Ligt er een matras achterin?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:24 schreef RensAjacied het volgende:
Door de storm rijden de treinen straks niet meer dus we mochten naar huis. Zegt een vrouwelijke collega ik wil je wel naar huis brengen met de auto, doe die fiets maar achterin! Chicks![]()
Goed begin van mijn weekend
Ik denk niet dat Rens JR in de auto wil.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ligt er een matras achterin?
Scorequote:Op donderdag 5 december 2013 14:24 schreef RensAjacied het volgende:
Door de storm rijden de treinen straks niet meer dus we mochten naar huis. Zegt een vrouwelijke collega ik wil je wel naar huis brengen met de auto, doe die fiets maar achterin! Chicks![]()
Goed begin van mijn weekend
Dat werkt niet manquote:Op donderdag 5 december 2013 14:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben al thuis matties. Maar ik heb natuurlijk wel zitten slijmen hoe dankbaar ik haar ben.
En even gepraat buiten het werk om natuurlijk.quote:
Ze heeft moeten omrijden? Wat heb je der aangeboden een bakkie koffie of een pakje sigaretten?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook totaal andere richting woon ik
Ze heeft zo'n 10 km omgereden ja. En ik heb niks aangeboden godverdomme. Fijn weekend gewenst, slecht héquote:Op donderdag 5 december 2013 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze heeft moeten omrijden? Wat heb je der aangeboden een bakkie koffie of een pakje sigaretten?
Nu kan je haar gewoon een andere keer bedanken.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n 10 km omgereden ja. En ik heb niks aangeboden godverdomme. Fijn weekend gewenst, slecht hé
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rens JR in de auto wil.
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rens JR in de auto wil.
Inderdaad ja. Als je het een uur had weten te rekken was het weer zo slecht geworden dat ze wel had moeten blijven slapen.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n 10 km omgereden ja. En ik heb niks aangeboden godverdomme. Fijn weekend gewenst, slecht hé
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Als je het een uur had weten te rekken was het weer zo slecht geworden dat ze wel had moeten blijven slapen.
Dat zou een feest zijn. Nooit meer JR in de SC.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zit in de bus naar huis. Met wat mazzel waait de bus weg.
De vlag gaat uit in Amersfoort.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou een feest zijn. Nooit meer JR in de SC.
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De vlag gaat uit in Amersfoort.
Ik denk niet alleen in Amersfoort.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De vlag gaat uit in Amersfoort.
Preciesquote:Op donderdag 5 december 2013 14:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou een feest zijn. Nooit meer JR in de SC.
300quote:Op donderdag 5 december 2013 14:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk niet alleen in Amersfoort.
Zin in deze
Het lijkt erop dat hij je gewoon via een post op een internetforum inruilt voor een ander.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En nu vindt meneer geschiedenis wel leuk.
Ben je bekend met de geschiedenis van de renovatie van Parijs?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En nu vindt meneer geschiedenis wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |