Dit is een goeie postquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:07 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga jij nou maar ergens anders de nietsnut uithangen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
Tarado trekt matige users aan en verdient een transfer naar OUD
Het is vrij treffend dat precies jij je aangesproken voelt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga jij nou maar ergens anders de nietsnut uithangen.
Ja hij trok mij hier aan. Ik ben hier voor het eerst.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is vrij treffend dat precies jij je aangesproken voelt.
Beetje last van een zigeuner, had Adi beter op moeten lossen toenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben ik in het donderdagmiddagtettentopic beland of wat?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje last van een zigeuner, had Adi beter op moeten lossen toen
Het is nu de 24/7 tettentopic.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben ik in het donderdagmiddagtettentopic beland of wat?
Jij bent echt een goede jongen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan draag ik ook maar mijn steentje bij.
[ afbeelding ]
Ik weet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent echt een goede jongen.
[ afbeelding ]
Dat is het punt, ik wil er best wel rekening mee houden maar dan is het ook wel prettig als er met mij rekening gehouden wordtquote:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 13:23:41Nieuws: #PSV en Borussia Mönchengladbach hebben een principe-akkoord over de verkoop van Luuk de Jong aan #PSV reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |