Dat is iets anders.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo mist iedereen wel iemand waar hij heel close mee was.
Zo mis ik FredDeDrugsbaron.
Ik vond hem ook goed maar jouw baas heeft hem weggehaald.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is iets anders.
Eian was binnen een paar uur tijd een betere user dan Elan ooit geweest is. Zegt een hoop wat mij betreft.
Aantal bezoekers is gedaald met 1.4% bij Feyenoord..quote:Op donderdag 5 december 2013 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
PSV scoort echt laag.
Eigenlijk scoren alleen Feyenoord en Ajax.
Afgetrapte kutschommel.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:30 schreef GGMM het volgende:
Wat rijmt er op homofiele kloothommel?
(Dit heeft niks met het gedicht voor johannes te maken)
Echtquote:Op donderdag 5 december 2013 15:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Aantal bezoekers is gedaald met 1.4% bij Feyenoord..
Blijft een schijtclub.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kan je deze grafiek dusdanig verkeerd aflezen?De stadionbezetting ligt niet alleen hoger bij Psv maar hebben ook een stijging dit jaar.
Oei dat valt me van je tegen. Al kan je het wel als positief beschouwen dat ze 10km voor je wil omrijden.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n 10 km omgereden ja. En ik heb niks aangeboden godverdomme. Fijn weekend gewenst, slecht hé
Er kunnen nog maar 48000 man in De Kuip, dus de bezetting ligt nog hoger bij Feyenoord.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kan je deze grafiek dusdanig verkeerd aflezen?De stadionbezetting ligt niet alleen hoger bij Psv maar hebben ook een stijging dit jaar.
Allemaal SV'squote:
Over een heel seizoen gezien, ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
Bij Feyenoord komt dus per wedstrijd gewoon 7000 man helemaal niet.
Zeg dat je oma op sterven lag.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet zo een mondeling tentamen gaan afleggen en ik heb alleen de colleges bijgewoond. Hoe pak ik dit het beste aan? Gewoon toegeven en zeggen dat je er niks aan gedaan hebt? Heb wel een goede band met de professor op zich.
Maar de mensen die komen blijven tenminste zitten tot het einde ongeacht het scoreverloop!quote:Op donderdag 5 december 2013 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, per wedstrijd gemiddeld over een heel seizoen idd.
Triest.
It giet oan, hier ookquote:Op donderdag 5 december 2013 15:36 schreef RensAjacied het volgende:
Het gaat nu helemaal tekeer hier.
Je stelling is niet correct. Nu maak je de terechte Ajax bash door het seizoenskaart theaterpubliek wel heel makkelijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, per wedstrijd gemiddeld over een heel seizoen idd.
Triest.
Roda en Utrecht zijn nog wel te begrijpen, maar Vitesse draait misschien wel hun beste seizoen ooit en nog lopen er mensen weg. Die club heeft echt 0,0 toekomst, over een paar jaar is vladivladiviezovic het beu en dan stort het hele zaakje weer in.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC, FC Utrecht & Vitesse zijn wel koploper in het leeg laten van stadions naar hun capaciteit
Bij Twente dit seizoen was het al half leeg bij de 80ste minuut, maar ik snap dat je een excuus zoekt.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar de mensen die komen blijven tenminste zitten tot het einde ongeacht het scoreverloop!
Wel waar.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je stelling is niet correct.
Geen gezeik en die lul in je mond kapi. Zit niks anders op.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet zo een mondeling tentamen gaan afleggen en ik heb alleen de colleges bijgewoond. Hoe pak ik dit het beste aan? Gewoon toegeven en zeggen dat je er niks aan gedaan hebt? Heb wel een goede band met de professor op zich.
Semafoor en Dommel.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:30 schreef GGMM het volgende:
Wat rijmt er op homofiele kloothommel?
(Dit heeft niks met het gedicht voor johannes te maken)
Dat was het uitvak.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij Twente dit seizoen was het al half leeg bij de 80ste minuut, maar ik snap dat je een excuus zoekt..
Het is een Griek dus 't zal net zijn of ik m'n tanden aan 't stoken ben.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen gezeik en die lul in je mond kapi. Zit niks anders op.
Wat leukquote:Op donderdag 5 december 2013 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste René
Het is 5 december en de Sint realiseert zich met een schok,
hij heeft geen enkel cadeau voor zijn trouwste dienaar op FOK!
Daarom klimt hij in de pen en hoopt dat dit rijm je ligt,
en voor ik het vergeet: je bent zelf een sinterklaasgedicht.
Volgens het boek van Sint is René een liefhebber van het vrouwelijke schoon.
Vooral ene Nicki maar ook Jessica Alba vind je een schitterend persoon.
Je post graag gifs van deze dame, wat zeker voor je pleit,
Gifs van zo'n schone dame, die wil toch niemand kwijt?
Ook wordt GGMM als bijzonder gul omschreven,
zo aarzelde hij niet wat tijgernootjes direct cadeau te geven.
Het bezorgen echter, dat bleek een onnoemlijk groot probleem,
niet ieder is immers gezegend met de Sints' bezorgsysteem.
Over René's bedkwaliteiten hoef ik nauwelijks te beginnen,
een minnaar als hij weet elke bigstar te beminnen.
Daarom sluit ik af, en zeg tegen jou, lieve René,
voor een voetbal moderator ben jij best, uh, oké.
Groeten
Sint & Piet
Uh, nee.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In dat geval komen er gemiddeld wel meer Ajacieden niet opdagen
Helder licht.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
Oh kut, ik had vanochtend gewoon college van hem natuurlijk.
En jij leest mijn en je eigen posts niet, klootzakquote:Op donderdag 5 december 2013 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, nee.
Jij snapt de grafiek niet helemaal denk ik.
Heel mooi. 9/10quote:Op donderdag 5 december 2013 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste René
Groeten
Sint & Piet
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste René
Groeten
Sint & Piet
Beste René
Groeten
Sint & Piet
Nope, maximale bezetting is alleen van toepassing als er geen uitsupporters zijn en zelfs dan is het geen 51000. En zo'n wedstrijd hebben we maar 1x per seizoen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
Bij Feyenoord komt dus per wedstrijd gewoon 7000 man helemaal niet.
Beste René
Groeten
Sint & Piet
7000 man blijft gewoon weg, klaar.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, maximale bezetting is alleen van toepassing als er geen uitsupporters zijn en zelfs dan is het geen 51000. En zo'n wedstrijd hebben we maar 1x per seizoen.
Maar waarschijnljik was het een troll en heb ik nu gehapt...
Een lurker. Die nu weer weg is.quote:
Oke doei.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Een lurker. Die nu weer weg is.
Lurkers posten niet. Je bent dus geen lurker meer.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Een lurker. Die nu weer weg is.
Zou jij nooit doen neequote:Op donderdag 5 december 2013 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tevens een sc lurkenDat is nog treuriger dan doen alsof je voor ajax bent maar ieder weekend naar Heerenveen gaan.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tevens een sc lurkenDat is nog treuriger dan doen alsof je voor ajax bent maar ieder weekend naar Heerenveen gaan.
Dus iedereen kan nu opzoeken welke Griekse docent er aan de rechtenfaculteit lesgeeft en hem bellen om jouw mondeling om willekeurig welke vage reden af te zeggen...quote:Op donderdag 5 december 2013 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is een Griek dus 't zal net zijn of ik m'n tanden aan 't stoken ben.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus iedereen kan nu opzoeken welke Griekse docent er aan de rechtenfaculteit lesgeeft en hem bellen om jouw mondeling om willekeurig welke vage reden af te zeggen...
Ik zet gelijk 1000 bitcoins op mario wint de beker.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
Ik hoor net van mijn Belgische collega's dat net als vorig jaar in de beker in 1 ronde zowel Anderlecht, Brugge als Standard zijn uitgeschakeld. Dus net zoals vorig jaar krijgt Mario de beker weer cadeau.
#JohnvandenBromOutquote:Op donderdag 5 december 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
Ik hoor net van mijn Belgische collega's dat net als vorig jaar in de beker in 1 ronde zowel Anderlecht, Brugge als Standard zijn uitgeschakeld. Dus net zoals vorig jaar krijgt Mario de beker weer cadeau.
Hoezo krijgt?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:
Kwartfinale en halve finale gaan over 2 wedstrijden. Daarmee wordt het voor de kleinere clubs nog moeilijker om te stunten.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo krijgt?
Die anderen verliezen toch? Dus beker onwaardig
Ja maar Anderlecht en co verliezen toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kwartfinale en halve finale gaan over 2 wedstrijden. Daarmee wordt het voor de kleinere clubs nog moeilijker om te stunten.
Oh, je nam het letterlijk. Nee, het is inderdaad niet zo dat de andere teams verloren als kadootje voor Mario.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar Anderlecht en co verliezen toch?
Kan Mario niet veel aan doen
Beste René
Groeten
Sint & Piet
Ik heb altijd het gevoel dat Feyenoorders nooit echt objectief over Mario kunnen zijn, maar ik kan het mis hebben uiteraard.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, je nam het letterlijk. Nee, het is inderdaad niet zo dat de andere teams verloren als kadootje voor Mario.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, je nam het letterlijk. Nee, het is inderdaad niet zo dat de andere teams verloren als kadootje voor Mario.
Oh nee. Ik gun hem daar alle succes. Heb zelfs meer een voorkeur voor Genk nu hij daar zit, maar ik zou hem nooooooooit meer terugwillen bij Feyenoord.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat Feyenoorders nooit echt objectief over Mario kunnen zijn, maar ik kan het mis hebben uiteraard.
Wees blij, ik heb een deuntje in mijn hoofd en krijg het er al 2 dagen niet uit.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Joy Division - Disorder klinkt zwaar kut op spotify
Welk deuntje?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb een deuntje in mijn hoofd en krijg het er al 2 dagen niet uit.
Godver wat een kutland is het tochquote:Dmitri Borodin, de Russische diplomaat die zijn kinderen mishandelde en (onterecht?) werd aangehouden door de Nederlandse politie, erkent "de morele superioriteit" van premier Rutte niet.
Dat schrijft hij in een afscheidsbrief die hij achterliet voor de buren uit zijn Haagse flat. "Ik houd van dit land en zijn inwoners, maar ik ben bang dat dit niet geldt voor de leden van het kabinet. Ik ben 46 jaar en een trotse vader van twee kinderen en erken de morele superioriteit van iemand van mijn leeftijd zonder kinderen niet."
Daarmee doelt Borodin op Rutte, die eveneens 46 is en voor zover bekend relatie- en kinderloos is.
Idd, Ruttequote:Op donderdag 5 december 2013 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Godver wat een kutland is het toch
Hij heeft gelijk. Nederland zet ook 5 jarige asielzoekers uit terwijl Rusland gratie verleend aan 50-150 duizend gevangen inclusief illegalen.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Godver wat een kutland is het toch
http://www.japantimes.co.(...)e-list/#.UqCX3ZG0kadquote:Japanese cuisine wins cultural heritage status
Honor by UNESCO expected to boost foreign tourist numbers, exports of food overseas
“Washoku” traditional Japanese cuisine has been added to UNESCO’s Intangible Cultural Heritage list, raising the government’s hopes of enhancing its global recognition, attracting more foreign tourists and boosting exports of the country’s agricultural products.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alternatief einde Spiderman-film?
Is ook erg onverwacht. Ik denk dat ze ook bij het KNMI volledig verrast zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:19 schreef Mansjester het volgende:
Godver, schrok me rot van de onweer
hetquote:Op donderdag 5 december 2013 16:19 schreef Mansjester het volgende:
Godver, schrok me rot van de onweer
Anders post je gewoon gifjes van Scarlett zoals ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sylvie was vroeger echt veel leuker
[ afbeelding ]
Nog een beetje vet op de botten
Goed plan.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders post je gewoon gifjes van Scarlett zoals ik.
Logisch, ze is nu 35. Na hun 30ste moet je bij vrouwen in hondenjaren (1=7) gaan tellen zo snel gaat het uiterlijk achteruit.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sylvie was vroeger echt veel leuker
[ afbeelding ]
Nog een beetje vet op de botten
Er zijn uitzonderingen maar over het algemeen eens ja. 25 of 30 zie je amper maar 30 of 35 lijkt wel alsof ze iedere dag onder een trein zijn gaan liggenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:26 schreef eight het volgende:
[..]
Logisch, ze is nu 35. Na hun 30ste moet je bij vrouwen in hondenjaren (1=7) gaan tellen zo snel gaat het uiterlijk achteruit.
Je weet maar nooit door wie je wordt aangevallen.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker trainen. Je zal toch wat spieren nodig hebben om deze windstoten te kunnen doorstaan
Ik haat d'r niet, ik vind d'r alleen niet ontzettend oogstrelend knap.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit is een gifje met hater GGMM
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat d'r niet, ik vind d'r alleen niet ontzettend oogstrelend knap.
Niet lelijk
Maar zou je der doen?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet lelijk
Dit staat voor mij gelijk aan haten, sorry.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet lelijk
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit staat voor mij gelijk aan haten, sorry.
Als ik zou iets over nick minaj zou zeggen zou je het toch ook niet accepteren![]()
Johannes en ik voelen elkaar veel beter aan. Wij hebben wederzijds respect. Ik zie wat in Jessica, hij in Scarlett. Tik m aan ouwe.
Jongens, het wordt me even te veel.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als ze een goede Johannes_Vermeer imitatie voorhanden heeft.
homo.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet lelijk
hommoquote:Op donderdag 5 december 2013 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet lelijk
GGMMquote:Op donderdag 5 december 2013 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet lelijk
En net als GGMM doet ze graag lekker gek.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM
Like Michelangelo loved pizza, she loved Teenage Mutant Ninja Turtles. Maybe not that much, but growing up she prefered TNMT to other superheroes.
Ze deelt zelfs jouw passies.
Godsamme wat een tettenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:35 schreef Karina het volgende:
Pffff wat een hitte, maar goed dat er een zwembad in de buurt is
[ afbeelding ]
Het wil maar niet héquote:Op donderdag 5 december 2013 16:35 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Girl with a Pearl Earring (2003) - IMDbquote:Op donderdag 5 december 2013 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En net als GGMM doet ze graag lekker gek.
[ afbeelding ]
Karinaquote:Op donderdag 5 december 2013 16:35 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Johannes maakt hier al 40 topics opmerkingen over maar ik ben blij dat jij het nu ook ziet LRquote:Op donderdag 5 december 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Girl with a Pearl Earring (2003) - IMDbAlles valt op zijn plaats. Johannes, Scarlett het is een eenheid.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:35 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil net zeggen, volgens mij verwijs ik er al de hele tijd naar.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Johannes maakt hier al 40 topics opmerkingen over maar ik ben blij dat jij het nu ook ziet LR
Kom maar op met de bewijzen.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Johannes maakt hier al 40 topics opmerkingen over maar ik ben blij dat jij het nu ook ziet LR
je bent iets in mn achting omhoog gegaanquote:Op donderdag 5 december 2013 16:35 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom maar op met de bewijzen.
En ik wil slapen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, volgens mij verwijs ik er al de hele tijd naar.
Die in dat rood witte jurkjequote:Op donderdag 5 december 2013 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knut, welke coupe vind je het beste?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom maar op met de bewijzen.
En ik wil slapen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn alter ego komt ook uit Delft.
Een film met Scarlett speelt zich af in Delft.
Die gaat over mijn kunst.
Krijg je een kusquote:Op donderdag 5 december 2013 16:38 schreef Cara het volgende:
[..]
je bent iets in mn achting omhoog gegaan
Lekker bewijs dit. Jeetje.quote:
Ah vandaar dat hij de dolle duikavonden award claimde.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk uit, als Cara opgewonden wordt scheurt hij zo de kleding van je af.
[ afbeelding ]
Schitterend, zeer kunstzinnig inderdaadquote:Op donderdag 5 december 2013 16:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JOHANNES!!!!
We hebben weer een link
[ afbeelding ]
Ik heb al 5x sorry gezegd, maar je moet er steeds weer over beginnenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk uit, als Cara opgewonden wordt scheurt hij zo de kleding van je af.
[ afbeelding ]
Ik zet je bij deze terug in het klasje met LR. Voor dit weekend voorstel voor te kijken films, dit weekend kijken, uiterlijk a.s. dinsdag verslag bij mij in de pm anders fokarrest.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:42 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb duidelijk nog een hoop films van Scarlett niet gezien...
Oh ja, die post kon ik al niet helemaal plaatsen los van het feit dat ik de aandacht wel op prijs stelde.quote:
het was zo'n 30 procent aandacht en zo'n 70 procent insinueren dat Scarlett en ik op een bepaalde wijze voorbestemd zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja, die post kon ik al niet helemaal plaatsen los van het feit dat ik de aandacht wel op prijs stelde.
Zondagavond ben ik vrij, PM maar.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah vandaar dat hij de dolle duikavonden award claimde.
En nog een.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef hem dan tenminste een echte kus.
[ afbeelding ]
Jij weet wel hoe je me moet bespelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef hem dan tenminste een echte kus.
[ afbeelding ]
Je maakt mij verlegenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je me moet bespelen.
Als jij verlegen bent ga je naar je eigen tieten staren?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je maakt mij verlegen
[ afbeelding ]
Oh mallerd die je er bentquote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij verlegen bent ga je naar je eigen tieten staren?
Heb je die andere pic ook?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Scarlett is de enige ster met een eigen werkwoord: scarlettjohanssoning
[ afbeelding ]
Want een topic met wat net aangeklede vrouwen is schadelijker dan Fok! zonder vrouwen?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:52 schreef Cara het volgende:
Kwaliteitstopic ja. Alleen altijd na een bezoekje op fok even mijn cookies wissen, anders ben ik mijn baan kwijt.
Je moet ook geen grapjes gaan maken terwijl ik handtekeningen aan het uitdelen ben.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh mallerd die je er bent
[ afbeelding ]
Daar ben ik al een keer 11 dagen voor gebandquote:Op donderdag 5 december 2013 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je die andere pic ook?
Stop met het sturen van je naaktfoto's.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want een topic met wat net aangeklede vrouwen is schadelijker dan Fok! zonder vrouwen?
Voor zoiets moois?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar ben ik al een keer 11 dagen voor geband
Zoals de Nederlandse scarlett. Overigens heb ik hier de achterkant al een keer gepost. In Japan, uiteraard.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:54 schreef Saind het volgende:
Ik vraag me wel een beetje af hoe Knut z'n echte moppie er uit ziet
Rene de hater he?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor zoiets moois?Ik snap er niks van.
Vroeger postte Knut zijn vriendin gewoon mee met zijn Japan foto's. Hij dacht dat wij allen toch verblind zouden raken van de schoonheid welke Japan herbergtquote:Op donderdag 5 december 2013 16:54 schreef Saind het volgende:
Ik vraag me wel een beetje af hoe Knut z'n echte moppie er uit ziet
Je bent alweer laat.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vroeger postte Knut zijn vriendin gewoon mee met zijn Japan foto's. Hij dacht dat wij allen toch verblind zouden raken van de schoonheid welke Japan herbergt
Niet echt. Ik geef toelichting op de gebeurtenis vanuit het perspectief van de onwetende kijker.quote:
Dan is het goed.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Ik geef toelichting op de gebeurtenis vanuit het perspectief van de onwetende kijker.
Die bodyguardquote:Op donderdag 5 december 2013 16:59 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
\
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ik ga nu echt even aan de slag met pen en papier.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Laten we weer verder gaan met Scarlett.
[ [url=http://www.wallpaperhi.com/thumbnails/detail/20120726/women%20japan%20scarlett%20johansson%20lost%20in%20translation%20umbrellas%201920x1080%20wallpaper_www.wallpaperhi.com_43.jpg]afbeelding[/url] ]
Je bent zelf rottenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet dit hele topic over scarlett posten anders kan je oprotten.
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik ga nu echt even aan de slag met pen en papier.
[ afbeelding ]
LR heeft zijn fotoshop weer aangedaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Dit plaatje kende ik nog niet. Is dit echt scarlett?
HAH! DUBBELPOST. Oh nee een andere hoek. Ik ben niet scherm vandaag. Ik stop ermee.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga ondertussen verder met mijn work-out
[ afbeelding ]
Wow ik had de film niet meer gezien sinds ik naar Japan ben geweest, houten sake bakjesquote:
Nouhou ik moet morgen nog (helder) vroeg opstaanquote:Op donderdag 5 december 2013 17:06 schreef Saind het volgende:
Zo en nu ga ik mezelf klem zuipen.
Later jongens
Moet jij ondertussen niet wat stoom afblazen na al dit moois>quote:Op donderdag 5 december 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pachinko!!!!!!! Wat vet.
* zoekt dvd
Heel fok met jou.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb dit topic gebookmarkt.
Leuk!quote:Op donderdag 5 december 2013 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb dit topic gebookmarkt.
Jij bookmarkt niet?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Topic nummer 2897. Nooit vergeten.
twitter:p_ter twitterde op donderdag 05-12-2013 om 16:50:06Ik begrijp nu helemaal wat die arme mensen op de Filippijnen hebben meegemaakt. Alhoewel het daar wel warmer was natuurlijk. #Storm reageer retweet
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
twitter:p_ter twitterde op donderdag 05-12-2013 om 16:50:06Ik begrijp nu helemaal wat die arme mensen op de Filippijnen hebben meegemaakt. Alhoewel het daar wel warmer was natuurlijk. #Storm reageer retweet
Jawel, maar ik neem het zekere voor het onzekere. Ten eerste bookmark. Ten tweede noteren van topicnummer. En ten derde print ik dit uit inclusief een printje voor iedere shot in een gif.quote:
Ik heb hem eens de waarheid gezegd.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iedereen plundert de voorraadkast wel eens.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
TOpic 2897 zal nog weleens worden teruggekeken op een rustige avond met een zak chips en een biertje in de hand.
Heilige moeder van godquote:Op donderdag 5 december 2013 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen plundert de voorraadkast wel eens.
[ afbeelding ]
Rawrrrrquote:Op donderdag 5 december 2013 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi, ik moet nog even wennen aan de nieuwe poststijl hier.
[ afbeelding ]
quote:
Mooi man, heb je voorlopig even het rijk alleen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De trein van mn vriendin is op een boom gereden
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi man, heb je voorlopig even het rijk alleen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Esquire shoot was ook echt goed.
Echt he, lekker scarlett plaatjes blijven posten.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
GGMMquote:Op donderdag 5 december 2013 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
GGMM heeft het ICT gebeuren bij Scarlett gedaan en had inderdaad geen oog voor Scarlett haar vrouwelijkschoon
Uh, jij haat Japan, dan kan je niet ineens scarlett lovven vriendquote:Op donderdag 5 december 2013 17:25 schreef Syntix het volgende:
Kusje voor jullie allemaal van Scarlett:
[ afbeelding ]
Aziëquote:Op donderdag 5 december 2013 17:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, jij haat Japan, dan kan je niet ineens scarlett lovven vriend
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
GGMM heeft het ICT gebeuren bij Scarlett gedaan en had inderdaad geen oog voor Scarlett haar vrouwelijkschoon
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Glaasje champagne voor beste topic op fok ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |