Dat zou dus een enorme boost voor #teamjohannes kunnen opleveren, alhoewel ze al eerste staan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb daar 6.
Littlerabbit heeft dit ook.
Onze voorsprong is nog maar 35 punten, omdat sommige mensen weigeren dingen in te vullen en daarmee ons gemiddelde kapot maken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zou dus een enorme boost voor #teamjohannes kunnen opleveren, alhoewel ze al eerste staan.
Ik sta 26e.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sta nog altijd 43e in het algemeen klassement
kanovinniequote:Op donderdag 10 juli 2014 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze voorsprong is nog maar 35 punten, omdat sommige mensen weigeren dingen in te vullen en daarmee ons gemiddelde kapot maken.
Of ze vullen gewoon domme dingen in.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze voorsprong is nog maar 35 punten, omdat sommige mensen weigeren dingen in te vullen en daarmee ons gemiddelde kapot maken.
Hummels is wellicht ook niet fit voor de finale.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen leden ze een beetje aan zelfoverschatting en ik meen dat Hummels toen ook niet speelde en verder heeft er bij Argentinië niemand het loopvermogen om die ruimtes in te duiken, Messi en Aguero zijn ziek zwak en misselijk, Di Maria afwezig en Lavezzi is ook meer een type dat in de bal komt.
NL had meer kans gehad met Robben en Depay bijvoorbeeld
Volgens mij kan je mensen er niet uit schoppen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Schop ze uit je subleague
Alhoewel ik ook ver onder het gemiddelde zit
Ik vind het nog best veel voor iemand die alle wedstrijden 1-0 heeft ingevuld.quote:
Ja dit verwacht je ook echtquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je opmerking sluit niet aan bij wat ik heb gezegd, dus doe nu maar even een normale comment plaatsen.quote:
Nee ik heb hongerquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je opmerking sluit niet aan bij wat ik heb gezegd, dus doe nu maar even een normale comment plaatsen.
Klinkt beter dan een koekjequote:Op donderdag 10 juli 2014 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb net een meloensalade op.
Dat was het ook. Er zat watermeloen in, honingmeloen en die beetje oranje-achtige waar ik de naam altijd van vergeet.quote:
Lekker. Cultureel of zuipen? Pas op met SOA's hè. Erg gênant om je broek te moeten laten zakken bij de dokter en je druiper te laten aanschouwen. Lijkt me dan hè.quote:
quote:
Nee, daar ben ik vier jaar geleden wel geweest. Wat was dat ruk zegquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker. Cultureel of zuipen? Pas op met SOA's hè. Erg gênant om je broek te moeten laten zakken bij de dokter en je druiper te laten aanschouwen. Lijkt me dan hè.
Dieselmeloen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat was het ook. Er zat watermeloen in, honingmeloen en die beetje oranje-achtige waar ik de naam altijd van vergeet.
Met je G's?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Nee, daar ben ik vier jaar geleden wel geweest. Wat was dat ruk zeg
Gewoon appartementje in het zuiden. Boekies mee, beetje chillen, scootertjes huren, zwemmen.
Niks mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |