In zoverre tieten ontopic in een clubreeks kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch niet overal in VBL? Of heb ik weer wat gemist
Het WK voor vrouwen in blote tieten of zoquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In zoverre tieten ontopic in een clubreeks kunnen zijn.
Verstandige keuze.quote:
Ik heb ook alleen een ronde.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah misschien zaterdag of zondag maken (of laten maken) ik heb alleen geen goeie ovenschaal, alleen een ronde, geen rechthoekige.
Kon ze bij VI Oranje niet goed zienquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Het WK voor vrouwen in blote tieten of zoRaar ik dacht dus alleen in deze SC. Nou ja ik zit er ook niet op te wachten natuurlijk, als ik tieten wil zien kijk ik wel in de spiegel
Opschepperquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Het WK voor vrouwen in blote tieten of zoRaar ik dacht dus alleen in deze SC. Nou ja ik zit er ook niet op te wachten natuurlijk, als ik tieten wil zien kijk ik wel in de spiegel
Dan heb ik het goed gedaan dus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kon ze bij VI Oranje niet goed zien
Wel bijzonder aangezien ik drie periodes maar 1 voldoende heb gehaald en de laatste 3 periodes dan nog 3.quote:
Wat zei hij over hun?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:46 schreef Doublepain het volgende:
Mooi hoe ze op Sierd bashen terwijl hij gewoon gelijk had over Messi en Mascherano
Dat je niet op Messi moet letten maar Mascherano, Gijp en Genee lachen hem uit van wat moeten wij daar nou mee?quote:
Maar is het voldoende of is er nog twijfel?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel bijzonder aangezien ik drie periodes maar 1 voldoende heb gehaald en de laatste 3 periodes dan nog 3..
sta nu een 5.7, heerlijk.
aanvallend gezien hebben ze wel gelijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat je niet op Messi moet letten maar Mascherano, Gijp en Genee lachen hem uit van wat moeten wij daar nou mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |