Nee hoor (niet onlangs in elk geval). Maar dit is gewoon iets wat me al tijden steeds meer opvalt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:49 schreef Dehelerambam het volgende:
Wat een gezeur weer, ben je net gedumpt?
Mm, maar dat is van alle tijden dus?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:53 schreef El_Matador het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn wel vaak veeleisender dan goed voor ze is. Maar dat is zo tussen 25 en 35. Erna komen ze erachter dat die houding niet werkt en gaan ze voor de eerste de beste sukkel die voorbij komt.
Absoluut, daar heb ik ook een zwak voor. Maar die zijn niet altijd even makkelijk te vinden, tenzij je naar Spanje of Zuid-Amerika gaat... Helaas heb je daar weer een kans dat je misbruikt wordt voor een paspoort.quote:TS, je vist denk ik in de verkeerde vijver.
Oh enneh, latina's![]()
Denk wel dat TV een grote invloed heeft. Dat was al zo tijdens die Sex and the City crap. Nederlandse vrouwen kunnen erg leuk zijn, maar niet zelden doen ze zich beter voor dan ze in werkelijkheid zijn. Een 7tje die zich als een hot babe gedraagt, je kent het wel.quote:
Amsterdam en Rotterdam is best wat leuks te vinden denk ik zo.quote:Absoluut, daar heb ik ook een zwak voor. Maar die zijn niet altijd even makkelijk te vinden, tenzij je naar Spanje of Zuid-Amerika gaat...
Jaaaa touché, perfect voorbeeld idd, dat Sex and the city-gedragquote:Op vrijdag 11 juli 2014 06:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk wel dat TV een grote invloed heeft. Dat was al zo tijdens die Sex and the City crap. Nederlandse vrouwen kunnen erg leuk zijn, maar niet zelden doen ze zich beter voor dan ze in werkelijkheid zijn. Een 7tje die zich als een hot babe gedraagt, je kent het wel.
Klopt, maar daar voel ik me toch altijd zo... blankquote:Amsterdam en Rotterdam is best wat leuks te vinden denk ik zo.
Verder dan de 'ABC-eilanden' ben ik helaas nog niet gekomen en dat was al geweldig, maar Zuid-Amerika staat zeker hoog op m'n lijst van te bezoeken plekken. Wellicht eerst een tijdje Spaans leren in Spanje, dat maakt het denk ik wel makkelijker.quote:En Zuid-Amerika is allesbehalve straf, kan ik je vertellen.
Bron?quote:Een record aantal Nederlandse jonge vrouwen blijft vervolgens single, want voor de zelfbewuste Nederlandse moderne vrouw is alleen het allerbeste goed genoeg.
Haha das wel erg directe taal. Maar idd, sommige vrouwen zijn alleen geëmancipeerd als het ze uitkomt. Maar goed, als ze ook nog banden gaan plakken voelen we ons al helemáál nutteloosquote:Op vrijdag 11 juli 2014 06:38 schreef Trebo het volgende:
Nederlandse vrouwen.. vrouwen waar de emancipatie ophoudt wanneer er een bandje geplakt moet worden.
Arrogante kutwijven, dat zijn het.
Je vergeet die arme man te vermelden dat het temperament van latina's niet te harden isquote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:53 schreef El_Matador het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn wel vaak veeleisender dan goed voor ze is. Maar dat is zo tussen 25 en 35. Erna komen ze erachter dat die houding niet werkt en gaan ze voor de eerste de beste sukkel die voorbij komt.
TS, je vist denk ik in de verkeerde vijver.
Oh enneh, latina's![]()
Kijkend naar de historie van de wereld de afgelopen 2000 jaar zou je kunnen concluderen dat de blanke europeaan de meest macho soort mens is die er op deze aardkloot rond loopt. Bereid duizenden mensen over de kling te jagen voor een kilootje goud. Hele continenten bereid is te zuiveren van hun orginele bewoners voor hun eigen doelen. Met 1 gezinnetje een paar honderd "werknemers" in het gareel houden voor de plantage.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 06:05 schreef erik013 het volgende:
[..]
Klopt, maar daar voel ik me toch altijd zo... blanken heb ik het een beetje het idee dat ik als bleekscheet niet zo interessant ben, aangezien je ze dan weer om een dikke macho-neger zie hangen 9 van de 10 keer
![]()
Hahahehe zo is het gewoon ja. Ik vind ze maar weinig sexy uitstraling hebben, te koeltjes en kleurloos en totaal geen smaak voor kleding, allemaal afknappers.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:53 schreef El_Matador het volgende:
Mannen zeuren nou eenmaal graag en veel :pquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:46 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed dit soort topics zijn sowieso kansloos. Er bestaan vrouwen in alle soorten en maten. Arrogant, bescheiden, zelfstandig, afhankelijk ex. etc. Er is dus niets te zeggen over "De Nederlandse vrouw"
Dit topic is natuurlijk wel een magneet voor gefrustreerde zeikverhalen.
Nou dat ben ik er om daar eens even lekker op in te hakkenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:51 schreef N.icka het volgende:
[..]
Mannen zeuren nou eenmaal graag en veel :p
Als je naar beneden gaat, zet je dan ook ff het vuilnis buiten?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:51 schreef N.icka het volgende:
[..]
Mannen zeuren nou eenmaal graag en veel :p
johquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou dat ben ik er om daar eens even lekker op in te hakken
ohja, en je doet nu eenzelfde one size fits all redenatie als de TS
tsssk dat is allang gedaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je naar beneden gaat, zet je dan ook ff het vuilnis buiten?
Dat bedoel ik dus, de verploerting.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:53 schreef snakelady het volgende:
Tja, vrouwen willen ten eerste niet benoemd worden met een cijfer, met zo'n instelling kom je er natuurlijk niet.
Fuck man, iemand een 6je of een 8 noemen, en dan nog denken dat dat een compliment is ook.![]()
Maar ik zie in mijn omgeving eigenlijk niet dat mannen moeite hebben om dates en/of een relatie te krijgen.
Misschien moet je aanpak gewoon eens veranderen TS?
Als gemiddeld uitziende vrouw heb je ze al aan de voeten liggen. En ja, als je de keuze hebt, neem je het beste dat beschikbaar is toch? En dat is dan meestal niet de eerste de beste kerel die wel aardig is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:53 schreef erik013 het volgende:
[..]
Het lijkt bijna of er op elke vrouw 3 mannen in Nederland zijn, zo makkelijk kan een enigszins leuke vrouw 'kieskeurig' zijn.
Eens! Nederlandse vrouwen zijn de bom.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:31 schreef Bonkers. het volgende:
Nederlandse vrouwen![]()
Vaak een grote mate van zelfstandigheid, verantwoordelijkheidsgevoel over eigen keuzes, laten niet graag over zich heen lopen, weinig gevoel voor drama, nuchter, betrokkenheid en interesse in veel onderwerpen, geemancipeerd.![]()
En natuurlijk is dit ook lekker gegeneraliseerd en iedereen heeft een eigen invalshoek, maar toch. Geef mij maar een Nederlandse vrouw.
Natuurlijk niet, daarvoor moet je naar buitenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:36 schreef TitusPullo het volgende:
Sex and the City, 4, 7 of 9 en misbruikt worden voor een paspoort. Hebben jullie wel eens met een normale vrouw gepraat?
Dit is mi. de grootste hinder.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:31 schreef metamorphosis het volgende:
[..]
Als gemiddeld uitziende vrouw heb je ze al aan de voeten liggen. En ja, als je de keuze hebt, neem je het beste dat beschikbaar is toch? En dat is dan meestal niet de eerste de beste kerel die wel aardig is.
Nee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:08 schreef erik013 het volgende:
Mannen zie ik over het algemeen veel minder veeleisend zijn.
Zo mee eens. Wat een hopeloze gevallen altijd die dat doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:53 schreef snakelady het volgende:
Tja, vrouwen willen ten eerste niet benoemd worden met een cijfer, met zo'n instelling kom je er natuurlijk niet.
Fuck man, iemand een 6je of een 8 noemen, en dan nog denken dat dat een compliment is ook.![]()
Nou, mannen werken dan wel met een cijfer van 1 tot 10, maar vrouwen werken met 'Ja', 'Nee' en 'Twijfelachtig'.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zo mee eens. Wat een hopeloze gevallen altijd die dat doen.
Dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:18 schreef Fokker89 het volgende:
Alle vrouwen zijn gewoon hoeren.
Daar was zon lange OP, op.dit tijdstip niet voor nodig geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteen bitchslap erop.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 09:36 schreef Leia0 het volgende:
Ik ben het met TS eens. De Nederlandse vrouw is vreselijk arrogant. Ik kan me soms verschrikkelijk ergeren als ik zie hoe ze een leuke, aardige jongen behandelen. Terwijl zijzelf niet eens moeders mooiste zijn, of de slimste. Gggrrr!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit.
TS komt net van het uitgaan en is telkens afgewezen.Afgewezen, afgewezen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heeft ie de hele avond kwijlend meisjes aangekeken in de hoop dat ze hem aanspraken. Want hij is toch zo'n aardige gast. Stelletje kuthoeren.
Uh nee hoor, ik ga niet voor de eerste de beste sukkel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 05:53 schreef El_Matador het volgende:
TS, je vist denk ik in de verkeerde vijver.
Oh enneh, latina's![]()
Echt he, vuile hoeren zijn het!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Afgewezen, afgewezen..
Volgens mij heeft ie de hele avond kwijlend meisjes aangekeken in de hoop dat ze hem aanspraken. Want hij is toch zo'n aardige gast. Stelletje kuthoeren.
Dat is meer een mythe dan waarheid, ik heb vaak genoeg voor vrouwen wingman gespeeld omdat ik niet geïnteresseerd was of dat ik uiteindelijk zelf met ze naar huis ging.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is mi. de grootste hinder.
Veel mannen hebben kennelijk geen standaard waardoor iedere vrouw een ruime keuze heeft iedere keer dat ze behoefte heeft aan een nieuwe partner. Dan kies je uiteraard de beste.
Jij hebt er zeker veel gedaan in je jongere jaren?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee hoor, ik ga niet voor de eerste de beste sukkel.
valt wel mee, vandaar mijn vorige opmerkingquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij hebt er zeker veel gedaan in je jongere jaren?
Juist!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:35 schreef wickedmen het volgende:
Bijv als je tegen een onbekende vrouw zegt zooooow zij is lekker of haar zou ik doen verpruts je het al en dan maar janktopics maken of janken erom.
Als je een beetje zelfverzekerd bent (vrouwen houden ook van schattigheid), leuk bent kom je met de meeste vrouwen ver genoeg.
Hij wel voor jou?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee hoor, ik ga niet voor de eerste de beste sukkel.
Wat voor jou een 9 is kan voor een ander wel een 3 zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 06:05 schreef erik013 het volgende:
[..]
Jaaaa touché, perfect voorbeeld idd, dat Sex and the city-gedragJuist die houding maakt van een '7' echt een '4' of '5'.
Terwijl een leuk karakter en humor zo'n meisje nou juist weer een '9' kunnen maken. Juist dat beetje girl next door-type dat zichzelf ook niet altijd al te serieus neemt en er leuk uitziet maar niet altijd perfect wil zijn wordt leuk door die eigenschappen.
[..]
Klopt, maar daar voel ik me toch altijd zo... blanken heb ik het een beetje het idee dat ik als bleekscheet niet zo interessant ben, aangezien je ze dan weer om een dikke macho-neger zie hangen 9 van de 10 keer
![]()
[..]
Verder dan de 'ABC-eilanden' ben ik helaas nog niet gekomen en dat was al geweldig, maar Zuid-Amerika staat zeker hoog op m'n lijst van te bezoeken plekken. Wellicht eerst een tijdje Spaans leren in Spanje, dat maakt het denk ik wel makkelijker.
De causaliteit ontgaat me nogal.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerktDus het zal wel niet.
Mjah heb je gelijk inquote:
Zie TS.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:17 schreef Karina het volgende:
Als het al zo was hebben ze in ieder geval niet erg hun best gedaan
Moa... Kan voor mij gewoon simpelweg de reden zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bron?
Elke gast kan een vrouw krijgen, als ze je afwijzen omdat je niet lang genoeg bent hebben ze andere redenen.
'Welkom bij een nieuw avontuur van Calimero'.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:06 schreef PeterRusso het volgende:
omdat mannen vallen op vrijwel elke vrouw die er een beetje goed uitziet uit , denken vrouwen dat elke man kunnen krijgen. Daarom wijzen ze je af als je ook maar een cm te klein bent.
Ach die heeft het over jonge vrouwen, onder die categorie val ik niet en hij doet veel te moeilijk. Alsof vrouwen meteen gaan denken: oh zou hij wel een goeie partner zijn, kan ik met hem trouwen, kinderen krijgen, nee zo werkt het niet.quote:
Ik geloof er niks van dat vrouwen dat denken.quote:In plaats van het leuk te hebben, lijken ze al aan het nadenken of je wel de perfecte partner bent voor de rest van hun leven.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:18 schreef Myrr het volgende:
niet de goede haarkleur, rare huidskleur ondertoon. Allemaal van dat soort dingen, terwijl ze voor de rest best leuk/knap kunnen zijn. Ik kan gewoon volledig afknappen op kleine dingen, bijvoorbeeld te dunne benen of 1 tand die scheef staat.
Ahja, het is vast de reden dat ik met mijn 23 jaar pas in m'n tweede relatie zit.
Krea heb gelijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:19 schreef Kreator het volgende:
Niet meer met fokvrouwen daten opent een nieuwe wereld, waar ook normale vrouwen rondlopen. Dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit.
TS komt net van het uitgaan en is telkens afgewezen.Jij was toch zo'n enorme eindbaas die de vrouwen aan z'n pik rijgt als een kleuter die Nibb-Itt's om een dropveter douwt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Sowieso Fokmensen daten als je zelf Fokt.quote:
Ik vind mezelf vrij normaal hoor. En ik kom zelfs af en toe buiten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:19 schreef Kreator het volgende:
Niet meer met fokvrouwen daten opent een nieuwe wereld, waar ook normale vrouwen rondlopen. Dat dan weer wel.
Mwah, vriendinnen heb ik dat wel zien doen ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:22 schreef Karina het volgende:
Ik geloof er niks van dat vrouwen dat denken.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, vriendinnen heb ik dat wel zien doen ja.
Ik ken TS niet, maar wat hij schrijft over een bepaald soort Nederlandse vrouw klopt wel. Van die Sex and the City wijven. Zelf net een zeventje en een hele waslijst aan eisen die zodra ze weer ouder worden direct over boord gaan.
Hij zou eens een Argentijnse moeten proberen....![]()
![]()
Opschepperquote:
Ik herken dat dus helemaal niet. Maar ik zal dan niet die bepaalde soort zijn denk ik. Ik vind iemand leuk of niet. Kan me ook niet herinneren dat ik dat vroeger WEL had.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken TS niet, maar wat hij schrijft over een bepaald soort Nederlandse vrouw klopt wel. Van die Sex and the City wijven. Zelf net een zeventje en een hele waslijst aan eisen die zodra ze weer ouder worden direct over boord gaan.
![]()
Dat is niks typisch Nederlands hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
wat?quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 06:05 schreef erik013 het volgende:
[..]
Jaaaa touché, perfect voorbeeld idd, dat Sex and the city-gedragJuist die houding maakt van een '7' echt een '4' of '5'.
Terwijl een leuk karakter en humor zo'n meisje nou juist weer een '9' kunnen maken. Juist dat beetje girl next door-type dat zichzelf ook niet altijd al te serieus neemt en er leuk uitziet maar niet altijd perfect wil zijn wordt leuk door die eigenschappen.
[..]
![]()
Ook jou ken ik niet irl, maar ik zie je niet als het type vrouw dat ik net beschreef.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:28 schreef Karina het volgende:
Ik herken dat dus helemaal niet. Maar ik zal dan niet die bepaalde soort zijn denk ik. Ik vind iemand leuk of niet. Kan me ook niet herinneren dat ik dat vroeger WEL had.
Er is geen land waar zo snel, hard en vernietigend veroordeeld wordt als Nederland.quote:
Ik begreep wat je bedoelde. Al ken ik geen Argentijnse vrouwen maar ik heb er wel een beetje zo een beeld bij wat je schetstquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook jou ken ik niet irl, maar ik zie je niet als het type vrouw dat ik net beschreef.
Argentijnsen zijn trouwens vele malen lastiger, echt prinsesjes, terwijl ze echt niet allemaal zo interessant of mooi zijn. Arrogant terwijl je er geen recht op heb, dat bedoel ik.
Als je niks te bieden hebt zul je het wel te horen krijgen ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is geen land waar zo snel, hard en vernietigend veroordeeld wordt als Nederland.
Ongezien de tyfus.
Wat bedoel je met "van die haantjes"?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:31 schreef Karina het volgende:
Bij Argentijnse mannen heb ik dan ook wel weer een beeld, van die haantjes
In 1 zin mijn punt van direct veroordelen (en een mening klaar hebben) samenvatten, een gave die alleen bazenkoekenbakkers bezitten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je niks te bieden hebt zul je het wel te horen krijgen ja.
Goed in de kleren, haren helemaal gladjes, gespierd, beetje stoer doen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "van die haantjes"?
Argentijnen uit Buenos Aires zijn sowieso erg arrogant, ze leven nog in hun vergane glorie van 1935.
Het mooie van Colombiaanse vrouwen is, en dat zie je zelfs als je maar een beetje WK hebt gezien, is dat de mooiste helemaal niet arrogant zijn, maar juist heel vriendelijk en open. Een zeldzame combinatie in de meeste landen; mooi/knap/aantrekkelijk/veel partners kunnen krijgen maakt velen arrogant.
Geeft niet. Ik begrijp best dat je op me zit te wachten, maar ik woon tegenwoordig samen (2 auto's, labrador, koophuis) dus dat gaat hem niet meer worden. Sorry.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee hoor, ik zit niet te wachten op 500 vrouwen
Je maakt het er zelf wel een beetje naar zeurpiet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In 1 zin mijn punt van direct veroordelen (en een mening klaar hebben) samenvatten, een gave die alleen bazenkoekenbakkers bezitten.
Dus een aantrekkelijke man is een "haantje"?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed in de kleren, haren helemaal gladjes, gespierd, beetje stoer doen.
Ik ben bang voor honden dus helaas val je dan sowieso af. Oh ik heb toch eisen dus!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik begrijp best dat je op me zit te wachten, maar ik woon tegenwoordig samen (2 auto's, labrador, koophuis) dus dat gaat hem niet meer worden. Sorry.
En ze zijn gemiddeld 1.60 ofzo daarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed in de kleren, haren helemaal gladjes, gespierd, beetje stoer doen.
Het is de combinatie he, van het stoer doen en de overdreven aandacht voor kleding.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus een aantrekkelijke man is een "haantje"?
Ik vrees dat je verkeerd zit. Juist Argentijnen zijn erg vaak alternatief, beetje viezig langig haar, etc.
Ah, lekker veeleisend weer...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:39 schreef Karina het volgende:
Ik ben bang voor honden dus helaas val je dan sowieso af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |