Nummer 4 vind ik de mooiste tieten uit dit rijtje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:04 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat Ajax volgend seizoen een stuk attractiever gaat spelen. Met betere aanvallers dan, en zonder de Jong en Kolbeinn in het elftal.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet je zeggen dat het hier fantastisch is. Ik kijk alweer uit naar het begin van de Eredivisie. De transfermarkt kan nu echt op gang komen. Verder gaat het op school wel oké.
groeten
Met Zivkovic moet dat goed komen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Ajax volgend seizoen een stuk attractiever gaat spelen. Met betere aanvallers dan, en zonder de Jong en Kolbeinn in het elftal.
En Milikgod.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Zivkovic moet dat goed komen.
Deze post voegt zo weinig toe dat hij van Gramulanion had kunnen zijn xdquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heeft Nederland gisteren verloren.
Gaan die mensen die alleen voetbal kijken bij een EK of WK ook weer mooi de kast in om er over twee jaar weer uit te kruipen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heeft Nederland gisteren verloren.
Er zat een gedachte achter, xD.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze post voegt zo weinig toe dat hij van Gramulanion had kunnen zijn xd
Sorryquote:
Dat is toch op Net 5?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:10 schreef Karina het volgende:
Ik zit te eten en kijk Masterchef Australia.
Dit is op SBS6, denk een herhaling, maar ik heb het nog niet gezien.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch op Net 5?
Die zender ontvang ik namelijk niet.
Ik weet niet of ik vandaag de tv aanzet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:10 schreef Karina het volgende:
Ik zit te eten en kijk Masterchef Australia.
Ik heb vandaag toevallig Lasagne gemaakt, in navolging van Etsu's heerlijke lasagne.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is op SBS6, denk een herhaling, maar ik heb het nog niet gezien.
Ik ben daar niet zo gek op, beetje teveel deeg vind ik.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toevallig Lasagne gemaakt, in navolging van Etsu's heerlijke lasagne.
Het staat nu in de oven.
Dan doe je gewoon minder lasagnebladen er in. Opgelost.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo gek op, beetje teveel deeg vind ik.
Het leven is soms zo makkelijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon minder lasagnebladen er in. Opgelost.
Mwah misschien zaterdag of zondag maken (of laten makenquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon minder lasagnebladen er in. Opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |