quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Die Cillesen gaat binnenkort uit de kast komen. Daar ben ik zeker van.
Ik wist niet dat hij jouw vriend was.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Waar zie je dat aan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:34 schreef Lange_Lans het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:05 schreef Pascalus het volgende:
Nou jongons, wanneer begint de Eredivisie weer?
Wat een slapjanus is dat zeg, 10x liever Krulquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Gelukkig zijn we nu toch de beste wielrenners ter wereldquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nieuwe seizoen kijk ik ook erg naar uit moet ik zeggen
Dat Nederlands elftal, ik vind het leuk hoor als het goed gaat, maar als het niet lukt zal me het ook een enorme worst zijn, geniet eigenlijk meer van het WK in het algemeen
We zullen het nooit weten en het doet er ook niet toe, als je het al dan niet opzettelijk op penalty's aan laat komen weet je dat het zo af kan lopenquote:Op donderdag 10 juli 2014 07:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een slapjanus is dat zeg, 10x liever Krul
Vandaag gaat een Nederlandse wielerformatie voor de 86e keer de sprint winnen, genot.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we nu toch de beste wielrenners ter wereld
Met Cillessen af willen stevenen op penalty's is een 'beetje' dom.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten en het doet er ook niet toe, als je het al dan niet opzettelijk op penalty's aan laat komen weet je dat het zo af kan lopen
http://www.steephill.tv/2014/tour-de-france/photos/stage-05/ mooie foto'squote:Op donderdag 10 juli 2014 08:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2 grote overwinningen op 1 dag is wat teveel voor ons kleine landjequote:Op donderdag 10 juli 2014 08:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met wie dan ookquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Cillessen af willen stevenen op penalty's is een 'beetje' dom.
Toen ik Vlaar zag wist ik al gelijk dat t klaar wasquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel knap dat die Romero die ballen houdt, is wel meer geluk dan wijsheid.
Ik blijf erbij dat penalty's geen loterij zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen ik Vlaar zag wist ik al gelijk dat t klaar was
Die van Vlaar was gewoon slecht maar die van Sneijder pakte hij knap, al blijft het gokken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel knap dat die Romero die ballen houdt, is wel meer geluk dan wijsheid.
Had soms wel het idee dat Vlaar voornamelijk eigen falen moest oplossen. Maar hij maakte een goede indruk net als De Vrij. Verder keepte Cillessen nog goed maar het hield niet over.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die van Vlaar was gewoon slecht maar die van Sneijder pakte hij knap, al blijft het gokken.
Lullig voor Vlaar wel want hij speelde echt goed
Ik eigenlijk ook, maar sowieso toen het penalty's werd dacht ik van dat gaat echt 2 keer achter elkaar goedquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen ik Vlaar zag wist ik al gelijk dat t klaar was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |