ik zit al mijn 5e, apparaat stuk?quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bijna 9 uur en nog geen enkel bakkie op
De boet en kongolo komen er ook welquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook de enige Feyenoorder die een stap hoger kan, de rest kan beter in Rotterdam blijven of cashen in de Europese middenmoot
Zeker maar ik bedoel van de jongens op het WKquote:Op donderdag 10 juli 2014 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De boet en kongolo komen er ook wel
Haha ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 08:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, de 50 miljoen voor de vrij
Ik weet nog dat jij dacht dat Veltman beter wasquote:
Liverpool lijkt me een mooie club voor hemquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij dacht dat Veltman beter was![]()
Heb je je oranje vissen door de plee gespoeld?
Heb jij vrouwen op de zaak?quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pff de laatste dag dat de vrouwmensen het over voetbal hebben.
Ik kon het ook niet veel langer meer aan. Al 4 keer ooraids opgelopen.
Maak een topic in KLB aan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gewoon letterlijk iedere zin die er uit die stronthopen komt klopt niet.
Ik heb er de kracht niet meer voor.
Kronen gezet?quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:18 schreef Karina het volgende:
Mogguh
Kom net van de tandarts vandaan, lekker gepland had een afspraak om 8 uur vanmorgenMaar ja die stond er al maaanden dus destijds helemaal niet in de gaten gehad dat er gisteren voetballen zou zijn natuurlijk.
Neuh controle en alles is schoongemaakt. Heb 1 klein gaatje dat wordt over een paar weken gevuld.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb 1 klein gaatje dat wordt over een paar weken gevuld.
Lans maar op 1 manier hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat kun je op 2 manieren uitleggen natuurlijk, mijn opmerking
voordeel met een tandarts is dat je er weinig van voeltquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat kun je op 2 manieren uitleggen natuurlijk, mijn opmerking
Ik neem nooit verdoving, want dat vind ik erger dan het boren. Dus iets zal ik voelenquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
voordeel met een tandarts is dat je er weinig van voelt
Bron?quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik weet nog dat jij dacht dat Veltman beter was
Dan de tour maar winnenquote:
Waarom zou ik dat doen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doublepain zou in deze omstandigheden binnen een minuut huilend om zijn moeder roepen.
Ik weet wel iemand, maar voor je het weet heb je een ban.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie zullen we eens digitaal in elkaar gaan stompen om ons verlies te verwerken.
Heeft het te maken met negersexquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand, maar voor je het weet heb je een ban.
was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet even wennen dat we weer zwart zijn.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit mooi? Jahaa dit is mooi.
Dat zoey zo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft het te maken met negersex
Clasie deed het prima. Ze begonnen toen pas te voetballen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De opperjood uit mn team zegt dat Clasie zwakste op het veld was.
Dan heb je er toch echt geen kijk op.
Van Persie was met afstand de slechtste.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De opperjood uit mn team zegt dat Clasie zwakste op het veld was.
Dan heb je er toch echt geen kijk op.
Huntelaar Inquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van Persie was met afstand de slechtste.
Helaas het wiel van Voeckler gekozen en die liet het lopen toen de cameras op Froome bleven hangen. Anders had winst er zeker in gezeten.quote:
Ja stom is dat. Eerst moest ik aan dat oranje wennen en nu weer aan dat zwarte.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet even wennen dat we weer zwart zijn.
Die had hij niet op moeten stellen, was gewoon niet hersteldquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van Persie was met afstand de slechtste.
Dat kun je Van Gaal en Van Persie aanrekenen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die had hij niet op moeten stellen, was gewoon niet hersteld
Aan de andere kant is die opofferingsgezindheid van de Japanners bewonderenswaardig.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Helaas het wiel van Voeckler gekozen en die liet het lopen toen de cameras op Froome bleven hangen. Anders had winst er zeker in gezeten.
Dat heb ik dan gemist want ik heb ze nauwelijks zien voetballenquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Clasie deed het prima. Ze begonnen toen pas te voetballen.
Ditquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die had hij niet op moeten stellen, was gewoon niet hersteld
Inderdaad, ook 1 van de weinige posities waar hij wel alternatieven voor hadquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kun je Van Gaal en Van Persie aanrekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |