Liever nu er uit dan een afgang tegen Duitsland appt m'n pa net. Kan ik me niet 100% in vinden maar ik snap hem wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Laat clasie gewoon nog ff spelen we verliezen toch
Robben moet alleen maar in de bal komen, van de bal af bewegen gaat niet lukkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Clasie voor Robben is het nieuwe meesterplan.
Verwacht niemand.
Is t al bijna licht?quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Liever nu er uit dan een afgang tegen Duitsland appt m'n pa net. Kan ik me niet 100% in vinden maar ik snap hem wel.
Foto uploaden lukt niet. Internetten lukt nét.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is t al bijna licht?
Pic van je bar
Probeer niet te hard te lachen voor je het weet zit je ergens waar je helemaal niet wil zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zie Vietnamese staatstelevisie. Hilarisch
Best goed hoor. Kwaliteit is prima en de analyse zag er redelijk uit maar het was wel op een crt tv in de studio.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Probeer niet te hard te lachen voor je het weet zit je ergens waar je helemaal niet wil zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |