Leuk ouwe reusquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Nee, daar ben ik vier jaar geleden wel geweest. Wat was dat ruk zeg
Gewoon appartementje in het zuiden. Boekies mee, beetje chillen, scootertjes huren, zwemmen.
Niks mis mee
Neem de Route de Zonnesteekquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Yes. Misschien ook naar dagje fietsen daar, moet alleen nog kijken wat de mogelijkheden zijn daar
Ziet er best goed uitquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Yes. Misschien ook naar dagje fietsen daar, moet alleen nog kijken wat de mogelijkheden zijn daar
Lekker toch.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hitte valt me opzich nog mee, dit lijkt me nog wel lekker warm
[ afbeelding ]
Top. Ik vind Griekenland geweldig.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Nee, daar ben ik vier jaar geleden wel geweest. Wat was dat ruk zeg
Gewoon appartementje in het zuiden. Boekies mee, beetje chillen, scootertjes huren, zwemmen.
Niks mis mee
Mwah, qua natuur vind ik het niet top. Vind het altijd zo dorquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Top. Ik vind Griekenland geweldig.
Newsflash : Een zonnesteek lop je niet enkel op van hoge temperaturenquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hitte valt me opzich nog mee, dit lijkt me nog wel lekker warm
[ afbeelding ]
Door je knipper-UI gaat Gramulanion weer in feedback janken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Newsflash : Een zonnesteek lop je niet enkel op van hoge temperaturen
Ga je richting de Rhodopes in Griekenland is dat al veel minder het geval hoor. Maar inderdaad, verre van zo mooi als Bulgarije, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah, qua natuur vind ik het niet top. Vind het altijd zo dorMaar dat komt ook omdat ik er alleen in de zomer ben geweest. Ik vind Noorwegen of Italie dan mooier.
Maar verder prima land, vermaak me sowieso wel
Ik zal hem vandaag de hele dag gaan quoten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door je knipper-UI gaat Gramulanion weer in feedback janken.
En vinden we dat interessant?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Diel wit itquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag ik Gramulanion een nietszeggende maar bovenal niets toevoegende user vinden?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anders moet je eens op vakantie gaan naar het exotische Groningen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah, qua natuur vind ik het niet top. Vind het altijd zo dorMaar dat komt ook omdat ik er alleen in de zomer ben geweest. Ik vind Noorwegen of Italie dan mooier.
Maar verder prima land, vermaak me sowieso wel
Dit heb je al eens verklaard tegenover GGMM_de_echte.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik Gramulanion een nietszeggende maar bovenal niets toevoegende user vinden?
Dat mag. Al vind ik het niet van lef getuigen om dit achter z'n rug te zeggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik Gramulanion een nietszeggende maar bovenal niets toevoegende user vinden?
twitter:MariovanderEnde twitterde op donderdag 10-07-2014 om 12:17:07Moeten we het nog hebben over het feit dat Ned. na 36 min. tegen 10 man had moeten spelen?Absurde doodschop Demichelis op Sneijder! #nedarg reageer retweet
Succesquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:28 schreef Tarado het volgende:
Ik vind het ook irritant dus Dven je kan kiezen of je UI weg of ik post tieten
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag. Al vind ik het niet van lef getuigen om dit achter z'n rug te zeggen.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag. Al vind ik het niet van lef getuigen om dit achter z'n rug te zeggen.
Mag ik Gramulanion een nietszeggende maar bovenal niets toevoegende user vinden?quote:
Graag even een linkje, kan het niet vinden.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |