Jij maakt toch geen kansquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:06 schreef Dven het volgende:
Nieuwe kantoorchick. Blond krullend haar. Blauwe ogen. Lange benen. Lichtdoorschijnend blauwe jurkje.
Zal ook wel pot zijn.
Houdt Dven niet van tetten ofzo? :squote:Op donderdag 10 juli 2014 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang die zigeuner blijft knipperen zal het wel gebeuren
Hij zal er wel van houden maar heeft er last van op zijn werk, ik heb last van zo'n knipperUI, waarom weet ik niet maar het is wel zo en dat is vervelendquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Houdt Dven niet van tetten ofzo? :s
Maar die UI kan je ook gewoon negeren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal er wel van houden maar heeft er last van op zijn werk, ik heb last van zo'n knipperUI, waarom weet ik niet maar het is wel zo en dat is vervelend
Je hoort dan ook helemaal niet te FOK!ken op je werk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:59 schreef Karina het volgende:
Die griet op die fiets, dat ziet er raar uit, weet niet waarom.
Ik zou dit trouwens ook niet zo tof vinden op mijn werkIk had weleens dat ik over een topic 'hooverde' in de AT en dan kwamen er soms ook tieten of zo tevoorschijn
Oeps.
Alleen in de pauze natuurlijk hequote:Op donderdag 10 juli 2014 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoort dan ook helemaal niet te FOK!ken op je werk.
Sowieso werkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De VBLSC gebruik ik enkel op mn telefoon dus geen zorgenquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij maakt toch geen kans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe gaat het ermee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dan niet in de kantine zitten om te eten?
[..]
Ja
Nee deed ik nooit. Gewoon achter mijn bureau beetje internetten. Kantine vond ik geen moer aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dan niet in de kantine zitten om te eten?
[..]
Ja
Opkankeren met je mening, bepaal zelf wel wat ik wel of niet doe op mijn werk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DOE EENS RUSTIGquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Opkankeren met je mening, bepaal zelf wel wat ik wel of niet doe op mijn werk.
Nou nou nou.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Fantastisch. Alleen beetje jammer dat het WK er al bijna op zitquote:
Dat kan ook.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee deed ik nooit. Gewoon achter mijn bureau beetje internetten. Kantine vond ik geen moer aan.
Mad?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik moet je zeggen dat het hier fantastisch is. Ik kijk alweer uit naar het begin van de Eredivisie. De transfermarkt kan nu echt op gang komen. Verder gaat het op school wel oké.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fantastisch. Alleen beetje jammer dat het WK er al bijna op zit![]()
Hoe gaat het op school Stijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |