JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:
Mooie dag om mee te beginnenquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Het was een zeer inspirerend onderwerp waar ik vragen over moest beantwoorden op de vroege ochtend na een mooie voetbalpot.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Huntelaar In
Paxje vindt dit ook.
Heb je Boom nog even nagedaan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje staat en religie uit de 16e eeuw.
En mooi fietsweer gehad, niets mis mee.
Ohjaquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil iedereen van #TeamJohannes er aan herinneren de poule nog een keer in te vullen.
Duitsland gaat winnen.
Toen de brug op fietste en bovenaan kwam, gaf me dat een goed gevoel inderdaad. Paar keer achterom gekeken en daarna met gebalde vuisten een pakje Wicky in het water geflikkerd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je Boom nog even nagedaan?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen de brug op fietste en bovenaan kwam, gaf me dat een goed gevoel inderdaad. Paar keer achterom gekeken en daarna met gebalde vuisten een pakje Wicky in het water geflikkerd.
Mooie woorden. Jij hebt een plek in het stapelbed van Knut verdiend.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen de brug op fietste en bovenaan kwam, gaf me dat een goed gevoel inderdaad. Paar keer achterom gekeken en daarna met gebalde vuisten een pakje Wicky in het water geflikkerd.
Bruce Willis.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Alsnog belachelijk, maar " jipiekajee motherfuckers"Wie de fuk verzint dat
Ik had 7.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze lukt misschien ook nog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou best kunnen inderdaadquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had 7.
Ik zie Müller er nog wel 2 maken
Ik moet het nog zien. Algerije speelde tegen de Duitsers hetzelfde als Nederland en Argentinië tegen elkaar speelden. Daar had Duitsland het ongelofelijk moeilijk mee. Met die lopende mensen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor, Duitsland heeft zoveel beweging vanaf het middenveld, die lopen de Argentijnen wel stuk, dat was het grootste probleem bij NL, veel te statisch
Pagga slaan.quote:
Ik heb daar 6.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze lukt misschien ook nog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen leden ze een beetje aan zelfoverschatting en ik meen dat Hummels toen ook niet speelde en verder heeft er bij Argentinië niemand het loopvermogen om die ruimtes in te duiken, Messi en Aguero zijn ziek zwak en misselijk, Di Maria afwezig en Lavezzi is ook meer een type dat in de bal komt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Algerije speelde tegen de Duitsers hetzelfde als Nederland en Argentinië tegen elkaar speelden. Daar had Duitsland het ongelofelijk moeilijk mee. Met die lopende mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |