, en met die leeftijd kon ik zelfs nog in maatje 164 op de kinderafdeling shoppen.
Jongens/mannen die zeggen tegen een meid/dame "kun je goed pijpen" bereiken niets hoor. Ook niet bij meisjes van 14.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Juist. En bij jonge meisjes durven ze wel.
Of ze verwarren me met een cougar die op jacht is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jongens/mannen die zeggen tegen een meid/dame "kun je goed pijpen" bereiken niets hoor. Ook niet bij meisjes van 14.
Tenzij zwakbegaafd.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar is de liefde in dit verhaal? Man en vrouw die van elkaar houden, en daarom seks hebben en samen oud willen worden?
Welnee, je moet anders eens expres net doen alsof jij ook interesse in hen hebt. Dan ga je hun onzekerheid zien, en zie je dat ze het puur doen uit verveling.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of ze verwarren me met een cougar die op jacht is.
Ik vind het oprecht triest dat jij geen betere ervaringen hebt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:22 schreef D.D.W. het volgende:
[..]Voordat er over liefde wordt gedacht moet er wel 10 keer een ALS zijn gepasseerd.
ALS?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:22 schreef D.D.W. het volgende:
[..]Voordat er over liefde wordt gedacht moet er wel 10 keer een ALS zijn gepasseerd.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
True that, ik ben al 33 en nog als ik ga stappen kom ik geen aandacht tekort, zelfs 18 jarige gozertjes vragen me of ik naar huis wil met hun.
Maar ik ben in een relatie en ik zit daar niet op te wachten, een complimentje is leuk natuurlijk maar praat als "Met jou wil ik wel een geile avond hebben" of "Jij kan vast goed pijpen"( ja die heb ik echt gehoord) zijn geen complimenten.
Dus ik kan me voorstellen dat jonge meiden dat nog veel erger ervaren, ik kan me ook niet herinneren dat toen ik rond de 19 was jongens zo waren, en ik zag er toen toch echt wel beter uit dan nu.
Ik ben wel wat waard, maar het type Nederlandse vrouwen waar ik voor val zagen dit nooit ;-) Maar dat komt vooral omdat ik op te knappe vrouwen val... (niet eens bijzonder knap, gewoon leuk knap)quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:07 schreef vera166 het volgende:
Haha lol je bent zelf gewoon niks waard en schuift dit maar af op de vrouwen die je daarmee aantrekt ofzo??
Die zijn er zat in dit landje!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben wel wat waard, maar het type Nederlandse vrouwen waar ik voor val zagen dit nooit ;-) Maar dat komt vooral omdat ik op te knappe vrouwen val... (niet eens bijzonder knap, gewoon leuk knap)
Zoals al is (ongeveer) gezegd in dit topic; als een vrouw jong en slank is krijgt ze aandacht in overvloed. Dus kiest ze hier de aantrekkelijkste (kwa uiterlijk) gast, de rest valt gewoon af.quote:
Denk je echt dat oudere vrouwen (en mannen) geen aandacht meer krijgen? Dat ze afvallen, niet meer meetellen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:29 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zoals al is (ongeveer) gezegd in dit topic; als een vrouw jong en slank is krijgt ze aandacht in overvloed. Dus kiest ze hier de aantrekkelijkste (kwa uiterlijk) gast, de rest valt gewoon af.
Onzin. Juist voor een man is uiterlijk veel minder belangrijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:29 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Zoals al is (ongeveer) gezegd in dit topic; als een vrouw jong en slank is krijgt ze aandacht in overvloed. Dus kiest ze hier de aantrekkelijkste (kwa uiterlijk) gast, de rest valt gewoon af.
Oke, ik bedoel hoe sexier hoe meer aandacht. Vrouwen van 30-40 kunnen ook heel sexy zijn ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je echt dat oudere vrouwen (en mannen) geen aandacht meer krijgen? Dat ze afvallen, niet meer meetellen?
Daar vergis je je in hoor. Juist omdat er meer is dan 'jong en slank'.
Ervaringquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je echt dat oudere vrouwen (en mannen) geen aandacht meer krijgen? Dat ze afvallen, niet meer meetellen?
Daar vergis je je in hoor. Juist omdat er meer is dan 'jong en slank'.
Het uiterlijk van een man is echt wel belangrijk en doorslaggevend. Niet dat het een fotomodel moet zijn, maar vrouwen willen over 't algemeen zo'n stereotype man (groot en gespierd).quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik bedoel het uiterlijk van de man voor een vrouw.
Juist niet. Voor een man is het veel belangrijker bv veel geld en macht te hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het uiterlijk van een man is echt wel belangrijk en doorslaggevend. Niet dat het een fotomodel moet zijn, maar vrouwen willen over 't algemeen zo'n stereotype man (groot en gespierd).
Oh hemel nee, je zit er helemaal naast. Het is maar een selecte groep vrouwen die primair op spierbundels valt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het uiterlijk van een man is echt wel belangrijk en doorslaggevend. Niet dat het een fotomodel moet zijn, maar vrouwen willen over 't algemeen zo'n stereotype man (groot en gespierd).
Inderdaad. Meestal zijn dat ook niet de meest slimme types.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh hemel nee, je zit er helemaal naast. Het is maar een selecte groep vrouwen die primair op spierbundels valt.
Nee, en de kans is groot dat ze meer met zichzelf bezig zijn dan met hun omgeving.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad. Meestal zijn dat ook niet de meest slimme types.
De frustratie vertroebelt z'n beoordelingsvermogen. Zie je wel vaker hier.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh hemel nee, je zit er helemaal naast. Het is maar een selecte groep vrouwen die primair op spierbundels valt.
Ik vind 't wel sneu voor hem. En ik snap het ook niet goed, want er zijn zat lieve en aardige meiden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
De frustratie vertroebelt z'n beoordelingsvermogen. Zie je wel vaker hier.
Vergeet niet dat de katers ook langer duren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Alles wordt sowieso beter naarmate je ouder wordt; enkel nachten doorhalen moet je steeds meer cash betalen.
Uhh???quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Onzin. Juist voor een man is uiterlijk veel minder belangrijk.
De meest lieve en aardige meiden, die ik tot nu toe ben tegengekomen, wonen hier bij mij in de psychiatrische instelling.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind 't wel sneu voor hem. En ik snap het ook niet goed, want er zijn zat lieve en aardige meiden.
Niet spierbundels, maar beetje brede schouders, goed lichaam zijn wel belangrijk voor veel vrouwen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien trek je geen leuke vrouwen aan. Dat is ook een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:01 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
De meest lieve en aardige meiden, die ik tot nu toe ben tegengekomen, wonen hier bij mij in de psychiatrische instelling.
Ik trek helemaal geen vrouwen aan in de buitenwereld. Nu ik in de psychiatrische instelling zit heb ik een goede band met een leuke meid.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien trek je geen leuke vrouwen aan. Dat is ook een mogelijkheid.
Vrouwen die niet op spierbundels vallen, vallen natuurlijk niet automatisch op bierbuiken. En het hoeft niet allemaal zo super te zijn; er zijn andere dingen die belangrijk zijn zoals intelligentie of vriendelijkheid.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet spierbundels, maar beetje brede schouders, goed lichaam zijn wel belangrijk voor veel vrouwen.
Je hebt uiteraard ook vrouwen die helemaal opgewonden worden van bierbuiken, maar dat zijn wel uitzonderingen.
Dat is mooi, daar kun je blij mee zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:08 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik trek helemaal geen vrouwen aan in de buitenwereld. Nu ik in de psychiatrische instelling zit heb ik een goede band met een leuke meid.
Ik zeg toch juist dat vrouwen helemaal niet perse op spierbundels vallen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrouwen die niet op spierbundels vallen, vallen natuurlijk niet automatisch op bierbuiken. En het hoeft niet allemaal zo super te zijn; er zijn andere dingen die belangrijk zijn zoals intelligentie of vriendelijkheid.
Omgekeerd ook trouwens.quote:
Ik weet het niet, ik vind het maar raar. Hoezo gaat dat hier in het gekkenhuis veel beter? Wie is er nou echt gek? De mensen buiten of de mensen hier bij mij?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mooi, daar kun je blij mee zijn.
Als dit werkelijk zo zou zijn, dan zouden er veel meer ongelukkige huwelijken zijn omdat het voor maar weinig mannen is weggelegd aan al deze criteria te voldoen. Maar de werkelijkheid is dat vrouwen ook met minder genoegen nemen en er gelukkig mee kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is alleen ook zo dat vrouwen het uiterlijk van een man minder belangrijk vinden dan andersom. Voor vrouwen is karakter, geld, macht, status ook erg belangrijk. Een man in een dure auto ziet er gewoon meer sexy uit dan een man in een fiat panda (nu zullen er zelfverklaarde vrouwelijke vrijdenkers op fok zijn die beweren dat dit voor hen niet zo is) maar dit is allemaal wetenschappelijk onderzocht.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dit werkelijk zo zou zijn, dan zouden er veel meer ongelukkige huwelijken zijn omdat het voor maar weinig mannen is weggelegd aan al deze criteria te voldoen. Maar de werkelijkheid is dat vrouwen ook met minder genoegen nemen en er gelukkig mee kunnen zijn.
Die rijke, knappe, gespierde, machtige lange man heb je toch niet voor je alleen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dit werkelijk zo zou zijn, dan zouden er veel meer ongelukkige huwelijken zijn omdat het voor maar weinig mannen is weggelegd aan al deze criteria te voldoen. Maar de werkelijkheid is dat vrouwen ook met minder genoegen nemen en er gelukkig mee kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |