Heb je die andere pic ook?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Scarlett is de enige ster met een eigen werkwoord: scarlettjohanssoning
[ afbeelding ]
Want een topic met wat net aangeklede vrouwen is schadelijker dan Fok! zonder vrouwen?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:52 schreef Cara het volgende:
Kwaliteitstopic ja. Alleen altijd na een bezoekje op fok even mijn cookies wissen, anders ben ik mijn baan kwijt.
Je moet ook geen grapjes gaan maken terwijl ik handtekeningen aan het uitdelen ben.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh mallerd die je er bent
[ afbeelding ]
Daar ben ik al een keer 11 dagen voor gebandquote:Op donderdag 5 december 2013 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je die andere pic ook?
Stop met het sturen van je naaktfoto's.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want een topic met wat net aangeklede vrouwen is schadelijker dan Fok! zonder vrouwen?
Voor zoiets moois?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar ben ik al een keer 11 dagen voor geband
Zoals de Nederlandse scarlett. Overigens heb ik hier de achterkant al een keer gepost. In Japan, uiteraard.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:54 schreef Saind het volgende:
Ik vraag me wel een beetje af hoe Knut z'n echte moppie er uit ziet
Rene de hater he?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor zoiets moois?Ik snap er niks van.
Vroeger postte Knut zijn vriendin gewoon mee met zijn Japan foto's. Hij dacht dat wij allen toch verblind zouden raken van de schoonheid welke Japan herbergtquote:Op donderdag 5 december 2013 16:54 schreef Saind het volgende:
Ik vraag me wel een beetje af hoe Knut z'n echte moppie er uit ziet
Je bent alweer laat.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vroeger postte Knut zijn vriendin gewoon mee met zijn Japan foto's. Hij dacht dat wij allen toch verblind zouden raken van de schoonheid welke Japan herbergt
Niet echt. Ik geef toelichting op de gebeurtenis vanuit het perspectief van de onwetende kijker.quote:
Dan is het goed.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Ik geef toelichting op de gebeurtenis vanuit het perspectief van de onwetende kijker.
Die bodyguardquote:Op donderdag 5 december 2013 16:59 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
\
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ik ga nu echt even aan de slag met pen en papier.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Laten we weer verder gaan met Scarlett.
[ [url=http://www.wallpaperhi.com/thumbnails/detail/20120726/women%20japan%20scarlett%20johansson%20lost%20in%20translation%20umbrellas%201920x1080%20wallpaper_www.wallpaperhi.com_43.jpg]afbeelding[/url] ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |