Nee, je zit er nog op te wachten want zelfs zij willen je niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen relatie met een ruggengraatloze, bolle, vormeloze, kalende Nederlander.
EE ee hoezo zijn de pubers hier gek??quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sowieso Fokmensen daten als je zelf Fokt.
Zitten hier verder vrij normale mensen op de pubers na.
De dag dat ik zo gefrustreerd jegens vrouwen ben gooi ik mezelf van de Euromast.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh een internetheld die het leuk vindt om mensen falers te noemen ongeacht of hij ze kent en of het waar is.
Mijn woorden zijn waar deze frusti bende miste alleen jou nog als frusti.
Een voorbeeld voor alle vrouwen dus!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:59 schreef MsMessy het volgende:
Ik doe niet aan zwangerschappen, huwelijken, burgerlijk en het korte kapsel heb ik al weer een tijd geleden afgezworen. Oké dus het punt overgewicht had je goed, poeh hé
Ik heb een relatie met een Turkse God die meer bir is dan jij ooit zal zijn. En dacht je nou werkelijk dat ik geen aandacht krijgquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, je zit er nog op te wachten want zelfs zij willen je niet.
Groetjes,
De Hongaarse God.
Wat is bir zijn?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb een relatie met een Turkse God die meer bir is dan jij ooit zal zijn. En dacht je nou werkelijk dat ik geen aandacht krijg
Terug naar de keuken. Goulash maken zul je.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, je zit er nog op te wachten want zelfs zij willen je niet.
Groetjes,
De Hongaarse God.
Birquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb een relatie met een Turkse God die meer bir is dan jij ooit zal zijn. En dacht je nou werkelijk dat ik geen aandacht krijg
Trots zijn op je relatie met een drugsdealende gouden ketting dragende bmw rijder.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:29 schreef MsMessy het volgende:
Lolquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Trots zijn op je relatie met een drugsdealende gouden ketting dragende bmw rijder..
Wow niet één gok is goed, zou de komende maand maar even overslaan bij de loterijquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Trots zijn op je relatie met een drugsdealende gouden ketting dragende bmw rijder..
Hij is Turk, dus dat moet wel. Aldus FOKquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wow niet één gok is goed, zou de komende maand maar even overslaan bij de loterij
Yup, maar ik date niet met Amenth of Gulmez.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hij is Turk, dus dat moet wel. Aldus FOK
Jij bent wat ze noemen een oefenmodel. Wat is bir?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tegenvallend, dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen relatie met een ruggengraatloze, bolle, vormeloze, kalende Nederlander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |