SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vlaar loopt ook vaak met hem mee waardoor er urimtes vallenquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bmi wordt aan alle kanten voorbij gelopen
Echt grote kansen hebben ze toch ook niet gehadquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
argentinië verdient de 0-1 maar in het wk-forum vinden ze van niet.
wat vind jij knut
Goed idee. Kuijt durft er nog als enige op te kletsen en links zijn de ruimtes groot, kan kuyt even zijn muscles laten zien.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:53 schreef Elan het volgende:
BMI er uit Kuijt naar linksback Janmaat rechtsback of zo
Clasie voor Robben is het nieuwe meesterplan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Laat clasie gewoon nog ff spelen we verliezen toch
Liever nu er uit dan een afgang tegen Duitsland appt m'n pa net. Kan ik me niet 100% in vinden maar ik snap hem wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Laat clasie gewoon nog ff spelen we verliezen toch
Robben moet alleen maar in de bal komen, van de bal af bewegen gaat niet lukkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Clasie voor Robben is het nieuwe meesterplan.
Verwacht niemand.
Is t al bijna licht?quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Liever nu er uit dan een afgang tegen Duitsland appt m'n pa net. Kan ik me niet 100% in vinden maar ik snap hem wel.
Foto uploaden lukt niet. Internetten lukt nét.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is t al bijna licht?
Pic van je bar
Probeer niet te hard te lachen voor je het weet zit je ergens waar je helemaal niet wil zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zie Vietnamese staatstelevisie. Hilarisch
Best goed hoor. Kwaliteit is prima en de analyse zag er redelijk uit maar het was wel op een crt tv in de studio.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Probeer niet te hard te lachen voor je het weet zit je ergens waar je helemaal niet wil zijn.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van hanegem nu rukkend voor de tv
Jij hebt geen werk.quote:
Dat is ook het grootste gevaar van penalty's gokken. Ons keepertje ken geen penalty's pakkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:42 schreef Doublepain het volgende:
Cilessen
Was een leuk WK, maar met zo'n keeper pak je niks
zo is het.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:15 schreef Heeinz het volgende:
Ach joh, halve finale gehaald en dat is al veel meer dan verwacht
En we bakten er echt geen ene kloot van vandaag
Wereldprestatie geleverd, veel meer valt er toch niet te zeggen
Nieuwe seizoen kijk ik ook erg naar uit moet ik zeggenquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zo is het.
nu op naar het seizoen '14/'15
ik heb er zin in zin in
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Cillesen gaat binnenkort uit de kast komen. Daar ben ik zeker van.
Ik wist niet dat hij jouw vriend was.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Waar zie je dat aan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:34 schreef Lange_Lans het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:05 schreef Pascalus het volgende:
Nou jongons, wanneer begint de Eredivisie weer?
Wat een slapjanus is dat zeg, 10x liever Krulquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Gelukkig zijn we nu toch de beste wielrenners ter wereldquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nieuwe seizoen kijk ik ook erg naar uit moet ik zeggen
Dat Nederlands elftal, ik vind het leuk hoor als het goed gaat, maar als het niet lukt zal me het ook een enorme worst zijn, geniet eigenlijk meer van het WK in het algemeen
We zullen het nooit weten en het doet er ook niet toe, als je het al dan niet opzettelijk op penalty's aan laat komen weet je dat het zo af kan lopenquote:Op donderdag 10 juli 2014 07:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een slapjanus is dat zeg, 10x liever Krul
Vandaag gaat een Nederlandse wielerformatie voor de 86e keer de sprint winnen, genot.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we nu toch de beste wielrenners ter wereld
Met Cillessen af willen stevenen op penalty's is een 'beetje' dom.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten en het doet er ook niet toe, als je het al dan niet opzettelijk op penalty's aan laat komen weet je dat het zo af kan lopen
http://www.steephill.tv/2014/tour-de-france/photos/stage-05/ mooie foto'squote:Op donderdag 10 juli 2014 08:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2 grote overwinningen op 1 dag is wat teveel voor ons kleine landjequote:Op donderdag 10 juli 2014 08:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met wie dan ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Cillessen af willen stevenen op penalty's is een 'beetje' dom.
Toen ik Vlaar zag wist ik al gelijk dat t klaar wasquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel knap dat die Romero die ballen houdt, is wel meer geluk dan wijsheid.
Ik blijf erbij dat penalty's geen loterij zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen ik Vlaar zag wist ik al gelijk dat t klaar was
Die van Vlaar was gewoon slecht maar die van Sneijder pakte hij knap, al blijft het gokken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel knap dat die Romero die ballen houdt, is wel meer geluk dan wijsheid.
Had soms wel het idee dat Vlaar voornamelijk eigen falen moest oplossen. Maar hij maakte een goede indruk net als De Vrij. Verder keepte Cillessen nog goed maar het hield niet over.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die van Vlaar was gewoon slecht maar die van Sneijder pakte hij knap, al blijft het gokken.
Lullig voor Vlaar wel want hij speelde echt goed
Ik eigenlijk ook, maar sowieso toen het penalty's werd dacht ik van dat gaat echt 2 keer achter elkaar goedquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen ik Vlaar zag wist ik al gelijk dat t klaar was
het maakt ook niet zoveel uit, Duitsland is zo'n stuk beter die maken ook gehakt van de Argentijnse biefstukquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had soms wel het idee dat Vlaar voornamelijk eigen falen moest oplossen. Maar hij maakte een goede indruk net als De Vrij. Verder keepte Cillessen nog goed maar het hield niet over.
Gehakt is overdreven. Argentinië staat defensief veel beter. Duitsland zal sowieso winnen, alleen zal het een kleine uitslag worden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
het maakt ook niet zoveel uit, Duitsland is zo'n stuk beter die maken ook gehakt van de Argentijnse biefstuk
Dat moeten ze afschaffen, die kijk ik ook nooitquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Louis zal wel gek worden. Moet 'ie nog in Brazilië blijven voor een lullige troostfinale terwijl hij erg graag naar Man Utd wil voor het nieuwe seizoen.
Wordt geen 7-1 of zo maar ze gaan wel winnen en dat is wel terecht ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gehakt is overdreven. Argentinië staat defensief veel beter. Duitsland zal sowieso winnen, alleen zal het een kleine uitslag worden.
Spelen ook gewoon het beste en mooiste voetbal. Elke wedstrijd vanaf de voorbereiding van ze vond ik niets mis mee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt geen 7-1 of zo maar ze gaan wel winnen en dat is wel terecht ook
Op iedere positie een heel aardig niveau, NL en Argentinië is dan toch andere koek al kan je met 1 topper toch heel ver komen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spelen ook gewoon het beste en mooiste voetbal. Elke wedstrijd vanaf de voorbereiding van ze vond ik niets mis mee.
Daarom, duurt niet heel lang meer, dat is weer het voordeel van een WKquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:15 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan nu op naar een nieuw voetbalseizoen
Nee joh, is een uitgestorven boel. Vandaag inhaaldagen. Moet even een praktische opdracht voor geschiedenis inhalen.quote:
man man manquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:26 schreef Tarado het volgende:
Lees trouwens net dat er toch een huldiging viering komt in Rotterdam zondag
quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
man man man. die gozers zijn bek af na zo'n reis, denken ze serieus dat ze daar even vrolijk komen springen en juichen man man man
Ah, gaan ze daar nou ook al een3e of 4e plaats vieren?quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:26 schreef Tarado het volgende:
Lees trouwens net dat er toch een huldiging viering komt in Rotterdam zondag
Nee, de 50 miljoen voor de vrijquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, gaan ze daar nou ook al een3e of 4e plaats vieren?
Kralenkettinh he. En die enorme zwarte dildo die uit zijn voetbaltas stak.quote:
Is ook de enige Feyenoorder die een stap hoger kan, de rest kan beter in Rotterdam blijven of cashen in de Europese middenmootquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, de 50 miljoen voor de vrij
ik zit al mijn 5e, apparaat stuk?quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bijna 9 uur en nog geen enkel bakkie op
De boet en kongolo komen er ook welquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook de enige Feyenoorder die een stap hoger kan, de rest kan beter in Rotterdam blijven of cashen in de Europese middenmoot
Zeker maar ik bedoel van de jongens op het WKquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De boet en kongolo komen er ook wel
Haha ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, de 50 miljoen voor de vrij
Ik weet nog dat jij dacht dat Veltman beter wasquote:
Liverpool lijkt me een mooie club voor hemquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij dacht dat Veltman beter was![]()
Heb je je oranje vissen door de plee gespoeld?
Heb jij vrouwen op de zaak?quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pff de laatste dag dat de vrouwmensen het over voetbal hebben.
Ik kon het ook niet veel langer meer aan. Al 4 keer ooraids opgelopen.
Maak een topic in KLB aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gewoon letterlijk iedere zin die er uit die stronthopen komt klopt niet.
Ik heb er de kracht niet meer voor.
Kronen gezet?quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:18 schreef Karina het volgende:
Mogguh
Kom net van de tandarts vandaan, lekker gepland had een afspraak om 8 uur vanmorgenMaar ja die stond er al maaanden dus destijds helemaal niet in de gaten gehad dat er gisteren voetballen zou zijn natuurlijk.
Neuh controle en alles is schoongemaakt. Heb 1 klein gaatje dat wordt over een paar weken gevuld.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb 1 klein gaatje dat wordt over een paar weken gevuld.
Lans maar op 1 manier hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat kun je op 2 manieren uitleggen natuurlijk, mijn opmerking
voordeel met een tandarts is dat je er weinig van voeltquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat kun je op 2 manieren uitleggen natuurlijk, mijn opmerking
Ik neem nooit verdoving, want dat vind ik erger dan het boren. Dus iets zal ik voelenquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
voordeel met een tandarts is dat je er weinig van voelt
Bron?quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik weet nog dat jij dacht dat Veltman beter was
Dan de tour maar winnenquote:
Waarom zou ik dat doen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doublepain zou in deze omstandigheden binnen een minuut huilend om zijn moeder roepen.
Ik weet wel iemand, maar voor je het weet heb je een ban.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie zullen we eens digitaal in elkaar gaan stompen om ons verlies te verwerken.
Heeft het te maken met negersexquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand, maar voor je het weet heb je een ban.
was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet even wennen dat we weer zwart zijn.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit mooi? Jahaa dit is mooi.
Dat zoey zo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft het te maken met negersex
Clasie deed het prima. Ze begonnen toen pas te voetballen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De opperjood uit mn team zegt dat Clasie zwakste op het veld was.
Dan heb je er toch echt geen kijk op.
Van Persie was met afstand de slechtste.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Huntelaar Inquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van Persie was met afstand de slechtste.
Helaas het wiel van Voeckler gekozen en die liet het lopen toen de cameras op Froome bleven hangen. Anders had winst er zeker in gezeten.quote:
Ja stom is dat. Eerst moest ik aan dat oranje wennen en nu weer aan dat zwarte.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet even wennen dat we weer zwart zijn.
Die had hij niet op moeten stellen, was gewoon niet hersteldquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van Persie was met afstand de slechtste.
Dat kun je Van Gaal en Van Persie aanrekenen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die had hij niet op moeten stellen, was gewoon niet hersteld
Aan de andere kant is die opofferingsgezindheid van de Japanners bewonderenswaardig.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Helaas het wiel van Voeckler gekozen en die liet het lopen toen de cameras op Froome bleven hangen. Anders had winst er zeker in gezeten.
Dat heb ik dan gemist want ik heb ze nauwelijks zien voetballenquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Clasie deed het prima. Ze begonnen toen pas te voetballen.
Ditquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die had hij niet op moeten stellen, was gewoon niet hersteld
Inderdaad, ook 1 van de weinige posities waar hij wel alternatieven voor hadquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kun je Van Gaal en Van Persie aanrekenen.
hij is wel kleinquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In de verlenging deed Nederland tenminste nog wat, Argentinië deed niks meer.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist want ik heb ze nauwelijks zien voetballen
ze drukten wat maar de betere kansen waren voor Argentinië, al met al een zwakke vertoning van beide teamsquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de verlenging deed Nederland tenminste nog wat, Argentinië deed niks meer.
Wijnaldum, die was niet zo goed.
Die kans acht ik ook op 90% tenzij de paus een wonder verrichtquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil iedereen van #TeamJohannes er aan herinneren de poule nog een keer in te vullen.
Duitsland gaat winnen.
Oh ja goed dat je het zegt. Denk ook Duitsland maar met hoeveel ...quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil iedereen van #TeamJohannes er aan herinneren de poule nog een keer in te vullen.
Duitsland gaat winnen.
2-0quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja goed dat je het zegt. Denk ook Duitsland maar met hoeveel ...
Komen sowieso wel denk ik, zijn al 2 Argentijnse journalisten dood 1 bij een ongeluk, de ander toch wel onder verdachte omstandighedenquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als het Argentinie wordt kunnen we daarna misschien nog wel genieten van wat mooie rellen.
In dit systeem niet inderdaad.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, ook 1 van de weinige posities waar hij wel alternatieven voor had
Sabella heeft goed naar Nederland gekeken in voorgaande wedstrijden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze drukten wat maar de betere kansen waren voor Argentinië, al met al een zwakke vertoning van beide teams
Ik weet niet of den Dietsers gaan winnen. Argentinië verdedigt wel heel erg goed met een steeds uitzakkende en uitblinkende Mascherano. De linkerkant van de Duitsers is niet heel sterk met Özil en Höwedes. Daar staat Zabaleta. Zet Palacios er vanaf het begin in en de Duitsers gaan het nog moeilijk krijgen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Duitsland gaat winnen.
Argentijnen zijn dan ook tactisch goed ontwikkeld, doen in onder voor NL, Dld of Spanje wat dat betreftquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sabella heeft goed naar Nederland gekeken in voorgaande wedstrijden.
Achterkant andere voorkant met dat Nederland verloren heeft.quote:
Ja. Alsnog belachelijk, maar " jipiekajee motherfuckers"quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Achterkant andere voorkant met dat Nederland verloren heeft.
Ik denk het niet hoor, Duitsland heeft zoveel beweging vanaf het middenveld, die lopen de Argentijnen wel stuk, dat was het grootste probleem bij NL, veel te statischquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet niet of den Dietsers gaan winnen. Argentinië verdedigt wel heel erg goed met een steeds uitzakkende en uitblinkende Mascherano. De linkerkant van de Duitsers is niet heel sterk met Özil en Höwedes. Daar staat Zabaleta. Zet Palacios er vanaf het begin in en de Duitsers gaan het nog moeilijk krijgen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:
Mooie dag om mee te beginnenquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Het was een zeer inspirerend onderwerp waar ik vragen over moest beantwoorden op de vroege ochtend na een mooie voetbalpot.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Huntelaar In
Paxje vindt dit ook.
Heb je Boom nog even nagedaan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje staat en religie uit de 16e eeuw.
En mooi fietsweer gehad, niets mis mee.
Ohjaquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Duitsland gaat winnen.
Toen de brug op fietste en bovenaan kwam, gaf me dat een goed gevoel inderdaad. Paar keer achterom gekeken en daarna met gebalde vuisten een pakje Wicky in het water geflikkerd.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je Boom nog even nagedaan?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen de brug op fietste en bovenaan kwam, gaf me dat een goed gevoel inderdaad. Paar keer achterom gekeken en daarna met gebalde vuisten een pakje Wicky in het water geflikkerd.
Mooie woorden. Jij hebt een plek in het stapelbed van Knut verdiend.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen de brug op fietste en bovenaan kwam, gaf me dat een goed gevoel inderdaad. Paar keer achterom gekeken en daarna met gebalde vuisten een pakje Wicky in het water geflikkerd.
Bruce Willis.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Alsnog belachelijk, maar " jipiekajee motherfuckers"Wie de fuk verzint dat
Ik had 7.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze lukt misschien ook nog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou best kunnen inderdaadquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had 7.
Ik zie Müller er nog wel 2 maken
Ik moet het nog zien. Algerije speelde tegen de Duitsers hetzelfde als Nederland en Argentinië tegen elkaar speelden. Daar had Duitsland het ongelofelijk moeilijk mee. Met die lopende mensen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor, Duitsland heeft zoveel beweging vanaf het middenveld, die lopen de Argentijnen wel stuk, dat was het grootste probleem bij NL, veel te statisch
Pagga slaan.quote:
Ik heb daar 6.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze lukt misschien ook nog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen leden ze een beetje aan zelfoverschatting en ik meen dat Hummels toen ook niet speelde en verder heeft er bij Argentinië niemand het loopvermogen om die ruimtes in te duiken, Messi en Aguero zijn ziek zwak en misselijk, Di Maria afwezig en Lavezzi is ook meer een type dat in de bal komt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien. Algerije speelde tegen de Duitsers hetzelfde als Nederland en Argentinië tegen elkaar speelden. Daar had Duitsland het ongelofelijk moeilijk mee. Met die lopende mensen.
Dat zou dus een enorme boost voor #teamjohannes kunnen opleveren, alhoewel ze al eerste staan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb daar 6.
Littlerabbit heeft dit ook.
Onze voorsprong is nog maar 35 punten, omdat sommige mensen weigeren dingen in te vullen en daarmee ons gemiddelde kapot maken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zou dus een enorme boost voor #teamjohannes kunnen opleveren, alhoewel ze al eerste staan.
Ik sta 26e.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sta nog altijd 43e in het algemeen klassement
kanovinniequote:Op donderdag 10 juli 2014 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze voorsprong is nog maar 35 punten, omdat sommige mensen weigeren dingen in te vullen en daarmee ons gemiddelde kapot maken.
Of ze vullen gewoon domme dingen in.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze voorsprong is nog maar 35 punten, omdat sommige mensen weigeren dingen in te vullen en daarmee ons gemiddelde kapot maken.
Hummels is wellicht ook niet fit voor de finale.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen leden ze een beetje aan zelfoverschatting en ik meen dat Hummels toen ook niet speelde en verder heeft er bij Argentinië niemand het loopvermogen om die ruimtes in te duiken, Messi en Aguero zijn ziek zwak en misselijk, Di Maria afwezig en Lavezzi is ook meer een type dat in de bal komt.
NL had meer kans gehad met Robben en Depay bijvoorbeeld
Volgens mij kan je mensen er niet uit schoppen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Schop ze uit je subleague
Alhoewel ik ook ver onder het gemiddelde zit
Ik vind het nog best veel voor iemand die alle wedstrijden 1-0 heeft ingevuld.quote:
Ja dit verwacht je ook echtquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je opmerking sluit niet aan bij wat ik heb gezegd, dus doe nu maar even een normale comment plaatsen.quote:
Nee ik heb hongerquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je opmerking sluit niet aan bij wat ik heb gezegd, dus doe nu maar even een normale comment plaatsen.
Klinkt beter dan een koekjequote:Op donderdag 10 juli 2014 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb net een meloensalade op.
Dat was het ook. Er zat watermeloen in, honingmeloen en die beetje oranje-achtige waar ik de naam altijd van vergeet.quote:
Lekker. Cultureel of zuipen? Pas op met SOA's hč. Erg gęnant om je broek te moeten laten zakken bij de dokter en je druiper te laten aanschouwen. Lijkt me dan hč.quote:
quote:
Nee, daar ben ik vier jaar geleden wel geweest. Wat was dat ruk zegquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker. Cultureel of zuipen? Pas op met SOA's hč. Erg gęnant om je broek te moeten laten zakken bij de dokter en je druiper te laten aanschouwen. Lijkt me dan hč.
Dieselmeloen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat was het ook. Er zat watermeloen in, honingmeloen en die beetje oranje-achtige waar ik de naam altijd van vergeet.
Met je G's?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Nee, daar ben ik vier jaar geleden wel geweest. Wat was dat ruk zeg
Gewoon appartementje in het zuiden. Boekies mee, beetje chillen, scootertjes huren, zwemmen.
Niks mis mee
Yes. Misschien ook naar dagje fietsen daar, moet alleen nog kijken wat de mogelijkheden zijn daarquote:
Leuk ouwe reusquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Gewoon appartementje in het zuiden. Boekies mee, beetje chillen, scootertjes huren, zwemmen.
Niks mis mee
Neem de Route de Zonnesteekquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Yes. Misschien ook naar dagje fietsen daar, moet alleen nog kijken wat de mogelijkheden zijn daar
Ziet er best goed uitquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Yes. Misschien ook naar dagje fietsen daar, moet alleen nog kijken wat de mogelijkheden zijn daar
Lekker toch.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hitte valt me opzich nog mee, dit lijkt me nog wel lekker warm
[ afbeelding ]
Top. Ik vind Griekenland geweldig.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Niks mis mee
Mwah, qua natuur vind ik het niet top. Vind het altijd zo dorquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Top. Ik vind Griekenland geweldig.
Newsflash : Een zonnesteek lop je niet enkel op van hoge temperaturenquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hitte valt me opzich nog mee, dit lijkt me nog wel lekker warm
[ afbeelding ]
Door je knipper-UI gaat Gramulanion weer in feedback janken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Newsflash : Een zonnesteek lop je niet enkel op van hoge temperaturen
Ga je richting de Rhodopes in Griekenland is dat al veel minder het geval hoor. Maar inderdaad, verre van zo mooi als Bulgarije, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah, qua natuur vind ik het niet top. Vind het altijd zo dorMaar dat komt ook omdat ik er alleen in de zomer ben geweest. Ik vind Noorwegen of Italie dan mooier.
Maar verder prima land, vermaak me sowieso wel
Ik zal hem vandaag de hele dag gaan quoten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door je knipper-UI gaat Gramulanion weer in feedback janken.
En vinden we dat interessant?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Diel wit itquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag ik Gramulanion een nietszeggende maar bovenal niets toevoegende user vinden?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anders moet je eens op vakantie gaan naar het exotische Groningen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah, qua natuur vind ik het niet top. Vind het altijd zo dorMaar dat komt ook omdat ik er alleen in de zomer ben geweest. Ik vind Noorwegen of Italie dan mooier.
Maar verder prima land, vermaak me sowieso wel
Dit heb je al eens verklaard tegenover GGMM_de_echte.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik Gramulanion een nietszeggende maar bovenal niets toevoegende user vinden?
Dat mag. Al vind ik het niet van lef getuigen om dit achter z'n rug te zeggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik Gramulanion een nietszeggende maar bovenal niets toevoegende user vinden?
twitter:MariovanderEnde twitterde op donderdag 10-07-2014 om 12:17:07Moeten we het nog hebben over het feit dat Ned. na 36 min. tegen 10 man had moeten spelen?Absurde doodschop Demichelis op Sneijder! #nedarg reageer retweet
Succesquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:28 schreef Tarado het volgende:
Ik vind het ook irritant dus Dven je kan kiezen of je UI weg of ik post tieten
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag. Al vind ik het niet van lef getuigen om dit achter z'n rug te zeggen.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag. Al vind ik het niet van lef getuigen om dit achter z'n rug te zeggen.
Mag ik Gramulanion een nietszeggende maar bovenal niets toevoegende user vinden?quote:
Graag even een linkje, kan het niet vinden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was je toch al niet van plan dus lieg niet tegen me.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kappen dven of ik kom sowieso nooit naar Bulgarije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |