Jij maakt toch geen kansquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:06 schreef Dven het volgende:
Nieuwe kantoorchick. Blond krullend haar. Blauwe ogen. Lange benen. Lichtdoorschijnend blauwe jurkje.
Zal ook wel pot zijn.
Houdt Dven niet van tetten ofzo? :squote:Op donderdag 10 juli 2014 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang die zigeuner blijft knipperen zal het wel gebeuren
Hij zal er wel van houden maar heeft er last van op zijn werk, ik heb last van zo'n knipperUI, waarom weet ik niet maar het is wel zo en dat is vervelendquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Houdt Dven niet van tetten ofzo? :s
Maar die UI kan je ook gewoon negeren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal er wel van houden maar heeft er last van op zijn werk, ik heb last van zo'n knipperUI, waarom weet ik niet maar het is wel zo en dat is vervelend
Je hoort dan ook helemaal niet te FOK!ken op je werk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 17:59 schreef Karina het volgende:
Die griet op die fiets, dat ziet er raar uit, weet niet waarom.
Ik zou dit trouwens ook niet zo tof vinden op mijn werkIk had weleens dat ik over een topic 'hooverde' in de AT en dan kwamen er soms ook tieten of zo tevoorschijn
Oeps.
Alleen in de pauze natuurlijk hequote:Op donderdag 10 juli 2014 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoort dan ook helemaal niet te FOK!ken op je werk.
Sowieso werkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De VBLSC gebruik ik enkel op mn telefoon dus geen zorgenquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij maakt toch geen kans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe gaat het ermee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dan niet in de kantine zitten om te eten?
[..]
Ja
Nee deed ik nooit. Gewoon achter mijn bureau beetje internetten. Kantine vond ik geen moer aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dan niet in de kantine zitten om te eten?
[..]
Ja
Opkankeren met je mening, bepaal zelf wel wat ik wel of niet doe op mijn werk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DOE EENS RUSTIGquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Opkankeren met je mening, bepaal zelf wel wat ik wel of niet doe op mijn werk.
Nou nou nou.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Fantastisch. Alleen beetje jammer dat het WK er al bijna op zitquote:
Dat kan ook.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee deed ik nooit. Gewoon achter mijn bureau beetje internetten. Kantine vond ik geen moer aan.
Mad?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik moet je zeggen dat het hier fantastisch is. Ik kijk alweer uit naar het begin van de Eredivisie. De transfermarkt kan nu echt op gang komen. Verder gaat het op school wel oké.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fantastisch. Alleen beetje jammer dat het WK er al bijna op zit![]()
Hoe gaat het op school Stijn?
Nummer 4 vind ik de mooiste tieten uit dit rijtje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:04 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat Ajax volgend seizoen een stuk attractiever gaat spelen. Met betere aanvallers dan, en zonder de Jong en Kolbeinn in het elftal.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet je zeggen dat het hier fantastisch is. Ik kijk alweer uit naar het begin van de Eredivisie. De transfermarkt kan nu echt op gang komen. Verder gaat het op school wel oké.
groeten
Met Zivkovic moet dat goed komen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Ajax volgend seizoen een stuk attractiever gaat spelen. Met betere aanvallers dan, en zonder de Jong en Kolbeinn in het elftal.
En Milikgod.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Zivkovic moet dat goed komen.
Deze post voegt zo weinig toe dat hij van Gramulanion had kunnen zijn xdquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heeft Nederland gisteren verloren.
Gaan die mensen die alleen voetbal kijken bij een EK of WK ook weer mooi de kast in om er over twee jaar weer uit te kruipen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heeft Nederland gisteren verloren.
Er zat een gedachte achter, xD.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze post voegt zo weinig toe dat hij van Gramulanion had kunnen zijn xd
Sorryquote:
Dat is toch op Net 5?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:10 schreef Karina het volgende:
Ik zit te eten en kijk Masterchef Australia.
Dit is op SBS6, denk een herhaling, maar ik heb het nog niet gezien.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch op Net 5?
Die zender ontvang ik namelijk niet.
Ik weet niet of ik vandaag de tv aanzet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:10 schreef Karina het volgende:
Ik zit te eten en kijk Masterchef Australia.
Ik heb vandaag toevallig Lasagne gemaakt, in navolging van Etsu's heerlijke lasagne.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is op SBS6, denk een herhaling, maar ik heb het nog niet gezien.
Ik ben daar niet zo gek op, beetje teveel deeg vind ik.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toevallig Lasagne gemaakt, in navolging van Etsu's heerlijke lasagne.
Het staat nu in de oven.
Dan doe je gewoon minder lasagnebladen er in. Opgelost.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo gek op, beetje teveel deeg vind ik.
Het leven is soms zo makkelijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon minder lasagnebladen er in. Opgelost.
Mwah misschien zaterdag of zondag maken (of laten makenquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon minder lasagnebladen er in. Opgelost.
In zoverre tieten ontopic in een clubreeks kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch niet overal in VBL? Of heb ik weer wat gemist
Het WK voor vrouwen in blote tieten of zoquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In zoverre tieten ontopic in een clubreeks kunnen zijn.
Verstandige keuze.quote:
Ik heb ook alleen een ronde.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah misschien zaterdag of zondag maken (of laten maken) ik heb alleen geen goeie ovenschaal, alleen een ronde, geen rechthoekige.
Kon ze bij VI Oranje niet goed zienquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Het WK voor vrouwen in blote tieten of zoRaar ik dacht dus alleen in deze SC. Nou ja ik zit er ook niet op te wachten natuurlijk, als ik tieten wil zien kijk ik wel in de spiegel
Opschepperquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Het WK voor vrouwen in blote tieten of zoRaar ik dacht dus alleen in deze SC. Nou ja ik zit er ook niet op te wachten natuurlijk, als ik tieten wil zien kijk ik wel in de spiegel
Dan heb ik het goed gedaan dus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kon ze bij VI Oranje niet goed zien
Wel bijzonder aangezien ik drie periodes maar 1 voldoende heb gehaald en de laatste 3 periodes dan nog 3.quote:
Wat zei hij over hun?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:46 schreef Doublepain het volgende:
Mooi hoe ze op Sierd bashen terwijl hij gewoon gelijk had over Messi en Mascherano
Dat je niet op Messi moet letten maar Mascherano, Gijp en Genee lachen hem uit van wat moeten wij daar nou mee?quote:
Maar is het voldoende of is er nog twijfel?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel bijzonder aangezien ik drie periodes maar 1 voldoende heb gehaald en de laatste 3 periodes dan nog 3..
sta nu een 5.7, heerlijk.
aanvallend gezien hebben ze wel gelijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat je niet op Messi moet letten maar Mascherano, Gijp en Genee lachen hem uit van wat moeten wij daar nou mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |