Ik kan er niks aan doen dat je moeder alle sites met gaten in de titel heeft geblokkeerd.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent zelf een 500 internal error.
Jordi Albaquote:Op donderdag 5 december 2013 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat rijmt er op Alba?
Dit vraag ik zo maar.
Kwalbaquote:Op donderdag 5 december 2013 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat rijmt er op Alba?
Dit vraag ik zo maar.
Beste GGMM,quote:Op donderdag 5 december 2013 15:05 schreef GGMM het volgende:
Beste johannes_vermeer,
Wat hoorde zwarte piet nou toch in één keer
Niks.
Groeten, Sint en Piet.
Bij geen.gehoor ploft de.kurk.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga nu naar huis fietsen. Ik laat jullie weten als ik het heb gered.
Pas op dat er niet in eens een afkalvend stuk wal op je pad komt.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geen vrouwelijke collega's?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat gaat vanzelf weg. Maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:08 schreef Karina het volgende:
[..]Verdomme ik moet er elke keer weer om lachen, die je bent zelf grappen.
Je weet nu wie je bro's zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch mooi. Zelfs op de dag dat ik mijn absolute dieptepunt bereikte qua Fok! steun je mij.
Pannenkoekquote:Op donderdag 5 december 2013 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Michael, je bent zo'n slechte rijmer.
IK ga even denken, wat ik jullie voor grapjes ga schenkenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf weg. Maak je geen zorgen.
Drie eenheid.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet nu wie je bro's zijn.
Wij leven nog he? We posten dus we leven.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:09 schreef Iwanius het volgende:
Middag! Leeft iedereen in Nederland nog of zijn er inmiddels gewonden gevallen door het weer..
We hadden eigenlijk gehoopt jou niet meer te zien posten.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drie eenheid.
Dan een heel ander onderwerp. Ik heb Tong nog niet gemist moet ik eerlijk bekenen.
Tewcastle Unitedquote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je snapt het weer niet, GGMM help haar eens oven.
Je moet met de letter T beginnen
Ik dacht dat jullie aan het rijmelen warenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je snapt het weer niet, GGMM help haar eens oven.
Je moet met de letter T beginnen
Dundeequote:
Te laatquote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie aan het rijmelen waren
kat -> teut
Vreemd aangezien ik nog nooit zoveel gepost heb en zelden tot nooit een ban hebquote:Op donderdag 5 december 2013 15:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
We hadden eigenlijk gehoopt jou niet meer te zien posten.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste GGMM
De sint zat te denken
wat hij jou nu zou schenken.
Was René dit jaar wel lief geweest?
Nee.
Groeten
Sint en Piet
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nu ben je mijn aarsvijand
JanCees zat te denkenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nu ben je mijn aarsvijand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |