Hij stelt iig wel scherpe vragen. Dat kun je van andere presentatoren niet altijd zeggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom slist deze presentator. Of nog een betere vraag. Hoe kan de NOS een presentator in dienst nemen die slist?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:21 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen we gewoon over tot de orde van de dag?
quote:Yes-R voelt zich niet minder moslim door tatoeage
Yes-R is niet blij met de reacties op zijn nieuwste tatoeage. De Nederlandse rapper van Marokkaans-Egyptische afkomst, vindt dat mensen zich met hun eigen zaken moeten bemoeien.
"Als ik een tattoo wil zetten is dat ten eerste mijn eigen keus", schrijft de 27-jarige Yes-R, die de naam van zijn opa liet vereeuwigen op zijn arm en meerdere tatoeages heeft, op Instagram en Facebook.
"Voor iedereen die zich nu bezighoudt met of ik wel of niet in de hel terecht kom: let alsjeblieft vooral op jezelf en oordeel nooit over een ander."
De rapper zegt verder zich door zijn lichaamsversieringen niet ineens een minder goede moslim te voelen. "Zo, dat moest er even uit. Fijne dag en geniet van de ramadan."
'Abdelallah'
Yes-R liet in het Arabisch het woord 'Abdelallah' vereeuwigen op zijn arm, de naam van zijn vorige maand overleden opa.
Hij werd op social media bekritiseerd omdat hij als moslim geen tatoeages zou mogen hebben en al helemaal niet de naam van Allah.
Dat lijk me niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:27 schreef Columbiafan het volgende:
Degenkolb fit genoeg om nog te kunnen strijden voor ritwinst in een rit zoals die van morgen?
Omdat Belkin vanaf nu elke etappe wil winnen.quote:
Kittel vindt dat niet kunnen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat Belkin vanaf nu elke etappe wil winnen.
ik weet dat we het eigenlijk niet meer zouden doen..twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 10-07-2014 om 14:27:49Laatste vijftig km van de etappe gefietst. Conclusie: zeg al je afspraken van vanmiddag af en ga achter de tv zitten. reageer retweet
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie plaatst de hoopvolle waaiertweets van sunfield?
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 10-07-2014 om 14:29:11Grote kans op waaiers. In laatste 25 staat de wind vol in de zij en is er nauwelijks beschutting. reageer retweet
Hopelijk upload hij de statistieken van zijn fietstocht. KnutdeIjsbeer en ik lachen hem uit voor zijn prestaties.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:31 schreef franklop het volgende:
ik weet dat we het eigenlijk niet meer zouden doen..twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 10-07-2014 om 14:27:49Laatste vijftig km van de etappe gefietst. Conclusie: zeg al je afspraken van vanmiddag af en ga achter de tv zitten. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 10-07-2014 om 14:29:11Grote kans op waaiers. In laatste 25 staat de wind vol in de zij en is er nauwelijks beschutting. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |