Dude. Ik zei gedagquote:Op donderdag 5 december 2013 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook eens gewoon inhaken op een onderwerp in plaats van direct Knut te gaan irriteren.
Het is een beetje een dom kind dat weet dat er een valse hond achter een bepaald deurtje zit en dan elke dag toch even deurtje open doen en gaan aaien.
En daarna wel keihard brullen als je gebeten wordt.
Je zegt steeds heel specifiek Hoi Knut.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dude. Ik zei gedag
Laat je autisme niet te veel opspelen.
Ik zei nergens heel specifiek Hoi Knut. Zou ik nooit doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zegt steeds heel specifiek Hoi Knut.
Terwijl je inmiddels heus wel weet dat hij je een debieltje vind.
Maar goed, zelf weten dan
Ik vind dit plaatje altijd kunnen, niks mis meequote:Op donderdag 5 december 2013 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond het meer een plaatje voor in de avond OP.
Gewoon een extreem getalenteerde jongedame. Niets mis meequote:Op donderdag 5 december 2013 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vond het meer een plaatje voor in de avond OP.
Het is wel handig om te weten als je met één van die treinen moetquote:Op donderdag 5 december 2013 13:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik hier van NU een pushbericht over.Alsof dit groot nieuws is
Beste leraar van Saind,quote:Op donderdag 5 december 2013 13:58 schreef Saind het volgende:
Jongens, wat is de invloed van de rationele stad voor mijn vakdiscipline
Thrillseekertje hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zit in de bus naar huis. Met wat mazzel waait de bus weg.
Moppie dat dit project begeleidt werkt voor een of ander architectenbureau en geeft geen fuck.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beste leraar van Saind,
na lang nadenken heb ik besloten dat er geen invloed is. Bij deze sluit ik de discussie.
Gr Gr,
Knut.
Dat zei je moeder ook voordat ze mij kende.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Moppie dat dit project begeleidt werkt voor een of ander architectenbureau en geeft geen fuck.
Ik vond hem ook niet al te best nee, maar je hebt nog wel krediet dus ga je gangquote:Op donderdag 5 december 2013 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een slechte je moeder grap en ook nog tegen Saind ook. Ik ben een beetje van slag door die bruno diss denk ik.
Hier ben ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:07 schreef GGMM het volgende:
Ik zou lekker dicht tegen johannes_vermeer aan gaan zitten als hij hier was.
Studeer je aan de rug?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
De storm is zelfs zo zwaar dat alle colleges van de universiteit te Groningen in het Academiegebouw zijn afgelast
En de bibliotheek is ook al dicht gegaan. Shocking.
Wat doe je?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yes.
Maar ik heb niet zo'n mooie RUG trui. Dat zou ik helemaal stoer zijn.
Hier een haardvuur voor jullie om je aan te warmenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, nou daar gaat hij dan hoor..
* GGMM gaat lekker dicht tegen johannes aan zitten.
Vind je?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geschiedenis. Echt een zeer belangrijke studie.
Ergens lid?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geschiedenis. Echt een zeer belangrijke studie.
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je deze discussie echt voeren terwijl je nu ook door mijn natte haren kroelt?
GGMM zegt het dus het is waar.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
![]()
Johannes, wat is er precies waar van het gerucht dat jij voor Groningen zou zijn?
Hier ook niets, ik vind het spijtig.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:19 schreef DonRaja het volgende:
Hier nog geen storm, en ze verwachten het ook niet echt.
Als dat geen neuken wordtquote:Op donderdag 5 december 2013 14:24 schreef RensAjacied het volgende:
Door de storm rijden de treinen straks niet meer dus we mochten naar huis. Zegt een vrouwelijke collega ik wil je wel naar huis brengen met de auto, doe die fiets maar achterin! Chicks![]()
Goed begin van mijn weekend
Ligt er een matras achterin?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:24 schreef RensAjacied het volgende:
Door de storm rijden de treinen straks niet meer dus we mochten naar huis. Zegt een vrouwelijke collega ik wil je wel naar huis brengen met de auto, doe die fiets maar achterin! Chicks![]()
Ik denk niet dat Rens JR in de auto wil.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ligt er een matras achterin?
Scorequote:Op donderdag 5 december 2013 14:24 schreef RensAjacied het volgende:
Dat werkt niet manquote:Op donderdag 5 december 2013 14:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben al thuis matties. Maar ik heb natuurlijk wel zitten slijmen hoe dankbaar ik haar ben.
En even gepraat buiten het werk om natuurlijk.quote:
Ze heeft moeten omrijden? Wat heb je der aangeboden een bakkie koffie of een pakje sigaretten?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook totaal andere richting woon ik
Ze heeft zo'n 10 km omgereden ja. En ik heb niks aangeboden godverdomme. Fijn weekend gewenst, slecht héquote:Op donderdag 5 december 2013 14:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze heeft moeten omrijden? Wat heb je der aangeboden een bakkie koffie of een pakje sigaretten?
Nu kan je haar gewoon een andere keer bedanken.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n 10 km omgereden ja. En ik heb niks aangeboden godverdomme. Fijn weekend gewenst, slecht hé
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rens JR in de auto wil.
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rens JR in de auto wil.
Inderdaad ja. Als je het een uur had weten te rekken was het weer zo slecht geworden dat ze wel had moeten blijven slapen.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n 10 km omgereden ja. En ik heb niks aangeboden godverdomme. Fijn weekend gewenst, slecht hé
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Als je het een uur had weten te rekken was het weer zo slecht geworden dat ze wel had moeten blijven slapen.
Dat zou een feest zijn. Nooit meer JR in de SC.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zit in de bus naar huis. Met wat mazzel waait de bus weg.
De vlag gaat uit in Amersfoort.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou een feest zijn. Nooit meer JR in de SC.
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De vlag gaat uit in Amersfoort.
Ik denk niet alleen in Amersfoort.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De vlag gaat uit in Amersfoort.
Preciesquote:Op donderdag 5 december 2013 14:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou een feest zijn. Nooit meer JR in de SC.
300quote:Op donderdag 5 december 2013 14:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk niet alleen in Amersfoort.
Zin in deze
Het lijkt erop dat hij je gewoon via een post op een internetforum inruilt voor een ander.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En nu vindt meneer geschiedenis wel leuk.
Ben je bekend met de geschiedenis van de renovatie van Parijs?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Haussman toch? Hele woningen werden vernietigd want hij wilde nieuwe boulevards maken waar de mensen lekker konden flaneren.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben je bekend met de geschiedenis van de renovatie van Parijs?
Ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Haussman toch? Hele woningen werden vernietigd want hij wilde nieuwe boulevards maken waar de mensen lekker konden flaneren.
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar niet voldoende over weet.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja.
Vertel mij eens wat de economische effecten daarvan waren, als je wilt
Hadden we ook met Amsterdam moeten doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van Haussman toch? Hele woningen werden vernietigd want hij wilde nieuwe boulevards maken waar de mensen lekker konden flaneren.
Amsterdam-Zuid is volgens hetzelfde principe gebouwdquote:Op donderdag 5 december 2013 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hadden we ook met Amsterdam moeten doen.
Als ik een oude definitie oud de kast mag gooien: Geschiedenis is de geestelijke vorm, waarin een cultuur zich rekenschap geeft van haar verleden.quote:
Wil je deze discussie echt aan gaan terwijl ik m'n hand langzaam naar beneden verplaats?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik een oude definitie oud de kast mag gooien: Geschiedenis is de geestelijke vorm, waarin een cultuur zich rekenschap geeft van haar verleden.
Zulke beelden uit het verleden (feitelijk of niet) dragen bij aan hoe men het verleden ervaart en valt wel degelijk onder de geschiedenis.
Ik ben wel eens bij de Boulevard Haussman geweest, het is allemaal heel langgerekt en breed, je kan gewoon zien dat iemand de kaart heeft gepakt, en dwars door een woonwijk met kronkelweggetjes gewoon met de liniaal een rechte lijn heeft getekend.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Amsterdam-Zuid is met hetzelfde idee gebouwd
In vaktermen noemen ze dat 'big history'.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je deze discussie echt aan gaan terwijl ik m'n hand langzaam naar beneden verplaats?
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je deze discussie echt aan gaan terwijl ik m'n hand langzaam naar beneden verplaats?
* GGMM knijptquote:Op donderdag 5 december 2013 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In vaktermen noemen ze dat 'big history'.
Dat was wel het idee jaquote:Op donderdag 5 december 2013 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bij de Boulevard Haussman geweest, het is allemaal heel langgerekt en breed, je kan gewoon zien dat iemand de kaart heeft gepakt, en dwars door een woonwijk met kronkelweggetjes gewoon met de liniaal een rechte lijn heeft getekend.
Voila, ik kan ook wel wat stadsplanologie doen, zoveel verstand heb ik er van.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat was wel het idee ja
[ afbeelding ]
Hier pas 18:30 ofzoquote:Op donderdag 5 december 2013 14:52 schreef RensAjacied het volgende:
15.45 uur - 16.15 uur gaat het los mensen.
Welnee.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:52 schreef RensAjacied het volgende:
15.45 uur - 16.15 uur gaat het los mensen.
Kanjers neem ik aanquote:Op donderdag 5 december 2013 14:53 schreef GGMM het volgende:
1 Stroopwafel op.
Gelukkig zitten er, zoals Happel kan bevestigen, 2 in één verpakking.
Een Kanjer stroopwafel bedoel je?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:53 schreef GGMM het volgende:
1 Stroopwafel op.
Gelukkig zitten er, zoals Happel kan bevestigen, 2 in één verpakking.
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een Kanjer stroopwafel bedoel je?
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een Kanjer stroopwafel bedoel je?
quote:
Mmm ik moet rond half 10 vanavond nog weg, hopelijk is het dan over.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rond 16.00 uur komt er een actief front met onweer, hagel en krachtige windstoten.
Hier zijn alle middelbare scholen gesloten. Ook alle MBO's zijn dicht. Treinen rijden nu al niet meer in het noordenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik moet rond half 10 vanavond nog weg, hopelijk is het dan over.
Ik vind alles best, maar ze moeten niet met hagel beginnen. Sowieso vind ik neerslag van elk soort maar vervelend.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rond 16.00 uur komt er een actief front met onweer, hagel en krachtige windstoten.
Zolang het daar maar bij blijft vind ik het goed.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel de gedachtestroom kruisen.
Deze is ook leukquote:Op donderdag 5 december 2013 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voila, ik kan ook wel wat stadsplanologie doen, zoveel verstand heb ik er van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook een paar scholen dicht. Dit gebeurde vroeger nou nooit he?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier zijn alle middelbare scholen gesloten. Ook alle MBO's zijn dicht. Treinen rijden nu al niet meer in het noorden
Scholen zijn o.a gesloten omdat de NS geen treinen meer liet rijden na half drie.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier ook een paar scholen dicht. Dit gebeurde vroeger nou nooit he?
Precies heb ik vroeger echt nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Scholen zijn o.a gesloten omdat de NS geen treinen meer liet rijden na half drie.
Wij mochten ook paar uur eerder weg (lees mijn spannende verhaal hierboven, je leest toch altijd terug?).quote:
Schuld van NS.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies heb ik vroeger echt nog nooit meegemaakt.
*aangekondigd.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sinterklaas, was gisteren al aangekondigt
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Deze is ook leukWelke stad is dat of zou ik dat moeten weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja dat heb je ook nog vandaagquote:Op donderdag 5 december 2013 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel een mooie tactiek. Nu lijkt het nog alsof ze de situatie zelf in de hand hebben.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Scholen zijn o.a gesloten omdat de NS geen treinen meer liet rijden na half drie.
Mietje.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:58 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga ook eerder weg, maar dan gewoon omdat ik daar zin in heb.
aangekondigdquote:Op donderdag 5 december 2013 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik sla jouw posts standaard over.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij mochten ook paar uur eerder weg (lees mijn spannende verhaal hierboven, je leest toch altijd terug?).
Principe kwestie?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn familie viert geen sinterklaas dit jaar.
Bij deze.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees nou gewoon eens blij voor die jongen.
Parijs weerquote:Op donderdag 5 december 2013 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke stad is dat of zou ik dat moeten weten?
Deze man.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:58 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga ook eerder weg, maar dan gewoon omdat ik daar zin in heb.
Ik had juist van jou ook tips verwacht. Knut, Johannes, Mickey etc. doen dat wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik sla jouw posts standaard over.
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn familie viert geen sinterklaas dit jaar.
Wil je me aub niet met die aalscholvers vergelijken. Bedankt.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik had juist van jou ook tips verwacht. Knut, Johannes, Mickey etc. doen dat wel.
Volgens het principe van lift zou je juist met tegenwind eerder vliegen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel naar huis gevlogen door het windje mee.
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:00 schreef Mansjester het volgende:
Ik zit al de hele dag thuis, gelukkig geen last van het barre weer
Je bent zelf een aalscholver.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je me aub niet met die aalscholvers vergelijken. Bedankt.
Dat. En ik moet mijn Sinterklaaskado's nog kopen...quote:Op donderdag 5 december 2013 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze man.Schijt aan het systeem.
Is toch een gevolg van de revolutie geweest, daarom wilden ze die kleine straatjes niet meer waar opstandelingen zich konden verschansen of is dat een fabeltje?quote:
Jammer dat de band van jouw familie niet zo sterk is.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee gewoon, we hadden geen zin in lootjes en domme gedichtjes dit jaar.
Maak ons maar jaloers met je eeuwigdurende weekendquote:Op donderdag 5 december 2013 15:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Ik dacht, ik post ook maar eens een nummer. Ben wat Scooterliedjes aan het luisteren.
Weet ik veel man boeit me geen kut, kutstad in een kutland.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan meer specifiek welk quartier?
Goedzo. Die lach-of-ik-schiet gezelligheid moeten we niet willen met z'n allen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee gewoon, we hadden geen zin in lootjes en domme gedichtjes dit jaar.
Oh verrek daar dacht ik nog niet eens aanquote:Op donderdag 5 december 2013 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maak ons maar jaloers met je eeuwigdurende weekend
Begin jij nu ook al?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kloon?
Uh, oke.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een aalscholver.
Ja sorry, ik moet hard worden als je zo naar doet.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch een gevolg van de revolutie geweest, daarom wilden ze die kleine straatjes niet meer waar opstandelingen zich konden verschansen of is dat een fabeltje?
Uitkeringstrekkers kunnen op donderdag inderdaad al weekendliedjes posten. Op maandag trouwens ook al. En op dinsdag.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Ik dacht, ik post ook maar eens een nummer. Ben wat Scooterliedjes aan het luisteren.
Zeer sterke band hoor, maar we hadden er gewoon niet zo'n zin in.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat de band van jouw familie niet zo sterk is.
Ik wil wel een gedicht voor je schrijven?
Pas je op voor dit soort taferelen?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat. En ik moet mijn Sinterklaaskado's nog kopen...
Deal.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeer sterke band hoor, maar we hadden er gewoon niet zo'n zin in.
Ik heb alles al wat mijn hartje begeert, dus cadeautjes hoef ik ook niet.
(behalve wat nootjes)
Ik wil ook wel een gedicht voor jou schrijven
Zullen we ze dan vanavond aan elkaar voorlezen?
Ik faal hardquote:Op donderdag 5 december 2013 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uitkeringstrekkers kunnen op donderdag inderdaad al weekendliedjes posten. Op maandag trouwens ook al. En op dinsdag.
En wat houdt dat in?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:02 schreef Karina het volgende:
Johannes krijgt de Marc Overmars award.
Leuk.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
Je kan zeggen van die Duitsers wat je wil maar die reden wel gewoon met de treinen, weer of geen weer het transport ging door. Nog verdomd lange afstanden ook.
Alleen maar omdat ik ontmaskerd ben als Groningen supporter hoef je me nog niet van homofilie te beschuldigenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat denk je? Iets met herenliefde
Persoonlijk denk ik dat ik een langer gedicht ga maken voor jou, maar steek er zo veel moeite in als je wil.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef GGMM het volgende:
Beste johannes_vermeer,
Wat hoorde zwarte piet nou toch in één keer
Niks.
Groeten, Sint en Piet.
Het ging om het hard worden van Rene. En heb je wat tegen homo's?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik ontmaskerd ben als Groningen supporter hoef je me nog niet van homofilie te beschuldigen
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef GGMM het volgende:
Beste johannes_vermeer,
Niks.
Groeten, Sint en Piet.
Over 2 en halve week beloof ik mijn leven in het teken van Scarlett te zetten. Nu eerst even uithuilen, de kans is groot dat ik straks van Rotterdam Centraal naar Den Haag centraal moet om uiteindelijk in Delft uit te komen.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gebruik je tijd liever om deze biografie en filmografie door te nemen : http://www.imdb.com/name/nm0424060/
Ik verwacht dat jij je huiswerk gaat doen en voor het weekend al minstens 3 meesterwerken hebt geselecteerd die je dit weekend gaat kijken. Dan uiterlijk volgende week dinsdag 3 verslagen in mijn pm. En geen raffelwerk anders zwaait er wat mannetje.
Geen probleem, kinderen van mij hebben geen specifieke eisen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pas je op voor dit soort taferelen?
Die staan in de kapperszaak.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ging om het hard worden van Rene. En heb je wat tegen homo's?
Dat zou mij persoonlijk tevreden stemmen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over 2 en halve week beloof ik mijn leven in het teken van Scarlett te zetten. Nu eerst even uithuilen, de kans is groot dat ik straks van Rotterdam Centraal naar Den Haag centraal moet om uiteindelijk in Delft uit te komen.
Als jij nou in een kapperszaak gaat werken, wil ik wel korting.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die staan in de kapperszaak.
Okquote:Op donderdag 5 december 2013 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.zeegat.nl/
Jezus in Vlissingen stroomt het gewoon de boulevard opVaak daar gaan kijken al met storm maar dit nog nooit gezien
Mijn alter ego komt ook uit Delft.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over 2 en halve week beloof ik mijn leven in het teken van Scarlett te zetten. Nu eerst even uithuilen, de kans is groot dat ik straks van Rotterdam Centraal naar Den Haag centraal moet om uiteindelijk in Delft uit te komen.
Je bent zelf een 500 internal error.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.zeegat.nl/
Jezus in Vlissingen stroomt het gewoon de boulevard opVaak daar gaan kijken al met storm maar dit nog nooit gezien
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die staan in de kapperszaak.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent zelf een 500 internal error.
Ik kan er niks aan doen dat je moeder alle sites met gaten in de titel heeft geblokkeerd.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent zelf een 500 internal error.
Jordi Albaquote:Op donderdag 5 december 2013 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat rijmt er op Alba?
Dit vraag ik zo maar.
Kwalbaquote:Op donderdag 5 december 2013 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat rijmt er op Alba?
Dit vraag ik zo maar.
Beste GGMM,quote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef GGMM het volgende:
Beste johannes_vermeer,
Niks.
Groeten, Sint en Piet.
Bij geen.gehoor ploft de.kurk.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga nu naar huis fietsen. Ik laat jullie weten als ik het heb gered.
Pas op dat er niet in eens een afkalvend stuk wal op je pad komt.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geen vrouwelijke collega's?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat gaat vanzelf weg. Maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:08 schreef Karina het volgende:
[..]Verdomme ik moet er elke keer weer om lachen, die je bent zelf grappen.
Je weet nu wie je bro's zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch mooi. Zelfs op de dag dat ik mijn absolute dieptepunt bereikte qua Fok! steun je mij.
Pannenkoekquote:Op donderdag 5 december 2013 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Michael, je bent zo'n slechte rijmer.
IK ga even denken, wat ik jullie voor grapjes ga schenkenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf weg. Maak je geen zorgen.
Drie eenheid.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet nu wie je bro's zijn.
Wij leven nog he? We posten dus we leven.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:09 schreef Iwanius het volgende:
Middag! Leeft iedereen in Nederland nog of zijn er inmiddels gewonden gevallen door het weer..
We hadden eigenlijk gehoopt jou niet meer te zien posten.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drie eenheid.
Dan een heel ander onderwerp. Ik heb Tong nog niet gemist moet ik eerlijk bekenen.
Tewcastle Unitedquote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je snapt het weer niet, GGMM help haar eens oven.
Je moet met de letter T beginnen
Ik dacht dat jullie aan het rijmelen warenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je snapt het weer niet, GGMM help haar eens oven.
Je moet met de letter T beginnen
Dundeequote:
Te laatquote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie aan het rijmelen waren
kat -> teut
Vreemd aangezien ik nog nooit zoveel gepost heb en zelden tot nooit een ban hebquote:Op donderdag 5 december 2013 15:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
We hadden eigenlijk gehoopt jou niet meer te zien posten.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste GGMM
De sint zat te denken
wat hij jou nu zou schenken.
Was René dit jaar wel lief geweest?
Nee.
Groeten
Sint en Piet
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nu ben je mijn aarsvijand
JanCees zat te denkenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hart is open gereten en de wil om te leven vervlogen. Symbolisch bungelt mijn levenloze lichaam al aan een touw in de wind.quote:
Om op hem te reageren.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je Iwanius willen quoten?
Deze is niet zo origineel.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JanCees zat te denken
Wat moet ik Johannes schenken?
Niets.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De originaliteit boeit me niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze is niet zo origineel.
Je bent zelf een pikhouweel.
Ik post dus ik ben.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij leven nog he? We posten dus we leven.
Gras is groen en Strootman is boosquote:Op donderdag 5 december 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De originaliteit boeit me niet.
Rood gras bestaat niet
Jammer dat je mijn grapje moet stelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste GGMM
De sint zat te denken
wat hij jou nu zou schenken.
Was René dit jaar wel lief geweest?
Nee.
Groeten
Sint en Piet
Je bent zelf gekquote:
Maar ik neem aan dat je nu druk bezig bent met het echte gedicht?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn grapje moet stelen.
Die krijg je automatisch als je voor het eerst in de top 3 van posters komt.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kom ik overigens aan een abonnement?
Dit is niet fijnquote:Op donderdag 5 december 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf gek
met je schrijnend gebrek
aan werk
financieel niet sterk
maakt dat je jezelf graag
in een of andere vlaag
van gekte
insmeerde
met een beetje zwitsal
wat uit het kapotte dopje lekte
Kan je gewoon kopen, ook voor iemand anders.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kom ik overigens aan een abonnement?
Wat kan ik met 2 sterren?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je gewoon kopen, ook voor iemand anders.
Bijvoorbeeld als je iemand een excuus schuldig bent.
Echt?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je nu druk bezig bent met het echte gedicht?
Moppie moppie moppie?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:19 schreef Doublepain het volgende:
Sorry lieve schat maar ik moet je nu verlaten
Ik vind het best wel jammer ik kon altijd met je praten
We waren met zijn twee zo verenigd als de staten
Maar achterom mijn rug zat je te flirten met mijn maten
Ik had alles in de gaten maar ik maakte me niet druk
Mensen hadden me gewaarschuwd maar ik gaf geen ene fuck
Want ik wist het zeker nee ik dacht niet aan misschien
ik heb me eigen ogen ik heb alles toch gezien
want ik ben niet blind al ben ik verliefd
nou astjeblieft
pak je spullen en vertek je maakt jezelf depresief
je kan mijn hart niet stelen want ik ben zelf un dief
wanneer ik het uitmaak is het voor definitief
Niks dus, zelfs geen notes. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:19 schreef GGMM het volgende:
Hier een overzicht trouwens, lr.
http://www.fok.nl/shop/abonnementen
neequote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks dus, zelfs geen notes. Gelukkig maar.
[ afbeelding ]
Je bent mijn vriend hoor
Ga je ook nog mensen blokkeren?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent mijn vriend hoor
Wat zeg je. Ik zie je posts niet xDquote:Op donderdag 5 december 2013 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je ook nog mensen blokkeren?
Ik wil je wel een nootje geven hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent mijn vriend hoor
hou je bek over eianquote:Op donderdag 5 december 2013 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb jij ook toch?
Had Eian dat maar gehad.
Kom op man bro's before ho's (nu heb ik het niet over GGMM)quote:Op donderdag 5 december 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zeg je. Ik zie je posts niet xD
GGMM mij niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil je wel een nootje geven hoor.
Nee. Ik blijk al ineens 35 te hebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil je wel een nootje geven hoor.
Dat lijkt mij best wel een gigantische kutfilm al zou ik het principe wel voor je overhebbenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom op man bro's before ho's (nu heb ik het niet over GGMM)
Ik zou graag zien dat jij gebruik maakt van een rijmschema van een bepaald soort,quote:Op donderdag 5 december 2013 15:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is niet fijn
jij nep kapitein
eet een visstick
voordat ik je lek prik
Kun je nagaan hoe gierig hij is, zelf 1 euro kan er niet af.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe duur kan zo'n zakje nootjes nou zijn? Grrrrr.
het lijkt mij eigenlijk wel geinigquote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik blijk al ineens 35 te hebben
[..]
Dat lijkt mij best wel een gigantische kutfilm al zou ik het principe wel voor je overhebben
Jij weet hoe het is gelopen Elan. Ik en Eian waren twee handen op een buik. Zielig dat je dat verpest hebt.quote:
Moet ik ook al iets vinden wat rijmt op gierig, het wordt steeds lastiger.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe gierig hij is, zelf 1 euro kan er niet af.
Je bent echt goedquote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat jij gebruik maakt van een rijmschema van een bepaald soort,
Immers weten jij en ik allebei dat zomaar wat in het wilde weg rijmen niet hoort,,
de laatste die een dergelijke aanpak plachtte te hanteren,
heb ik door Happel een lesje moeten laten leren.
Dus kom, wees verstandig en doe zoals ik je zeg,
Anders nemen René en ik maatregelen en ben je hier zo weer weg.
Zo mist iedereen wel iemand waar hij heel close mee was.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij weet hoe het is gelopen Elan. Ik en Eian waren twee handen op een buik. Zielig dat je dat verpest hebt.
Nieuwsgierig.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet ik ook al iets vinden wat rijmt op gierig, het wordt steeds lastiger.
Heeft ie van 3M!N3M gekregen via DMquote:Op donderdag 5 december 2013 15:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent echt goedShit ik ga stiekem oefenen en kom terug met een keigoede rijm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |