Ah vandaar dat hij de dolle duikavonden award claimde.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk uit, als Cara opgewonden wordt scheurt hij zo de kleding van je af.
[ afbeelding ]
Schitterend, zeer kunstzinnig inderdaadquote:Op donderdag 5 december 2013 16:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JOHANNES!!!!
We hebben weer een link
[ afbeelding ]
Ik heb al 5x sorry gezegd, maar je moet er steeds weer over beginnenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk uit, als Cara opgewonden wordt scheurt hij zo de kleding van je af.
[ afbeelding ]
Ik zet je bij deze terug in het klasje met LR. Voor dit weekend voorstel voor te kijken films, dit weekend kijken, uiterlijk a.s. dinsdag verslag bij mij in de pm anders fokarrest.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:42 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb duidelijk nog een hoop films van Scarlett niet gezien...
Oh ja, die post kon ik al niet helemaal plaatsen los van het feit dat ik de aandacht wel op prijs stelde.quote:
het was zo'n 30 procent aandacht en zo'n 70 procent insinueren dat Scarlett en ik op een bepaalde wijze voorbestemd zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja, die post kon ik al niet helemaal plaatsen los van het feit dat ik de aandacht wel op prijs stelde.
Zondagavond ben ik vrij, PM maar.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah vandaar dat hij de dolle duikavonden award claimde.
En nog een.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef hem dan tenminste een echte kus.
[ afbeelding ]
Jij weet wel hoe je me moet bespelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef hem dan tenminste een echte kus.
[ afbeelding ]
Je maakt mij verlegenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je me moet bespelen.
Als jij verlegen bent ga je naar je eigen tieten staren?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je maakt mij verlegen
[ afbeelding ]
Oh mallerd die je er bentquote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij verlegen bent ga je naar je eigen tieten staren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |