Arras deden de Britten in WO2 een tegenaanval, die er toe leidde dat de duitse opmars vertraagd was. Hoewel de tegenaanval niet volledig slaagde, leidde deze er wel toe dat de Britten in Duinkerken stelling konden innemen (waardoor ze daar konden evacueren). De heftige tegenaanval leidde ook tot zorgen bij het duitse opperbevel en droeg waarschijnlijk bij aan de beslissing om enkele dagen te wachten om Duinkerken aan te vallen toen ze dat bereikt hadden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De start is in Arras. Een stadje met 45.000 inwoners waar de Tour al twee keer eerder is geweest. We bevinden ons in het Pas-de-Calais, een eindje onder Lille. De exacte plek van vertrek was ook de plek van vertrek tijdens een etappe in 1991 en tijdens de ploegentijdrit in 2004. Dat is vrij logisch, want het is de trekpleister van Arras, de plaatselijke citadel, die terug te vinden is op de werelderfgoedlijst van Unesco. Hier liggen ook kasseien, dus het is niet te hopen dat deze start wordt geschrapt.
Gaat niet gebeuren. Daar is de ploeg van Greipel te autistisch voorquote:Op donderdag 10 juli 2014 07:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou mooi zijn als ze al het werk door Giant laten opknappen.
twitter:daniellloyd1 twitterde op donderdag 10-07-2014 om 10:45:13Big potential for cross winds after the sprint today. Here's the wind forecast, and how open the road is. reageer retweet
Op het moment dat Kittel er 3 heeft wordt zijn "dorst" natuurlijk ook wat minder, en daarmee de kans op ontsnappingen ook.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:36 schreef heywoodu het volgende:
Is er iets mis met Kittel? Noteringen bij de bookmakers zijn aan het stijgen, das geen goed teken (voor hem)
Ja maar het rare is dat het leek alsof er nu/vanmorgen ineens iets aan de hand was, maar kan niks vinden dus het zal wel nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Op het moment dat Kittel er 3 heeft wordt zijn "dorst" natuurlijk ook wat minder, en daarmee de kans op ontsnappingen ook.
Etappe 19, denk niet dat die pukkel de sprinters eraf krijgt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Giant zal er nog wel vol voor gaan. Vandaag is één van hun laatste kansen. Normaal gesproken eindigen alleen etappe 15 en 21 nog in een "echte" massasprint.
Laatste vrijdag, uitgedund en leeg gereden peloton en een redelijk steil heuveltje (1.3km 7.6%) op 10km van de finish. Dit lijkt me typisch iets voor de aanvallers.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Etappe 19, denk niet dat die pukkel de sprinters eraf krijgt.
Windkracht 4....vraag me af of dat genoeg is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:58 schreef Max23 het volgende:
Er schijnt toch behoorlijk veel wind te staan en genoeg open vlaktes....
Gevallen gister, maar zonder erg dacht ik.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:36 schreef heywoodu het volgende:
Is er iets mis met Kittel? Noteringen bij de bookmakers zijn aan het stijgen, das geen goed teken (voor hem)
Renaat Schotte @wielermanquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Windkracht 4....vraag me af of dat genoeg is.
"might"quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Renaat Schotte @wielerman
Spoke briefly with @marcelkittel 'The wind might make this stage interesting' #tdf #reims
12:55 's middags - 10 juli 2014
Ja tuurlijk staat er might, maar helemaal uitgesloten is het dus nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:38 schreef Blik het volgende:
[..]
"might"
Ik vraag me ook af of windkracht 4 voldoende is, dat is iets meer dan normale wind
Dat zegt Kingstown ook niet, hij vraagt het zich af. Dus sluit die het ook niet uitquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk staat er might, maar helemaal uitgesloten is het dus niet
Dat zeg ik ook niet, ik wilde alleen mijn bron laten zien waardoor ik mijn eerdere uitspraak deedquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat zegt Kingstown ook niet, hij vraagt het zich af. Dus sluit die het ook niet uit
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik wilde alleen mijn bron laten zien waardoor ik mijn eerdere uitspraak deed
Zege of zegen maakt nogal een groot verschil in deze contextquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:09 schreef FredWielergek het volgende:
Leezer in kopgroep, die de zege lijkt te krijgen
Leezer heeft toch een aardig sprintje in de benen of vergis ik me nu?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:09 schreef FredWielergek het volgende:
Leezer in kopgroep, die de zege lijkt te krijgen
Nee je vergist je niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:10 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Leezer heeft toch een aardig sprintje in de benen of vergis ik me nu?
Hij mag ook in beeld tegenwoordig. Laatst bij WK Hockey en bij Mart ook afgelopen week.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word een beetje misselijk van Jeroentje Stekelenburg.
en L. Van Bon en M. Den Bakkerquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:17 schreef regiliopeace het volgende:
Zo'n beetje alleen E.Dekker en T.Hoffman hangen nog niet
Dat hoofdquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Knaven doping heeft gebruikt
Je wil dat ze over de boeiende etappe gaan praten?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:21 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen we gewoon over tot de orde van de dag?
Je zag inderdaad z'n neus groeienquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hoofdWat een slechte leugenaar zeg
Hij stelt iig wel scherpe vragen. Dat kun je van andere presentatoren niet altijd zeggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom slist deze presentator. Of nog een betere vraag. Hoe kan de NOS een presentator in dienst nemen die slist?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:21 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen we gewoon over tot de orde van de dag?
quote:Yes-R voelt zich niet minder moslim door tatoeage
Yes-R is niet blij met de reacties op zijn nieuwste tatoeage. De Nederlandse rapper van Marokkaans-Egyptische afkomst, vindt dat mensen zich met hun eigen zaken moeten bemoeien.
"Als ik een tattoo wil zetten is dat ten eerste mijn eigen keus", schrijft de 27-jarige Yes-R, die de naam van zijn opa liet vereeuwigen op zijn arm en meerdere tatoeages heeft, op Instagram en Facebook.
"Voor iedereen die zich nu bezighoudt met of ik wel of niet in de hel terecht kom: let alsjeblieft vooral op jezelf en oordeel nooit over een ander."
De rapper zegt verder zich door zijn lichaamsversieringen niet ineens een minder goede moslim te voelen. "Zo, dat moest er even uit. Fijne dag en geniet van de ramadan."
'Abdelallah'
Yes-R liet in het Arabisch het woord 'Abdelallah' vereeuwigen op zijn arm, de naam van zijn vorige maand overleden opa.
Hij werd op social media bekritiseerd omdat hij als moslim geen tatoeages zou mogen hebben en al helemaal niet de naam van Allah.
Dat lijk me niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:27 schreef Columbiafan het volgende:
Degenkolb fit genoeg om nog te kunnen strijden voor ritwinst in een rit zoals die van morgen?
Omdat Belkin vanaf nu elke etappe wil winnen.quote:
Kittel vindt dat niet kunnen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat Belkin vanaf nu elke etappe wil winnen.
ik weet dat we het eigenlijk niet meer zouden doen..twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 10-07-2014 om 14:27:49Laatste vijftig km van de etappe gefietst. Conclusie: zeg al je afspraken van vanmiddag af en ga achter de tv zitten. reageer retweet
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie plaatst de hoopvolle waaiertweets van sunfield?
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 10-07-2014 om 14:29:11Grote kans op waaiers. In laatste 25 staat de wind vol in de zij en is er nauwelijks beschutting. reageer retweet
Hopelijk upload hij de statistieken van zijn fietstocht. KnutdeIjsbeer en ik lachen hem uit voor zijn prestaties.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:31 schreef franklop het volgende:
ik weet dat we het eigenlijk niet meer zouden doen..twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 10-07-2014 om 14:27:49Laatste vijftig km van de etappe gefietst. Conclusie: zeg al je afspraken van vanmiddag af en ga achter de tv zitten. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 10-07-2014 om 14:29:11Grote kans op waaiers. In laatste 25 staat de wind vol in de zij en is er nauwelijks beschutting. reageer retweet
Zal wel zijn omdat ze nog een sponsor moeten hebben dan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Belkin lekker in de spotlights rijden.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Giant rijdt in een Héracles Héracles Herácles Héracles shirtje.
Je kan toch ook wat anders eten?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, wil ik eten, is er geen brood.
#hardestruggles
Ja, ik gooi nu maar wat broodjes in de ovenquote:
Maar mochten ze hem ooit pakken op de TVM tijd dan is het natuurlijk wel zo dat hij net als O'Grady zijn grootste overwinning daarna schoon behaalde.quote:
Die hebben we nietquote:
Ok.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Onheilspellende kerkklokken. Er wint vandaag een Scandinaviër.
niks er op ?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben we niet
Ik ga voor 2 pistoletjes, 2 crackers en een ontbijtkoekje. #genot
Kristoff.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Onheilspellende kerkklokken. Er wint vandaag een Scandinaviër.
Een pistoletje met vlokken, eentje met kaas, een cracker met paté, eentje met ham, het ontbijtkoekje met boterquote:
Kan je hier plaatjes van geven?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een pistoletje met vlokken, eentje met kaas, een cracker met paté, eentje met ham, het ontbijtkoekje met boter
Nee, want als ze dan niet perfect zijn gaan jullie mij allemaal uitlachen. Iets met een zalmslaatje en een stokbroodje met kaas.quote:
Cav kent hem wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ken ik niet, maar bij deze support ik hem vandaag.
Wat ben jij zielug.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want als ze dan niet perfect zijn gaan jullie mij allemaal uitlachen. Iets met een zalmslaatje en een stokbroodje met kaas.
Haha pussy.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want als ze dan niet perfect zijn gaan jullie mij allemaal uitlachen. Iets met een zalmslaatje en een stokbroodje met kaas.
Nibali laat hem echt niet wegrijden hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Contador gaat vast proberen tijd terug te pakken als je een waaier kan rijden. Beter zit Bauke in het wiel bij hem.
Denk ik ook niet. Maar Contador gaat het wel proberen, denk ik. Dan kan je maar beter mee zijn. En als Nibali mee is, is er vast wel een ander waar Bauke tijd op kan goedmaken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nibali laat hem echt niet wegrijden hoor.
quote:Dartkoning Raymond van Barneveld heeft alle redenen om te lachen. Het darten verloopt soepeltjes en hij is in de afgelopen periode maar liefst 25 kilo afgevallen. Verder voelt hij zich zo gezond als een vis en is hij lekker aan het trainen voor een aantal belangrijke darttoernooien.
Als professioneel darter ga je vaak op reis. Je stapt vliegtuig in en vliegtuig uit. afvallen is dan best lastig, omdat je vaak uit eten gaat. Maar het is Raymond gelukt om in een korte periode van een paar maanden tijd maar liefst 25 kilo schoon aan de haak te verliezen. Aan Shownieuws laat hij weten: “Ik voel me top. Ik ben van XXXXL naar maatje XXL gegaan. Mijn spijkerbroeken zijn te groot nu. Ik let op mijn koolhydraten en ’s avonds na het diner snack ik niet meer.”
Raymond zit lekker in zijn vel, omdat hij afgevallen is, maar ook vanwege het feit dat hij zich op en top gezond voelt. Op de vraag wat hij doet om zijn gezondheid te bewaken, antwoord hij het volgende: “Sinds anderhalve jaar slik ik Gen5 druppels, dat is een uniek mineralencomplex met daarin onder andere silicium.”Raymond heeft de druppels in het verleden aangeboden gekregen, omdat men op de hoogte was van zijn Diabetes. Raymond laat weten dat hij zijn Diabetes beter onder controle heeft onder andere door het gebruik van Gen5. “Het is veel stabieler nu en dat komt natuurlijk ook doordat ik ben afgevallen.”
De dartkoning gebruikt de druppels dagelijks in zijn thee. “Elke morgen tien druppels in een kopje thee en ik kan je zeggen dat ik al anderhalf jaar niet meer ziek ben. Ik word niet verkouden, ik krijg geen griep en ik heb geen last van een verstopte neus. Voorheen had ik dat wel, omdat ik juist zoveel reis.” Volgens de dartkampioen is iedereen met kwaaltjes zoals hoofdpijn, acne, diabetes, psoriasis, ontstekingen, verminderde weerstand en andere kwalen gebaat bij het gebruiken van de Gen5 druppels. “De eerste drie maanden merkte ik niks van het slikken en na zes maanden ook niet. Totdat ik het negen maanden slikte en me opeens af vroeg, wanneer voelde ik me niet lekker of ziek? Eigenlijk helemaal niet meer. Om me heen zie ik zoveel mensen die last hebben van griep en andere kwaaltjes en ik heb eigenlijk nooit ergens last van.”
Momenteel is Raymond flink aan het trainen. “Op 20 juli speel ik The World Matchplay in Blackpool en in augustus ga ik naar Singapore, Perth en Sydney om te darten.”
Bedankt Hans.quote:
xDquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij leest dat.
Dat is grappig, want hij heet Leezer.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij leest dat.
Spreek je later Guus Geluk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben over een kwartier weg, maar om 5 uur wss weer thuis gelukkig.
Kan ik de finale nog mooi meepikken.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij leest dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:04 schreef Mani89 het volgende:
Toch respect voor raybar, met FEBO als sponsor moet het niet makkelijk zijn om 25kg kwijt te spelen.
mis je wel de waaiersquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben over een kwartier weg, maar om 5 uur wss weer thuis gelukkig.
Kan ik de finale nog mooi meepikken.
Van Zuidhorn naar Groningen reed Bauke ook altijd zonder oortje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:13 schreef Blik het volgende:
Bauke Mollema was gisteren zijn oortje vergeten, hoe krijg je dat voor elkaar?
Freirequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beter dan je schoenen vergeten
Die had wat spul in de koelkast liggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:20 schreef poiuytr het volgende:
Wat was er met knaven waar jullie het op tweede pagina over hadden?
Of de finish vergeten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beter dan je schoenen vergeten
Pizza met melk?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die had wat spul in de koelkast liggen.
Ik ben pas 2 uur wakkerquote:
Even douchen, begin van de TdF kijken, vervolgens pas naar beneden gegaan om te constateren dat het brood op was. Toen pistoletjes in de oven gegooid en nu ontbijtenquote:
El Pistoleroquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even douchen, begin van de TdF kijken, vervolgens pas naar beneden gegaan om te constateren dat het brood op was. Toen pistoletjes in de oven gegooid en nu ontbijten
Ik bijt erin en er ligt vlees op.quote:
'Bloed aan de paal'.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:29 schreef Bugno het volgende:
Voegt iemand "harmonica-effect" even toe aan de bingokaart?
Bal is rondquote:
Oh, dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, König lag er en daardoor stonden al zijn ploeggenoten erbij.
Did you copy that, Chloe?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht dat Jack Bauer nog in Engeland zat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |