SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk naar mijn UI en krijg de epileptyfus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Bam, topic gestolen van Dven.
Dit kan van mijn to-do lijst af.
Onlogisch was net zo gelukkig met deze OPquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho graag mooie wielerplaatjes in de op.
Donequote:Op donderdag 10 juli 2014 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho graag mooie wielerplaatjes in de op.
Dat lukt je nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Kijk naar mijn UI en krijg de epileptyfus.
* pakt lsdquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Speelde madame_paon gisteren mee dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zullen we Madame_Paon gaan quoten. Door haar hebben we verloren met dat ranzig dikke lijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens het WK moet het hele land fit en in vorm zijn. Heel Nederland achter oranje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Speelde madame_paon gisteren mee dan?
hallo JanCeesquote:
Jammer dat er van die uitzonderingen zijn die het voor de rest verpesten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tijdens het WK moet het hele land fit en in vorm zijn. Heel Nederland achter oranje.
Privé?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tarado hoe lang voor ze btw teruggave uitbetalen
Lekker klimaat, mooie architectuur, lekker eten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah, qua natuur vind ik het niet top. Vind het altijd zo dorMaar dat komt ook omdat ik er alleen in de zomer ben geweest. Ik vind Noorwegen of Italie dan mooier.
Maar verder prima land, vermaak me sowieso wel
voor mn eigen bedrijf (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
voor mn eigen bedrijf ()
Als je een BTW nummer hebt zou dat binnen zo'n 30 dagen na indienen wel gestort wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
voor mn eigen bedrijf ()
Misschien kan je ook een flinke dynamo aan je fiets hangen. Knut's Trapenergie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ik doe continue heel voorzichtig omlaag scrollen. Je zinloze pogingen zijn zinloos.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik doe continue heel voorzichtig omlaag scrollen. Je zinloze pogingen zijn zinloos.
Ja, heb ik. Alles. Ik vraag me af of ik nu ook naar de makro mag.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je een BTW nummer hebt zou dat binnen zo'n 30 dagen na indienen wel gestort worden
Mocht je sowieso al.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, heb ik. Alles. Ik vraag me af of ik nu ook naar de makro mag.
Gelieve mij hier buiten te laten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GODVERDOMME TARADO EN DVEN KAPPEN ALLEBEI
Wordt je werkgever boos?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GODVERDOMME TARADO EN DVEN KAPPEN ALLEBEI
Misschien dat het de eerste keer wat langer duurt maar dat is well zo'n beetje de termijnquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, heb ik. Alles. Ik vraag me af of ik nu ook naar de makro mag.
Deze is ook wel goed, ook al is het zonder tettenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie tetten. Dit is echt een kwaliteitstopic
Dit is een goeie postquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:07 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga jij nou maar ergens anders de nietsnut uithangen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
Tarado trekt matige users aan en verdient een transfer naar OUD
Het is vrij treffend dat precies jij je aangesproken voelt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga jij nou maar ergens anders de nietsnut uithangen.
Ja hij trok mij hier aan. Ik ben hier voor het eerst.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is vrij treffend dat precies jij je aangesproken voelt.
Beetje last van een zigeuner, had Adi beter op moeten lossen toenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben ik in het donderdagmiddagtettentopic beland of wat?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje last van een zigeuner, had Adi beter op moeten lossen toen
Het is nu de 24/7 tettentopic.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben ik in het donderdagmiddagtettentopic beland of wat?
Jij bent echt een goede jongen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan draag ik ook maar mijn steentje bij.
[ afbeelding ]
Ik weet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent echt een goede jongen.
[ afbeelding ]
Dat is het punt, ik wil er best wel rekening mee houden maar dan is het ook wel prettig als er met mij rekening gehouden wordtquote:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 13:23:41Nieuws: #PSV en Borussia Mönchengladbach hebben een principe-akkoord over de verkoop van Luuk de Jong aan #PSV reageer retweet
Wat een faalcarriere.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 13:23:41Nieuws: #PSV en Borussia Mönchengladbach hebben een principe-akkoord over de verkoop van Luuk de Jong aan #PSV reageer retweet
Hij was zelf toch al rond? Alleen clubs moesten nog uitkomen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
alleen moet hijzelf nog rond komen met psv
wat voor vorstelijk salaris zou die overschatte pauper eisen?
Het maximale en misschien wat tekengeld compensatie voor het inleveren want dat zal hij toch moeten doenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
alleen moet hijzelf nog rond komen met psv
wat voor vorstelijk salaris zou die overschatte pauper eisen?
elfrink zegt dat psv nog rond moet komen met de jongquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij was zelf toch al rond? Alleen clubs moesten nog uitkomen.
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 10-07-2014 om 13:36:59Some unforgettable words from Mascherano: "I spread out my anus in that last tackle, that's why I felt so much pain" reageer retweet
okquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanaf nu ben je mn aartsvijand.
Dramaandag is er voorlopig niet meer in mijn huis.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Treurwilgen. Dramaandag valt vroeg met al die zuurkool hier.
He vriend alles goed?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Treurwilgen. Dramaandag valt vroeg met al die zuurkool hier.
Niets mis mee zo op mn mobiel. Ga door. Ga door.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:01 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee. Nog altijd een gigantische bouwput op het oog.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He vriend alles goed?
Station Delft begint al aardig vorm te krijgen he?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 10-07-2014 om 13:36:59Some unforgettable words from Mascherano: "I spread out my anus in that last tackle, that's why I felt so much pain" reageer retweet
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Spannende ontknoping van de degradatiestrijd in het seizoen 2028/29.
Via de regenpijp opgeklommen naar het dak.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dven heeft zich blijkbaar achter naar boven gelikt.
Ik keek gewoon bij nieuwen topics kklulquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik keek gewoon bij nieuwen topics kklul
En daarna in deze toppa.
Servais Knaven ontkent dat hij iets van doping heeft gebruikt bij zijn TVM-periodequote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Servais Knaven ontkent dat hij iets van doping heeft gebruikt bij zijn TVM-periode. Dat hoofd hoe hij dat vertelt, man man man.
Okquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dven heeft zich blijkbaar achter naar boven gelikt.
Tot over zo'n 40-45 weken.quote:
Ik schrik hiervantwitter:OptaJohan twitterde op donderdag 10-07-2014 om 14:25:4210 - Klaas-Jan Huntelaar completed 10 passes in 24 minutes vs Argentina, as many as Robin van Persie had completed in 96 minutes. Switch. reageer retweet
Toch een foutje van Van Gaal, al had ik niet met Huntelaar begonnenquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:55 schreef Heeinz het volgende:
Ik schrik hiervantwitter:OptaJohan twitterde op donderdag 10-07-2014 om 14:25:4210 - Klaas-Jan Huntelaar completed 10 passes in 24 minutes vs Argentina, as many as Robin van Persie had completed in 96 minutes. Switch. reageer retweet
Ik ruik hem ook.quote:
Waarom post je hier ook alweer niet meer?quote:
Argentinië was toch ook niks en die acht ik nog kanslozer tegen Duitsland dan NLquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:26 schreef hafcfan het volgende:
Nederland was echt slecht. Gelukkig worden ze een afstraffing tegen Duitsland bespaart.
Ze kunnen de beker beter meteen aan Duitsland geven. Al zou het echt genot zijn als Argentinië wk wordt in Brazilië.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Argentinië was toch ook niks en die acht ik nog kanslozer tegen Duitsland dan NL
Ik heb altijd een zwak voor Argentinië maar ook voor Duitsland, voor het voetbal is het beter als Duitsland wint.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze kunnen de beker beter meteen aan Duitsland geven. Al zou het echt genot zijn als Argentinië wk wordt in Brazilië.
Ik vrees ook van nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We hadden toch echt geen schijn van kans gehad lijkt me
Halloquote:
De bal is rond, een wedstrijd door 90 minuten, knotsgek.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We hadden toch echt geen schijn van kans gehad lijkt me
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De bal is rond, een wedstrijd door 90 minuten, knotsgek.
Ene Kristoff gaat winnen Knut. Ik zou er wat geld op inzetten als ik jou wasquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Onheilspellende kerkklokken. Er wint vandaag een Scandinaviër.
Kittel zou Scandinavisch bloed kunnen hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ene Kristoff gaat winnen Knut. Ik zou er wat geld op inzetten als ik jou was
Jij maakt toch geen kansquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:06 schreef Dven het volgende:
Nieuwe kantoorchick. Blond krullend haar. Blauwe ogen. Lange benen. Lichtdoorschijnend blauwe jurkje.
Zal ook wel pot zijn.
Houdt Dven niet van tetten ofzo? :squote:Op donderdag 10 juli 2014 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang die zigeuner blijft knipperen zal het wel gebeuren
Hij zal er wel van houden maar heeft er last van op zijn werk, ik heb last van zo'n knipperUI, waarom weet ik niet maar het is wel zo en dat is vervelendquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Houdt Dven niet van tetten ofzo? :s
Maar die UI kan je ook gewoon negeren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal er wel van houden maar heeft er last van op zijn werk, ik heb last van zo'n knipperUI, waarom weet ik niet maar het is wel zo en dat is vervelend
Je hoort dan ook helemaal niet te FOK!ken op je werk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:59 schreef Karina het volgende:
Die griet op die fiets, dat ziet er raar uit, weet niet waarom.
Ik zou dit trouwens ook niet zo tof vinden op mijn werkIk had weleens dat ik over een topic 'hooverde' in de AT en dan kwamen er soms ook tieten of zo tevoorschijn
Oeps.
Alleen in de pauze natuurlijk hequote:Op donderdag 10 juli 2014 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoort dan ook helemaal niet te FOK!ken op je werk.
Sowieso werkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De VBLSC gebruik ik enkel op mn telefoon dus geen zorgenquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij maakt toch geen kans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe gaat het ermee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dan niet in de kantine zitten om te eten?
[..]
Ja
Nee deed ik nooit. Gewoon achter mijn bureau beetje internetten. Kantine vond ik geen moer aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dan niet in de kantine zitten om te eten?
[..]
Ja
Opkankeren met je mening, bepaal zelf wel wat ik wel of niet doe op mijn werk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DOE EENS RUSTIGquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Opkankeren met je mening, bepaal zelf wel wat ik wel of niet doe op mijn werk.
Nou nou nou.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Fantastisch. Alleen beetje jammer dat het WK er al bijna op zitquote:
Dat kan ook.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee deed ik nooit. Gewoon achter mijn bureau beetje internetten. Kantine vond ik geen moer aan.
Mad?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik moet je zeggen dat het hier fantastisch is. Ik kijk alweer uit naar het begin van de Eredivisie. De transfermarkt kan nu echt op gang komen. Verder gaat het op school wel oké.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fantastisch. Alleen beetje jammer dat het WK er al bijna op zit![]()
Hoe gaat het op school Stijn?
Nummer 4 vind ik de mooiste tieten uit dit rijtje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:04 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat Ajax volgend seizoen een stuk attractiever gaat spelen. Met betere aanvallers dan, en zonder de Jong en Kolbeinn in het elftal.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet je zeggen dat het hier fantastisch is. Ik kijk alweer uit naar het begin van de Eredivisie. De transfermarkt kan nu echt op gang komen. Verder gaat het op school wel oké.
groeten
Met Zivkovic moet dat goed komen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Ajax volgend seizoen een stuk attractiever gaat spelen. Met betere aanvallers dan, en zonder de Jong en Kolbeinn in het elftal.
En Milikgod.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Zivkovic moet dat goed komen.
Deze post voegt zo weinig toe dat hij van Gramulanion had kunnen zijn xdquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heeft Nederland gisteren verloren.
Gaan die mensen die alleen voetbal kijken bij een EK of WK ook weer mooi de kast in om er over twee jaar weer uit te kruipen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heeft Nederland gisteren verloren.
Er zat een gedachte achter, xD.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze post voegt zo weinig toe dat hij van Gramulanion had kunnen zijn xd
Sorryquote:
Dat is toch op Net 5?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:10 schreef Karina het volgende:
Ik zit te eten en kijk Masterchef Australia.
Dit is op SBS6, denk een herhaling, maar ik heb het nog niet gezien.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch op Net 5?
Die zender ontvang ik namelijk niet.
Ik weet niet of ik vandaag de tv aanzet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:10 schreef Karina het volgende:
Ik zit te eten en kijk Masterchef Australia.
Ik heb vandaag toevallig Lasagne gemaakt, in navolging van Etsu's heerlijke lasagne.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is op SBS6, denk een herhaling, maar ik heb het nog niet gezien.
Ik ben daar niet zo gek op, beetje teveel deeg vind ik.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toevallig Lasagne gemaakt, in navolging van Etsu's heerlijke lasagne.
Het staat nu in de oven.
Dan doe je gewoon minder lasagnebladen er in. Opgelost.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo gek op, beetje teveel deeg vind ik.
Het leven is soms zo makkelijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon minder lasagnebladen er in. Opgelost.
Mwah misschien zaterdag of zondag maken (of laten makenquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon minder lasagnebladen er in. Opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |