Te dikke tieten? Dat kan niet, remlof.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:46 schreef remlof het volgende:
Gemiddeld te dikke tieten en te brede heupen. En teveel blond.
Voor een zorgzame feminiene vrouw kun je net zo goed beter buiten Nederland kijken. Veel Nederlandse vrouwen zijn niet halve mannen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef MsMessy het volgende:
Wat is dat toch met de gemiddelde Nederlandse man anno 2014?! Het is een gigantische zeikerd, zonder ruggengraat, die nog harder loopt te janken dan een gemiddelde vrouw. Totaal geen zelfvertrouwen, standvastigheid of charme. Hij is zo ongeveer de omega in de roedel. Als je een echte vent zoekt kan je maar beter buiten Nederland kijken.
Jawel, van die vieze hanguiers met blauwe aders en pannenkoektepels.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Te dikke tieten? Dat kan niet, remlof.
Dit is gewoon een feit. Maar waarom zou dit zo zijn, mannen zoeken vooral iets fatsoenlijks waar ze "het" mee kunnen en daarna zien ze wel verder.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is mi. de grootste hinder.
Veel mannen hebben kennelijk geen standaard waardoor iedere vrouw een ruime keuze heeft iedere keer dat ze behoefte heeft aan een nieuwe partner. Dan kies je uiteraard de beste.
Je moet ze ook niet meer boven de veertig neuken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, van die vieze hanguiers met blauwe aders en pannenkoektepels.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:28 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dit is gewoon een feit. Maar waarom zou dit zo zijn, mannen zoeken vooral iets fatsoenlijks waar ze "het" mee kunnen en daarna zien ze wel verder.
Persoonlijk herken ik mijzelf ook in het bovenstaande. Ik heb het mijzelf een stuk makkelijker gemaakt om gewoon te betalen voor seks. Ik heb twee kortstondige relaties gehad maar het geeft alleen gezeik, daarbij heeft een vrouw vaak toch niks te bieden en al helemaal niet als ze ouder wordt (behalve kinderen wellicht).
Waar is de liefde in dit verhaal? Man en vrouw die van elkaar houden, en daarom seks hebben en samen oud willen worden?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:28 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dit is gewoon een feit. Maar waarom zou dit zo zijn, mannen zoeken vooral iets fatsoenlijks waar ze "het" mee kunnen en daarna zien ze wel verder.
Persoonlijk herken ik mijzelf ook in het bovenstaande. Ik heb het mijzelf een stuk makkelijker gemaakt om gewoon te betalen voor seks. Ik heb twee kortstondige relaties gehad maar het geeft alleen gezeik, daarbij heeft een vrouw vaak toch niks te bieden en al helemaal niet als ze ouder wordt (behalve kinderen wellicht).
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:05 schreef ZarB het volgende:
Waar we IN IEDER GEVAL op afknappen is Calimero gedrag. Jouw gedrag dus, ts.
Groeten,
Alle vrouwen.
Je maakt het weer veel te complex, Disana.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar is de liefde in dit verhaal? Man en vrouw die van elkaar houden, en daarom seks hebben en samen oud willen worden?
Nee hoor. Neem aan dat mannen toch ook wel zo denken over het aangaan van een relatie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Je maakt het weer veel te complex, Disana.
Ben ik dan zo hopeloos romantisch?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Je maakt het weer veel te complex, Disana.
Mijn liefde voor dikke tieten en bier probeer ik inderdaad tijdens het daten wel helder te krijgen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee hoor. Neem aan dat mannen toch ook wel zo denken over het aangaan van een relatie.
True that, ik ben al 33 en nog als ik ga stappen kom ik geen aandacht tekort, zelfs 18 jarige gozertjes vragen me of ik naar huis wil met hun.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:01 schreef vera166 het volgende:
Wat ik denk is dat er kutwijven tussen zitten en vrouwen die zo gemaakt worden en leuke vrouwen. En nog duizend grijze gebieden.
Mannen hebben hier best een groot aandeel in. Op een avondje stappen komen er weet ik veel hoeveel wanhopige of niet wanhopige mannen op vrouwen afgestapt, die ze allemaal vertellen hoe knap leuk en lekker ze eruit zien.
Zoals overal gezegd, hoe vaker iets herhaalt wordt tegen iemand, hoe meer ze het gaan geloven.. Ten nadele van sommige mannen.
Er zijn echt genoeg leuke vrouwen. En vrouwen die zich zo kut gedragen mag je best een keer flink op hun plek zetten![]()
Maar als je nagaat, er komen zoveel mannen naar vrouwen toe. Vrouwen zitten daar niet altijd op te wachten en niet alle mannen gaan in 1x weg zonder nog even flink vervelend te doen. Dan vergis je je als vrouw/meisje wel eens in een leuke man en daar gedraag je je dan ook zo tegen.
Of zoiets. Verder wat ik zei; regelrechte kutwijven mag je best laten voelen dat ze zich onmetelijk belachelijk gedragen![]()
Of "jo gedraag je maar gewoon als een 6 hoor, zoals je bent". Mond gesnoerd
Misschien ben je zelf nu veel zelfbewuster en straal je meer zelfvertrouwen uit. Is natuurlijk aantrekkelijker dan een jonge maar onzekere meid.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
True that, ik ben al 33 en nog als ik ga stappen kom ik geen aandacht tekort, zelfs 18 jarige gozertjes vragen me of ik naar huis wil met hun.
Maar ik ben in een relatie en ik zit daar niet op te wachten, een complimentje is leuk natuurlijk maar praat als "Met jou wil ik wel een geile avond hebben" of "Jij kan vast goed pijpen"( ja die heb ik echt gehoord) zijn geen complimenten.
Dus ik kan me voorstellen dat jonge meiden dat nog veel erger ervaren, ik kan me ook niet herinneren dat toen ik rond de 19 was jongens zo waren, en ik zag er toen toch echt wel beter uit dan nu.
Inderdaad, altijd blijven focussen op de hoofdzaak.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mijn liefde voor dikke tieten en bier probeer ik inderdaad tijdens het daten wel helder te krijgen.
1.78 is dan ook een hele normale lengte.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
En ze zijn gemiddeld 1.60 ofzo daar. Zelf ik ben daar lang met m'n 1.78
Niet klagen dan dat je geen leuke vrouw tegenkomt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd blijven focussen op de hoofdzaak.
Hmm, dat is wel weer waar ja, toen was ik nog redelijk onzeker, wat achteraf gezien nergens voor nodig was.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Misschien ben je zelf nu veel zelfbewuster en straal je meer zelfvertrouwen uit. Is natuurlijk aantrekkelijker dan een jonge maar onzekere meid.
Dat heb ik dan ook niet gedaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Niet klagen dan dat je geen leuke vrouw tegenkomt.
Ja, zie dit topic.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Klagen is sowieso meer iets voor vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |