quote:Op donderdag 5 december 2013 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, je nam het letterlijk. Nee, het is inderdaad niet zo dat de andere teams verloren als kadootje voor Mario.
Oh nee. Ik gun hem daar alle succes. Heb zelfs meer een voorkeur voor Genk nu hij daar zit, maar ik zou hem nooooooooit meer terugwillen bij Feyenoord.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat Feyenoorders nooit echt objectief over Mario kunnen zijn, maar ik kan het mis hebben uiteraard.
Wees blij, ik heb een deuntje in mijn hoofd en krijg het er al 2 dagen niet uit.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Joy Division - Disorder klinkt zwaar kut op spotify
Welk deuntje?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb een deuntje in mijn hoofd en krijg het er al 2 dagen niet uit.
Godver wat een kutland is het tochquote:Dmitri Borodin, de Russische diplomaat die zijn kinderen mishandelde en (onterecht?) werd aangehouden door de Nederlandse politie, erkent "de morele superioriteit" van premier Rutte niet.
Dat schrijft hij in een afscheidsbrief die hij achterliet voor de buren uit zijn Haagse flat. "Ik houd van dit land en zijn inwoners, maar ik ben bang dat dit niet geldt voor de leden van het kabinet. Ik ben 46 jaar en een trotse vader van twee kinderen en erken de morele superioriteit van iemand van mijn leeftijd zonder kinderen niet."
Daarmee doelt Borodin op Rutte, die eveneens 46 is en voor zover bekend relatie- en kinderloos is.
Idd, Ruttequote:Op donderdag 5 december 2013 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Godver wat een kutland is het toch
Hij heeft gelijk. Nederland zet ook 5 jarige asielzoekers uit terwijl Rusland gratie verleend aan 50-150 duizend gevangen inclusief illegalen.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Godver wat een kutland is het toch
http://www.japantimes.co.(...)e-list/#.UqCX3ZG0kadquote:Japanese cuisine wins cultural heritage status
Honor by UNESCO expected to boost foreign tourist numbers, exports of food overseas
“Washoku” traditional Japanese cuisine has been added to UNESCO’s Intangible Cultural Heritage list, raising the government’s hopes of enhancing its global recognition, attracting more foreign tourists and boosting exports of the country’s agricultural products.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alternatief einde Spiderman-film?
Is ook erg onverwacht. Ik denk dat ze ook bij het KNMI volledig verrast zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:19 schreef Mansjester het volgende:
Godver, schrok me rot van de onweer
hetquote:Op donderdag 5 december 2013 16:19 schreef Mansjester het volgende:
Godver, schrok me rot van de onweer
Anders post je gewoon gifjes van Scarlett zoals ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sylvie was vroeger echt veel leuker
[ afbeelding ]
Nog een beetje vet op de botten
Goed plan.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders post je gewoon gifjes van Scarlett zoals ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |