Van Zuidhorn naar Groningen reed Bauke ook altijd zonder oortje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:13 schreef Blik het volgende:
Bauke Mollema was gisteren zijn oortje vergeten, hoe krijg je dat voor elkaar?
Freirequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beter dan je schoenen vergeten
Die had wat spul in de koelkast liggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:20 schreef poiuytr het volgende:
Wat was er met knaven waar jullie het op tweede pagina over hadden?
Of de finish vergeten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beter dan je schoenen vergeten
Pizza met melk?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die had wat spul in de koelkast liggen.
Ik ben pas 2 uur wakkerquote:
Even douchen, begin van de TdF kijken, vervolgens pas naar beneden gegaan om te constateren dat het brood op was. Toen pistoletjes in de oven gegooid en nu ontbijtenquote:
El Pistoleroquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even douchen, begin van de TdF kijken, vervolgens pas naar beneden gegaan om te constateren dat het brood op was. Toen pistoletjes in de oven gegooid en nu ontbijten
Ik bijt erin en er ligt vlees op.quote:
'Bloed aan de paal'.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:29 schreef Bugno het volgende:
Voegt iemand "harmonica-effect" even toe aan de bingokaart?
Bal is rondquote:
Oh, dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, König lag er en daardoor stonden al zijn ploeggenoten erbij.
Did you copy that, Chloe?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht dat Jack Bauer nog in Engeland zat?
Om vervolgens weer lekker in de top 10 te eindigen in de sprintquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:36 schreef franklop het volgende:
Ah tussensprint, Coquard weer voor de puntjes lijkt me
Top 5 elke massasprint tot nu toequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om vervolgens weer lekker in de top 10 te eindigen in de sprint
Alleen kan hij w.m.b zich ook eens concentreren op de massasprints en niet alleen op de groenequote:
Denk dat dat het beste is in een iets zwaardere etappe waar Kittel al eeens is afgehaakt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen kan hij w.m.b zich ook eens concentreren op de massasprints en niet alleen op de groene
Of zat achter de val.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:40 schreef franklop het volgende:
geen coquard duszal hij zich dan toch sparen voor de massasprint?
Zat hij misschien in het tweede gedeelte van het peloton?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:40 schreef franklop het volgende:
geen coquard duszal hij zich dan toch sparen voor de massasprint?
Dat kan natuurlijk ook, maar dan zat hij wel ver zo vlak voor tussensprint.quote:
Kroonprins Richiequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Elke dag bijna valt er een Sky-man uit, maar Porte gaat gewoon de tour winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |