Heb je die andere pic ook?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Scarlett is de enige ster met een eigen werkwoord: scarlettjohanssoning
[ afbeelding ]
Want een topic met wat net aangeklede vrouwen is schadelijker dan Fok! zonder vrouwen?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:52 schreef Cara het volgende:
Kwaliteitstopic ja. Alleen altijd na een bezoekje op fok even mijn cookies wissen, anders ben ik mijn baan kwijt.
Je moet ook geen grapjes gaan maken terwijl ik handtekeningen aan het uitdelen ben.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh mallerd die je er bent
[ afbeelding ]
Daar ben ik al een keer 11 dagen voor gebandquote:Op donderdag 5 december 2013 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je die andere pic ook?
Stop met het sturen van je naaktfoto's.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want een topic met wat net aangeklede vrouwen is schadelijker dan Fok! zonder vrouwen?
Voor zoiets moois?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar ben ik al een keer 11 dagen voor geband
Zoals de Nederlandse scarlett. Overigens heb ik hier de achterkant al een keer gepost. In Japan, uiteraard.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:54 schreef Saind het volgende:
Ik vraag me wel een beetje af hoe Knut z'n echte moppie er uit ziet
Rene de hater he?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor zoiets moois?Ik snap er niks van.
Vroeger postte Knut zijn vriendin gewoon mee met zijn Japan foto's. Hij dacht dat wij allen toch verblind zouden raken van de schoonheid welke Japan herbergtquote:Op donderdag 5 december 2013 16:54 schreef Saind het volgende:
Ik vraag me wel een beetje af hoe Knut z'n echte moppie er uit ziet
Je bent alweer laat.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vroeger postte Knut zijn vriendin gewoon mee met zijn Japan foto's. Hij dacht dat wij allen toch verblind zouden raken van de schoonheid welke Japan herbergt
Niet echt. Ik geef toelichting op de gebeurtenis vanuit het perspectief van de onwetende kijker.quote:
Dan is het goed.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Ik geef toelichting op de gebeurtenis vanuit het perspectief van de onwetende kijker.
Die bodyguardquote:Op donderdag 5 december 2013 16:59 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
\
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ik ga nu echt even aan de slag met pen en papier.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Laten we weer verder gaan met Scarlett.
[ [url=http://www.wallpaperhi.com/thumbnails/detail/20120726/women%20japan%20scarlett%20johansson%20lost%20in%20translation%20umbrellas%201920x1080%20wallpaper_www.wallpaperhi.com_43.jpg]afbeelding[/url] ]
Je bent zelf rottenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet dit hele topic over scarlett posten anders kan je oprotten.
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik ga nu echt even aan de slag met pen en papier.
[ afbeelding ]
LR heeft zijn fotoshop weer aangedaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Dit plaatje kende ik nog niet. Is dit echt scarlett?
HAH! DUBBELPOST. Oh nee een andere hoek. Ik ben niet scherm vandaag. Ik stop ermee.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga ondertussen verder met mijn work-out
[ afbeelding ]
Wow ik had de film niet meer gezien sinds ik naar Japan ben geweest, houten sake bakjesquote:
Nouhou ik moet morgen nog (helder) vroeg opstaanquote:Op donderdag 5 december 2013 17:06 schreef Saind het volgende:
Zo en nu ga ik mezelf klem zuipen.
Later jongens
Moet jij ondertussen niet wat stoom afblazen na al dit moois>quote:Op donderdag 5 december 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pachinko!!!!!!! Wat vet.
* zoekt dvd
Heel fok met jou.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb dit topic gebookmarkt.
Leuk!quote:Op donderdag 5 december 2013 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb dit topic gebookmarkt.
Jij bookmarkt niet?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Topic nummer 2897. Nooit vergeten.
twitter:p_ter twitterde op donderdag 05-12-2013 om 16:50:06Ik begrijp nu helemaal wat die arme mensen op de Filippijnen hebben meegemaakt. Alhoewel het daar wel warmer was natuurlijk. #Storm reageer retweet
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
twitter:p_ter twitterde op donderdag 05-12-2013 om 16:50:06Ik begrijp nu helemaal wat die arme mensen op de Filippijnen hebben meegemaakt. Alhoewel het daar wel warmer was natuurlijk. #Storm reageer retweet
Jawel, maar ik neem het zekere voor het onzekere. Ten eerste bookmark. Ten tweede noteren van topicnummer. En ten derde print ik dit uit inclusief een printje voor iedere shot in een gif.quote:
Ik heb hem eens de waarheid gezegd.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iedereen plundert de voorraadkast wel eens.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
TOpic 2897 zal nog weleens worden teruggekeken op een rustige avond met een zak chips en een biertje in de hand.
Heilige moeder van godquote:Op donderdag 5 december 2013 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen plundert de voorraadkast wel eens.
[ afbeelding ]
Rawrrrrquote:Op donderdag 5 december 2013 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi, ik moet nog even wennen aan de nieuwe poststijl hier.
[ afbeelding ]
quote:
Mooi man, heb je voorlopig even het rijk alleen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De trein van mn vriendin is op een boom gereden
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi man, heb je voorlopig even het rijk alleen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Esquire shoot was ook echt goed.
Echt he, lekker scarlett plaatjes blijven posten.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
GGMMquote:Op donderdag 5 december 2013 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
GGMM heeft het ICT gebeuren bij Scarlett gedaan en had inderdaad geen oog voor Scarlett haar vrouwelijkschoon
Uh, jij haat Japan, dan kan je niet ineens scarlett lovven vriendquote:Op donderdag 5 december 2013 17:25 schreef Syntix het volgende:
Kusje voor jullie allemaal van Scarlett:
[ afbeelding ]
Aziëquote:Op donderdag 5 december 2013 17:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uh, jij haat Japan, dan kan je niet ineens scarlett lovven vriend
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
GGMM heeft het ICT gebeuren bij Scarlett gedaan en had inderdaad geen oog voor Scarlett haar vrouwelijkschoon
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Glaasje champagne voor beste topic op fok ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |