Oh ja ik ben 1.76, nu vind ik het niet erg als een man ietjes kleiner is maar zoveel gaat me te verquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
En ze zijn gemiddeld 1.60 ofzo daar. Zelf ik ben daar lang met m'n 1.78
Ik zeur niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Je maakt het er zelf wel een beetje naar zeurpiet.
Nee, Argentinie niet zo, je hebt best veel lange Argentijnen. En je bent precies even lang als ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:40 schreef fathank het volgende:
[..]
En ze zijn gemiddeld 1.60 ofzo daar. Zelf ik ben daar lang met m'n 1.78
Ik DENK dat jij het ook niet leuk zou vinden als je vriendin je hond niet moest omdat ze er bang voor is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, lekker veeleisend weer...Nederlandse vrouwen...
.
hoe weet jij dat ?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alle andere culturen zijn lang niet zo vernietigend in hun veroordelingen.
Geen last van. Probeer altijd aardig te zijn tegen wie dan ook en hoor regelmatig dat ik er prima uitzie. Toch geen moeite met aan een meisje komen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:08 schreef erik013 het volgende:
is dat de Nederlandse jonge vrouw niet meer met een gewoon leuke en aardige gast geen genoegen meer lijkt te nemen. Zelfs als jongen die er niet slecht uitziet en waarmee je het leuk hebt, kan 1 dingetje genoeg zijn voor die vrouwen om voordat je je echt hebt voorgesteld genadeloos
Mijn vriendin is 2/3 cm kleiner dan mij, nooit een probleem geweest.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:08 schreef erik013 het volgende:
Iets als lengte (zelfs al ben je nog steeds 5-10 cm langer dan haar) kan een verder leuke gast bijna totaal kansloos maken
Mijn Argentijnse collega (erg lelijk en onaantrekkelijk) met wie ik hier deze week ben heeft ook zijn vrouw over laten komen. Die vrouw is 1,80 en hij 1,60. Het is echt geen gezicht. Zij is ook lelijk trouwens.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ik ben 1.76, nu vind ik het niet erg als een man ietjes kleiner is maar zoveel gaat me te verNet alsof je met je zoontje op stap bent.
Toen ik er was voelde ik me een stuk groter dan normaal. Is natuurlijk compleet subjectief, maar dat is dit hele topicquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, Argentinie niet zo, je hebt best veel lange Argentijnen. En je bent precies even lang als ik.
In Colombia zijn jij en ik juist vaak altijd de langsten.
Een flinke ervaring in het algemeen. Echt, wij Nederlanders (ver)oordelen direct. En echt keihard, dat is voor buitenlanders echt heel raar. Dat soort dingen merk je beter als je naar het buitenland gaat en dan weer es terugkomt.quote:
haha.quote:
het is haar hondquote:dat jij het ook niet leuk zou vinden als je vriendin je hond niet moest omdat ze er bang voor is.
Ja, ok, vergeleken met Nederland zeker. En ik zit in dezelfde lengte, bro, ik voel je.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Toen ik er was voelde ik me een stuk groter dan normaal. Is natuurlijk compleet subjectief, maar dat is dit hele topic
Iets met potje en dekseltje...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn Argentijnse collega (erg lelijk en onaantrekkelijk) met wie ik hier deze week ben heeft ook zijn vrouw over laten komen. Die vrouw is 1,80 en hij 1,60. Het is echt geen gezicht. Zij is ook lelijk trouwens.
Het zijn daarmee misschien ook weer atypische Argentijnen; een stuk minder arrogant.
Je draait in 1 zin het hele verhaal van TS de nek om. Gemeen kutwijf ben je ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:49 schreef Karina het volgende:
je kunt zomaar voor iemand vallen die eigenlijk totaal je type niet is.
Een flinke ervaring zegt helemaal niets over alle culturenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een flinke ervaring in het algemeen. Echt, wij Nederlanders (ver)oordelen direct. En echt keihard, dat is voor buitenlanders echt heel raar. Dat soort dingen merk je beter als je naar het buitenland gaat en dan weer es terugkomt.
Overigens staan Nederlandse vrouwen EN mannen internationaal over het algemeen als erg aantrekkelijk bekend: lang, vriendelijk en enorm trouw en betrouwbaar.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow nou gelukkig vind jij honden dan blijkbaar niet eng
Praat eens met buitenlandse toeristen hoe ze Nederland ervaren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:50 schreef N.icka het volgende:
[..]
Een flinke ervaring zegt helemaal niets over alle culturen
Erg he? Vandaar dat ik hier nu in mijn uppie zit denk ikquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je draait in 1 zin het hele verhaal van TS de nek om. Gemeen kutwijf ben je ook eigenlijk.
Ik vind hem (of haar) dus engquote:
Wat is er eng aan dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem (of haar) dus engMaar dat heb ik met alle honden, zelfs met een tekkel
Zal wel een of ander onverwerkt trauma zijn.
ja dat weet ik dus niet. Als ik een hond zie dan denk ik: die gaat me bijtenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is er eng aan dan?. Het is een zij trouwens. Als ik mijn hand in haar bek stop en "BIJT DAN ACHTERLIJKE KUTHOND!" schreeuw, dan nog doet ze niks (ja, likken en met de staart zwaaien).
Als man zijnde moet ik je toch gelijk vinden. Het verhaal van TS herken ik niet, maar dan van jou wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef MsMessy het volgende:
Wat is dat toch met de gemiddelde Nederlandse man anno 2014?! Het is een gigantische zeikerd, zonder ruggengraat, die nog harder loopt te janken dan een gemiddelde vrouw. Totaal geen zelfvertrouwen, standvastigheid of charme
Als ik R&P moet geloven heb je nog gelijk ook. Gelukkig kom ik ook nog wel eens buiten en wordt het tegendeel nog wel eens bewezen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef MsMessy het volgende:
Wat is dat toch met de gemiddelde Nederlandse man anno 2014?! Het is een gigantische zeikerd, zonder ruggengraat, die nog harder loopt te janken dan een gemiddelde vrouw. Totaal geen zelfvertrouwen, standvastigheid of charme. Hij is zo ongeveer de omega in de roedel. Als je een echte vent zoekt kan je maar beter buiten Nederland kijken.
Misschien ben je als kind mishandeld door een hond.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet. Als ik een hond zie dan denk ik: die gaat me bijtendus zelfs als ik een foto zie van een hond.
Het was natuurlijk wachten op een dergelijke reactiequote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef MsMessy het volgende:
Wat is dat toch met de gemiddelde Nederlandse man anno 2014?! Het is een gigantische zeikerd, zonder ruggengraat, die nog harder loopt te janken dan een gemiddelde vrouw. Totaal geen zelfvertrouwen, standvastigheid of charme. Hij is zo ongeveer de omega in de roedel. Als je een echte vent zoekt kan je maar beter buiten Nederland kijken.
Eens.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef MsMessy het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:06 schreef Cracka-ass het volgende:
olietanker met misplaatst meerderwaardigheidsgevoel.
Denk het, kan het me niet herinneren in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien ben je als kind mishandeld door een hond.
Alleen die username al...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was natuurlijk wachten op een dergelijke reactie![]()
En waardoor komt dat denk je?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef MsMessy het volgende:
Wat foute boel is, is die hele instelling dat het aan de ander ligt. En dat geldt voor de huilbaby's van beide sexe.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alleen die username al...
Alles wat begint met 'ms' & 'lady' en dat soort shit, dan weet je eigenlijk al dat het foute boel is.
Precies dat snap ik ook nooit. Het ligt niet aan mij, dus ik snap niet waarom die bitches niet in de spiegel kunnen kijken en zichzelf de schuld kunnen geven.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Wat foute boel is, is die hele instelling dat het aan de ander ligt.
Alles dat na een x aantal zwangerschappen overgewicht krijgt, een kort pittig kapsel neemt en een man gaat domineren, om vervolgens een saai burgerlijk leven te krijgen tot de dood ze (eindelijk) scheidt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:08 schreef Kreator het volgende:
Alles wat begint met 'ms' & 'lady' en dat soort shit, dan weet je eigenlijk al dat het foute boel is.
Wat ik dan weer niet begrijp, is dat als iemand hier post over sociale veranderingen die duidelijk gaande zijn, dat er meteen geimpliceerd wordt dat TS de schuld bij iemand anders legt. Hij geeft enkel aan dat hij het moeilijk vindt om zijn draai te vinden in de manier hoe man-vrouw relaties tegenwoordig werken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Precies dat snap ik ook nooit. Het ligt niet aan mij, dus ik snap niet waarom die bitches niet in de spiegel kunnen kijken en zichzelf de schuld kunnen geven.
Met het eerste gedeelte erg eens, maar "de manier hoe man-vrouw-relaties 'tegenwoordig werken'" gaat me ook wel erg ver.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:18 schreef keste010 het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet begrijp, is dat als iemand hier post over sociale veranderingen die duidelijk gaande zijn, dat er meteen geimpliceerd wordt dat TS de schuld bij iemand anders legt. Hij geeft enkel aan dat hij het moeilijk vindt om zijn draai te vinden in de manier hoe man-vrouw relaties tegenwoordig werken.
Ik heb het aan mijn vriend gevraagd, hij is IJslands en woont in Denemarken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Praat eens met buitenlandse toeristen hoe ze Nederland ervaren.
Of kijk eens rond op FOK!, het is heel normaal om niets van iets of iemand te weten en dan keihard te oordelen. Heel Nederlands.
Dat is een grote plus van Nederlanders; onze eerlijkheid.quote:
Opmerkelijke reactie wat ontbrak was jij nog.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:12 schreef fathank het volgende:
Weer een verzameltopic voor seksueel gefrusteerde en sociaal incapabele mannen
Die waren er nog niet genoeg
Ah daar hebben we de Marokkaanse E-Hosselaar ook weer.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Opmerkelijke reactie wat ontbrak was jij nog.
Ik heb nooit gezegd dat ik een hosselaar ben maar ok.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Ah daar hebben we de Marokkaanse E-Hosselaar ook weer.
Is maar goed ook want je mag niet liegen van Allah.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik een hosselaar ben maar ok.
Ahhhhh een internetheld die het leuk vindt om mensen falers te noemen ongeacht of hij ze kent en of het waar is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Is maar goed ook want je mag niet liegen van Allah.
Jaaaaaa laten we er een marokkanen/moslim bashtopic van makenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Is maar goed ook want je mag niet liegen van Allah.
Of nog beter: NWS!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jaaaaaa laten we er een marokkanen/moslim bashtopic van maken. R&P wordt KLB
Ik heb dan ook geen relatie met een ruggengraatloze, bolle, vormeloze, kalende Nederlander.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alleen die username al...
Ik doe niet aan zwangerschappen, huwelijken, burgerlijk en het korte kapsel heb ik al weer een tijd geleden afgezworen. Oké dus het punt overgewicht had je goed, poeh héquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:18 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Alles dat na een x aantal zwangerschappen overgewicht krijgt, een kort pittig kapsel neemt en een man gaat domineren, om vervolgens een saai burgerlijk leven te krijgen tot de dood ze (eindelijk) scheidt.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met het eerste gedeelte erg eens, maar "de manier hoe man-vrouw-relaties 'tegenwoordig werken'" gaat me ook wel erg ver.
Het SatC probleem heerst zeker. De bedremmelde Nederlandse saaie lul die niet eens een roos wil kopen voor zijn meisje ook.
De reactie van Myrr hierboven beschrijft typisch het eerste.
Kijk hier in R&P rond en vraag eens hoe 'mannen' een date aanpakken. Degenen die uitroepen "joah, bin doar gek, goa eg nie voor hoar betoale, gewoon 50/50 de rekening deule" horen bij het tweede.
Gelukkig zit daartussen een heel spectrum.
Omdat ze steeds meer hun vrouwelijke kant moesten ontdekken en nu zijn zowel mannen als vrouwen labiele jankerds. Eerst een complete analyse maken voordat je zelfs maar de eerste stap heb gezet is al ergerlijk. Zo bang om op je bek te gaan, dat je niet eens meer wil leren maar eerst het fijne van alles moet weten.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:00 schreef keste010 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
We kunnen inmiddels natuurlijk wel stellen dat er enorm verschil is bij mannen en vrouwen onderling (gelukkig maar). Maar ben je het er niet mee eens dat er in de algemene zin een verandering heeft plaatsgevonden? Persoonlijk zie ik een veel gerationaliseerdere manier van kijken (let op: dit betekent niet rationeler, maar meer het denken in rationele termen) naar potentiele partners en het continu denken in beter of slechter en het zogenaamde afstrepen van kenmerken op een lijstje. Ik ben in vele landen geweest en in Nederland valt het me inderdaad wel op dat de Nederlandse vrouw (die inderdaad gemiddeld gezien veel arroganter is dan ergens anders op de wereld) vaak op basis van oppervlakkigheden iemand kan wegstrepen. Dit is overigens geen klacht naar vrouwen toe, ik denk veel eerder dat dit een verandering is die door een wisselwerking tussen man-vrouw veroorzaakt wordt. Kan me vanuit vrouwelijk oogpunt namelijk ook veel klachten richting de gemiddelde man indenken.
Gelukkig zijn Nederlandse vrouwen wel bovengemiddeld mooi, eerlijk en redelijk naturel
Eens!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Omdat ze steeds meer hun vrouwelijke kant moesten ontdekken en nu zijn zowel mannen als vrouwen labiele jankerds. Eerst een complete analyse maken voordat je zelfs maar de eerste stap heb gezet is al ergerlijk. Zo bang om op je bek te gaan, dat je niet eens meer wil leren maar eerst het fijne van alles moet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |