Valt weinig aan toe te voegen. Zo is het nu gegroeid en het gaat met de jaren erger worden.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat mij tegenstaat zijn eigenlijk 2 grote punten.
1. De welvaartsdistributie.
Haal het geld waar het zit en buit niet de onder en middenklasse uit, ten faveure van 1% van de bevolking.
Wie zijn grote bedrijven en machthebbers om het overgrote deel van de wereldbevolking te onthouden van welvaart? De wereld is van iedereen. Het huidige systeem is maar 1 manier waarop het geregeld kan worden. Als blijkt dat die niet aan de behoeftes van het overgrote deel voldoet, waarom is het dan belachelijk om naar alternatieven te kijken?
2. De culturele hysterie van de laatste jaren
In mijn ogen wordt het gekker en gekker. Mensen worden van de ene naar de andere hype gesleurd en zijn verslaafd aan makkelijk consumeerbare media, die niets toevoegt aan de vooruitgang van mensen op persoonlijk niveau en al helemaal niet aan de samenleving als geheel.
Daarnaast worden mensen wijsgemaakt dat bezit het ultieme doel is. Hoe meer je bezit, hoe gelukkiger je bent.
Bovenstaand punt maakt dat de negatieve karaktertrekken van de mens worden benadrukt (egoïsme, lust, jaloezie, leedvermaak) in plaats van de positieve karaktertrekken (liefde, betrokkenheid, onbaatzuchtigheid). Met andere woorden: destructief gedrag (waar Happel zich ook aan stoort) wordt gepromoot.
Een betere wereld begint bij jezelf. Steeds meer mensen zien in dat de wereld zoals hij nu is niet werkt.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt weinig aan toe te voegen. Zo is het nu gegroeid en het gaat met de jaren erger worden.
Zodat de rest van de mannen wanhopig probeert te flirten ipv aan het werk gaatquote:Op donderdag 5 december 2013 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch heb je zulke collega's ook nodig.
A Post gewoon normaal meequote:
Dit geldt ook voor jou lieve schat.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
A Post gewoon normaal mee
B Ga weg
Waarom kom je steeds irritant doen tegen Knut en ga je daarna weer gelijk weg? Soort van dwangneurose of zo?
Ik merk er anders veel te weinig van. Of ik omgeef me gewoon met totaalmongolen. Kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:34 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Steeds meer mensen zien in dat de wereld zoals hij nu is niet werkt.
Waarom kom jij hier ook telkens irritant doen?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
B Ga weg
Waarom kom je steeds irritant doen tegen Knut en ga je daarna weer gelijk weg? Soort van dwangneurose of zo?
Ik heb al zeker een maand geen fitties meer gehad hier hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 13:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor jou lieve schat.
[..]
Ik merk er anders veel te weinig van. Of ik omgeef me gewoon met totaalmongolen. Kan ook natuurlijk.
hai JRquote:
Ik zeg gedag en meteen "rot op"quote:Op donderdag 5 december 2013 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
B Ga weg
Dus je dacht, het wordt weer tijd?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb al zeker een maand geen fitties meer gehad hier hoor
Ik ga niet een specifieke user opzoeken hem een of twee irritante vragen stellen en vervolgens weer loos. En dat elke dag.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom kom jij hier ook telkens irritant doen?
Dat observeren is toch het mooiste wat er is man. Op een bedrijfsuitje na een bier of 5 als ineens de helft denkt dat ze een kans makenquote:Op donderdag 5 december 2013 13:34 schreef Cara het volgende:
[..]
Zodat de rest van de mannen wanhopig probeert te flirten ipv aan het werk gaat
Maakt*quote:Op donderdag 5 december 2013 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat observeren is toch het mooiste wat er is man. Op een bedrijfsuitje na een bier of 5 als ineens de helft denkt dat ze een kans maken![]()
Mens, al je vriendjes van hier posten ook in de GRTDSC, blijf gewoon lekker daar. Iedereen blijquote:Op donderdag 5 december 2013 13:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
hai JR
[..]
Ik zeg gedag en meteen "rot op"
Ik koos voor AMaar kon niet serieus blijven na zo'n reactie.
In de fysieke wereld niet nee, want je wordt uitgelachen als je andere ideeën hebt. Maar op het internet wemelt het van de gelijkgestemden en als je goed kijkt zie je ze werkelijk overal, niet alleen in de zweverige hoek. Ga bijvoorbeeld eens stand-up comedy van Bill Hicks of George Carlin kijken. En als je wat dieper op de materie in wil gaan heb je Alan Watts, Daniel Dennett etc. Als je de spirituele benadering wil zoek je op Timothy Leary, Ram Dass, of je leest je in over Buddhisme.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor jou lieve schat.
[..]
Ik merk er anders veel te weinig van. Of ik omgeef me gewoon met totaalmongolen. Kan ook natuurlijk.
Dank brunoquote:Op donderdag 5 december 2013 13:39 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Maakt*
De helft is enkelvoud
Je kan ook eens gewoon inhaken op een onderwerp in plaats van direct Knut te gaan irriteren.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
hai JR
[..]
Ik zeg gedag en meteen "rot op"
Ik koos voor AMaar kon niet serieus blijven na zo'n reactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |