Dat is ook nog eens zo. Maar misschien kun je aanspraak maken op zijn geldquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die rijke, knappe, gespierde, machtige lange man heb je toch niet voor je alleen.
Ik zeg nergens dat vrouwen niet met minder genoegen nemen.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat vrouwen niet met minder genoegen nemen.
Het enige wat ik zeg is dat het wetenschappelijk is onderzocht dat vrouwen (over het algemeen) macht, geld aantrekkelijk vinden bij een man.
Dit wil alleen niet zeggen dat een vrouw niet verlieft kan raken op een man met niet veel geld, macht enz.
Ja dat is wel zuur. Je kan ook eeuwig pech hebben en alleen maar vrouwen treffen die dat niet zien inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben wel wat waard, maar het type Nederlandse vrouwen waar ik voor val zagen dit nooit ;-) Maar dat komt vooral omdat ik op te knappe vrouwen val... (niet eens bijzonder knap, gewoon leuk knap)
Zoals jij het formuleerde, zou je moeten concluderen dat het gros van de vrouwen met minder genoegen neemt. En dat is gewoon niet zo. De sexy machtige man is een cliché.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat vrouwen niet met minder genoegen nemen.
Het enige wat ik zeg is dat het wetenschappelijk is onderzocht dat vrouwen (over het algemeen) macht, geld aantrekkelijk vinden bij een man.
Dit wil alleen niet zeggen dat een vrouw niet verlieft kan raken op een man met niet veel geld, macht enz.
Geen idee. Geniet ervan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:17 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind het maar raar. Hoezo gaat dat hier in het gekkenhuis veel beter? Wie is er nou echt gek? De mensen buiten of de mensen hier bij mij?
Daarom niet minder waar.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals jij het formuleerde, zou je moeten concluderen dat het gros van de vrouwen met minder genoegen neemt. En dat is gewoon niet zo. De sexy machtige man is een cliché.
Ah nee man, die zaken zijn helemaal niet belangrijk. In de puberjaren lopen ze zulke mannen te treiteren en daarna gewoon te negeren (en achter de rug om met anderen lekker over roddelen en giebelen uiteraard).quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrouwen die niet op spierbundels vallen, vallen natuurlijk niet automatisch op bierbuiken. En het hoeft niet allemaal zo super te zijn; er zijn andere dingen die belangrijk zijn zoals intelligentie of vriendelijkheid.
Fijn dat jij het beter weet dan ik als vrouw. En pubermeisjes zijn ook echt een goede maatstaf voor vrouwen die op zoek zijn naar een fijne relatie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah nee man, die zaken zijn helemaal niet belangrijk. In de puberjaren lopen ze zulke mannen te treiteren en daarna gewoon te negeren (en achter de rug om met anderen lekker over roddelen en giebelen uiteraard).
Mijn ervaring spreekt voor zich. Ik kwam laatst weer van die 20-jarige trutjes tegen die me zaten uit te lachen, omdat ik ze verwarde voor patienten (i.p.v. begeleiders), maar de 20-jarige schizofrene meiden vertonen exact het omgekeerde gedrag. Die behandelen me normaal.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijn dat jij het beter weet dan ik als vrouw. En pubermeisjes zijn ook echt een goede maatstaf voor vrouwen die op zoek zijn naar een fijne relatie.
Dat is de POL-SC, daar zitten juist amper vrouwen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah nee man, die zaken zijn helemaal niet belangrijk. In de puberjaren lopen ze zulke mannen te treiteren en daarna gewoon te negeren (en achter de rug om met anderen lekker over roddelen en giebelen uiteraard).
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met het eerste gedeelte erg eens, maar "de manier hoe man-vrouw-relaties 'tegenwoordig werken'" gaat me ook wel erg ver.
Het SatC probleem heerst zeker. De bedremmelde Nederlandse saaie lul die niet eens een roos wil kopen voor zijn meisje ook.
De reactie van Myrr hierboven beschrijft typisch het eerste.
Kijk hier in R&P rond en vraag eens hoe 'mannen' een date aanpakken. Degenen die uitroepen "joah, bin doar gek, goa eg nie voor hoar betoale, gewoon 50/50 de rekening deule" horen bij het tweede.
Gelukkig zit daartussen een heel spectrum.
Dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh hemel nee, je zit er helemaal naast. Het is maar een selecte groep vrouwen die primair op spierbundels valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naiviteit ten top ditquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:34 schreef El_Matador het volgende:
Het mooie van Colombiaanse vrouwen is, en dat zie je zelfs als je maar een beetje WK hebt gezien, is dat de mooiste helemaal niet arrogant zijn, maar juist heel vriendelijk en open. Een zeldzame combinatie in de meeste landen; mooi/knap/aantrekkelijk/veel partners kunnen krijgen maakt velen arrogant.
Als je de ander ENKEL aanziet als een OBJECT (middel) van je EIGEN verlangen (doel), dan ben je een kut wijf of kut kerel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:08 schreef erik013 het volgende:
In plaats van het leuk te hebben, lijken ze al aan het nadenken of je wel de perfecte partner bent voor de rest van hun leven. Een record aantal Nederlandse jonge vrouwen blijft vervolgens single, want voor de zelfbewuste Nederlandse moderne vrouw is alleen het allerbeste goed genoeg.
Het lijkt soms wel of Nederlandse mannen gewoon te graag willen. Zo bang zijn om afgewezen te worden, dat hun ruggengraat steeds slapper wordt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:52 schreef Devion het volgende:
Groot deel van de Nederlandse vrouwen:
- Veel eisen
- Weinig inhoud
- Arrogant
- Sociaal onhandig
Anderzijds mag je ook wel zeggen dat de Nederlandse man een ruggengraat van een weekdier heeft en ja vaak over dit onderwerp klaagt. Wat ook weer niet onterecht is, waardoor een vicieuze cirkel volgt tot de vrouw 30 is en dan moet ze huisje, boompje, beestje, baby hebben.
TS grow a pair. Hou je bezig met je eigen leven en niet met wat anderen denken over jou.
Het zijn juist de mannen die niks meer durvenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:52 schreef Devion het volgende:
Groot deel van de Nederlandse vrouwen mannen
- Veel eisen
- Weinig inhoud
- Arrogant
- Sociaal onhandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |