Om vervolgens weer lekker in de top 10 te eindigen in de sprintquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:36 schreef franklop het volgende:
Ah tussensprint, Coquard weer voor de puntjes lijkt me
Top 5 elke massasprint tot nu toequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om vervolgens weer lekker in de top 10 te eindigen in de sprint
Alleen kan hij w.m.b zich ook eens concentreren op de massasprints en niet alleen op de groenequote:
Denk dat dat het beste is in een iets zwaardere etappe waar Kittel al eeens is afgehaakt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen kan hij w.m.b zich ook eens concentreren op de massasprints en niet alleen op de groene
Of zat achter de val.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:40 schreef franklop het volgende:
geen coquard duszal hij zich dan toch sparen voor de massasprint?
Zat hij misschien in het tweede gedeelte van het peloton?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:40 schreef franklop het volgende:
geen coquard duszal hij zich dan toch sparen voor de massasprint?
Dat kan natuurlijk ook, maar dan zat hij wel ver zo vlak voor tussensprint.quote:
Kroonprins Richiequote:Op donderdag 10 juli 2014 15:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Elke dag bijna valt er een Sky-man uit, maar Porte gaat gewoon de tour winnen.
Kwam gisteren ook lekker op tijd binnen.quote:
Lag een andere toch?quote:
Dankzij zijn wattages.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Elke dag bijna valt er een Sky-man uit, maar Porte gaat gewoon de tour winnen.
Ergens in de bergen een keer een kwartier pakken en hij staat er weer.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kwam gisteren ook lekker op tijd binnen.Dat gaat geen nieuwe top 10 worden.
Of met de kaartquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:45 schreef DeLuna het volgende:
Ik vraag me altijd af wie er dan echt met een deelnemerslijst op schoot de tour zit te kijken.
quote:
Niet op schoot, maar er ligt er wel een op tafel. Telt dat ook?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:45 schreef DeLuna het volgende:
Ik vraag me altijd af wie er dan echt met een deelnemerslijst op schoot de tour zit te kijken.
Pics van de strepenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet op schoot, maar er ligt er wel een op tafel. Telt dat ook?
Heb hele mooie strepen door Mandy en Froome staan.
Percentage wil je weten zeker?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:46 schreef ledlamp het volgende:
Wat is het hoogste aantal uitvallers in één tour?
Ik zag er nog eentje bij staan.. in een heel kort shot.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Enige Cofidis die gemeld was bij die val was Navarro.
http://bikeraceinfo.com/tdf/tdfstats.htmlquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:47 schreef ledlamp het volgende:
[..]
yep, aangezien er steeds meer renners mee doen
10 Euro op Julien Simon.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag er nog eentje bij staan.. in een heel kort shot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |