SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk naar mijn UI en krijg de epileptyfus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Bam, topic gestolen van Dven.
Dit kan van mijn to-do lijst af.
Onlogisch was net zo gelukkig met deze OPquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho graag mooie wielerplaatjes in de op.
Donequote:Op donderdag 10 juli 2014 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho graag mooie wielerplaatjes in de op.
Dat lukt je nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Kijk naar mijn UI en krijg de epileptyfus.
* pakt lsdquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Speelde madame_paon gisteren mee dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zullen we Madame_Paon gaan quoten. Door haar hebben we verloren met dat ranzig dikke lijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens het WK moet het hele land fit en in vorm zijn. Heel Nederland achter oranje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Speelde madame_paon gisteren mee dan?
hallo JanCeesquote:
Jammer dat er van die uitzonderingen zijn die het voor de rest verpesten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tijdens het WK moet het hele land fit en in vorm zijn. Heel Nederland achter oranje.
Privé?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tarado hoe lang voor ze btw teruggave uitbetalen
Lekker klimaat, mooie architectuur, lekker eten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah, qua natuur vind ik het niet top. Vind het altijd zo dorMaar dat komt ook omdat ik er alleen in de zomer ben geweest. Ik vind Noorwegen of Italie dan mooier.
Maar verder prima land, vermaak me sowieso wel
voor mn eigen bedrijf (quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
voor mn eigen bedrijf ()
Als je een BTW nummer hebt zou dat binnen zo'n 30 dagen na indienen wel gestort wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
voor mn eigen bedrijf ()
Misschien kan je ook een flinke dynamo aan je fiets hangen. Knut's Trapenergie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ik doe continue heel voorzichtig omlaag scrollen. Je zinloze pogingen zijn zinloos.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik doe continue heel voorzichtig omlaag scrollen. Je zinloze pogingen zijn zinloos.
Ja, heb ik. Alles. Ik vraag me af of ik nu ook naar de makro mag.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je een BTW nummer hebt zou dat binnen zo'n 30 dagen na indienen wel gestort worden
Mocht je sowieso al.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, heb ik. Alles. Ik vraag me af of ik nu ook naar de makro mag.
Gelieve mij hier buiten te laten.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GODVERDOMME TARADO EN DVEN KAPPEN ALLEBEI
Wordt je werkgever boos?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GODVERDOMME TARADO EN DVEN KAPPEN ALLEBEI
Misschien dat het de eerste keer wat langer duurt maar dat is well zo'n beetje de termijnquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, heb ik. Alles. Ik vraag me af of ik nu ook naar de makro mag.
Deze is ook wel goed, ook al is het zonder tettenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie tetten. Dit is echt een kwaliteitstopic
Dit is een goeie postquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:07 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga jij nou maar ergens anders de nietsnut uithangen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
Tarado trekt matige users aan en verdient een transfer naar OUD
Het is vrij treffend dat precies jij je aangesproken voelt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga jij nou maar ergens anders de nietsnut uithangen.
Ja hij trok mij hier aan. Ik ben hier voor het eerst.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is vrij treffend dat precies jij je aangesproken voelt.
Beetje last van een zigeuner, had Adi beter op moeten lossen toenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben ik in het donderdagmiddagtettentopic beland of wat?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje last van een zigeuner, had Adi beter op moeten lossen toen
Het is nu de 24/7 tettentopic.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ben ik in het donderdagmiddagtettentopic beland of wat?
Jij bent echt een goede jongen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan draag ik ook maar mijn steentje bij.
[ afbeelding ]
Ik weet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent echt een goede jongen.
[ afbeelding ]
Dat is het punt, ik wil er best wel rekening mee houden maar dan is het ook wel prettig als er met mij rekening gehouden wordtquote:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-07-2014 om 13:23:41Nieuws: #PSV en Borussia Mönchengladbach hebben een principe-akkoord over de verkoop van Luuk de Jong aan #PSV reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |