Zal wel zijn omdat ze nog een sponsor moeten hebben dan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Belkin lekker in de spotlights rijden.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Giant rijdt in een Héracles Héracles Herácles Héracles shirtje.
Je kan toch ook wat anders eten?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, wil ik eten, is er geen brood.
#hardestruggles
Ja, ik gooi nu maar wat broodjes in de ovenquote:
Maar mochten ze hem ooit pakken op de TVM tijd dan is het natuurlijk wel zo dat hij net als O'Grady zijn grootste overwinning daarna schoon behaalde.quote:
Die hebben we nietquote:
Ok.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Onheilspellende kerkklokken. Er wint vandaag een Scandinaviër.
niks er op ?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben we niet
Ik ga voor 2 pistoletjes, 2 crackers en een ontbijtkoekje. #genot
Kristoff.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Onheilspellende kerkklokken. Er wint vandaag een Scandinaviër.
Een pistoletje met vlokken, eentje met kaas, een cracker met paté, eentje met ham, het ontbijtkoekje met boterquote:
Kan je hier plaatjes van geven?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een pistoletje met vlokken, eentje met kaas, een cracker met paté, eentje met ham, het ontbijtkoekje met boter
Nee, want als ze dan niet perfect zijn gaan jullie mij allemaal uitlachen. Iets met een zalmslaatje en een stokbroodje met kaas.quote:
Cav kent hem wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ken ik niet, maar bij deze support ik hem vandaag.
Wat ben jij zielug.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want als ze dan niet perfect zijn gaan jullie mij allemaal uitlachen. Iets met een zalmslaatje en een stokbroodje met kaas.
Haha pussy.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, want als ze dan niet perfect zijn gaan jullie mij allemaal uitlachen. Iets met een zalmslaatje en een stokbroodje met kaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |