Oei dat valt me van je tegen. Al kan je het wel als positief beschouwen dat ze 10km voor je wil omrijden.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n 10 km omgereden ja. En ik heb niks aangeboden godverdomme. Fijn weekend gewenst, slecht hé
Er kunnen nog maar 48000 man in De Kuip, dus de bezetting ligt nog hoger bij Feyenoord.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kan je deze grafiek dusdanig verkeerd aflezen?De stadionbezetting ligt niet alleen hoger bij Psv maar hebben ook een stijging dit jaar.
Allemaal SV'squote:
Over een heel seizoen gezien, ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
Bij Feyenoord komt dus per wedstrijd gewoon 7000 man helemaal niet.
Zeg dat je oma op sterven lag.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet zo een mondeling tentamen gaan afleggen en ik heb alleen de colleges bijgewoond. Hoe pak ik dit het beste aan? Gewoon toegeven en zeggen dat je er niks aan gedaan hebt? Heb wel een goede band met de professor op zich.
Maar de mensen die komen blijven tenminste zitten tot het einde ongeacht het scoreverloop!quote:Op donderdag 5 december 2013 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, per wedstrijd gemiddeld over een heel seizoen idd.
Triest.
It giet oan, hier ookquote:Op donderdag 5 december 2013 15:36 schreef RensAjacied het volgende:
Het gaat nu helemaal tekeer hier.
Je stelling is niet correct. Nu maak je de terechte Ajax bash door het seizoenskaart theaterpubliek wel heel makkelijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, per wedstrijd gemiddeld over een heel seizoen idd.
Triest.
Roda en Utrecht zijn nog wel te begrijpen, maar Vitesse draait misschien wel hun beste seizoen ooit en nog lopen er mensen weg. Die club heeft echt 0,0 toekomst, over een paar jaar is vladivladiviezovic het beu en dan stort het hele zaakje weer in.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC, FC Utrecht & Vitesse zijn wel koploper in het leeg laten van stadions naar hun capaciteit
Bij Twente dit seizoen was het al half leeg bij de 80ste minuut, maar ik snap dat je een excuus zoekt.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar de mensen die komen blijven tenminste zitten tot het einde ongeacht het scoreverloop!
Wel waar.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je stelling is niet correct.
Geen gezeik en die lul in je mond kapi. Zit niks anders op.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet zo een mondeling tentamen gaan afleggen en ik heb alleen de colleges bijgewoond. Hoe pak ik dit het beste aan? Gewoon toegeven en zeggen dat je er niks aan gedaan hebt? Heb wel een goede band met de professor op zich.
Semafoor en Dommel.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:30 schreef GGMM het volgende:
Wat rijmt er op homofiele kloothommel?
(Dit heeft niks met het gedicht voor johannes te maken)
Dat was het uitvak.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij Twente dit seizoen was het al half leeg bij de 80ste minuut, maar ik snap dat je een excuus zoekt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |