Laatste vrijdag, uitgedund en leeg gereden peloton en een redelijk steil heuveltje (1.3km 7.6%) op 10km van de finish. Dit lijkt me typisch iets voor de aanvallers.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Etappe 19, denk niet dat die pukkel de sprinters eraf krijgt.
Windkracht 4....vraag me af of dat genoeg is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:58 schreef Max23 het volgende:
Er schijnt toch behoorlijk veel wind te staan en genoeg open vlaktes....
Gevallen gister, maar zonder erg dacht ik.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:36 schreef heywoodu het volgende:
Is er iets mis met Kittel? Noteringen bij de bookmakers zijn aan het stijgen, das geen goed teken (voor hem)
Renaat Schotte @wielermanquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Windkracht 4....vraag me af of dat genoeg is.
"might"quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Renaat Schotte @wielerman
Spoke briefly with @marcelkittel 'The wind might make this stage interesting' #tdf #reims
12:55 's middags - 10 juli 2014
Ja tuurlijk staat er might, maar helemaal uitgesloten is het dus nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:38 schreef Blik het volgende:
[..]
"might"
Ik vraag me ook af of windkracht 4 voldoende is, dat is iets meer dan normale wind
Dat zegt Kingstown ook niet, hij vraagt het zich af. Dus sluit die het ook niet uitquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk staat er might, maar helemaal uitgesloten is het dus niet
Dat zeg ik ook niet, ik wilde alleen mijn bron laten zien waardoor ik mijn eerdere uitspraak deedquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat zegt Kingstown ook niet, hij vraagt het zich af. Dus sluit die het ook niet uit
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik wilde alleen mijn bron laten zien waardoor ik mijn eerdere uitspraak deed
Zege of zegen maakt nogal een groot verschil in deze contextquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:09 schreef FredWielergek het volgende:
Leezer in kopgroep, die de zege lijkt te krijgen
Leezer heeft toch een aardig sprintje in de benen of vergis ik me nu?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:09 schreef FredWielergek het volgende:
Leezer in kopgroep, die de zege lijkt te krijgen
Nee je vergist je niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:10 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Leezer heeft toch een aardig sprintje in de benen of vergis ik me nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |