Dit inderdaad!quote:Op maandag 7 juli 2014 13:40 schreef Minarosa het volgende:
Ach nee Dottey... wat ontzettend jammer, het klonk zo veelbelovend![]()
Als ik het iemand gun (natuurlijk gun ik het iedereen) dan ben jij het - je bent altijd zo optimistisch voor iedereen en na 18 rondes is het echt wel tijd voor jouw streepje!
Dan ben je nog voor mijquote:Op maandag 7 juli 2014 13:53 schreef rammeltje het volgende:
Ik blijf sowieso nog een maand hier Dottey! Dag 25 en géén eisprong te bekennen.
En jij bent eerst aan de beurt voor twee streepjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Dottey op 07-07-2014 15:07:17 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Nope.. pijnlijke borsten, gekke tepels, misselijk als een hond, trek in vreetwerk etc etc..quote:Op maandag 7 juli 2014 14:15 schreef Skittles het volgende:
Dottey![]()
Ik zat zo te hopen dat je een tweede streep zou plassen!
Is je lichaam nu wel een beetje lief voor je en ben je al wel ongesteld nu geworden of nog steeds niet?
M'n duimen draaien vast voor je voor de volgende ronde.
Manlief zegt elke keer.. nog een ronde nog een ronde..quote:Op maandag 7 juli 2014 17:26 schreef twist02 het volgende:
Dottey wat klote!
Ben even kwijt wanneer je NOD was; kan het geen gevalletje late innesteling zijn?
Al 18 rondes joh, ik vind het knap dat je over het algemeen nog zo positief bent!
Nog geen reden om medisch onderzoek te laten doen of willen jullie dat niet?
Hier gaan we het de komende week maar eens extra vaak gezellig maken!
OH meis!!!! Wat een vreselijk gebeuren! Ik lees eigenlijk niet mee in dat topic en uit Z&G blijf ik al helemaal... dus het is echt zo langs mij heen gegaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:47 schreef Ggirl het volgende:
Ik kom hier ook weer een beetje meelezen en posten! 23 juni miskraam gehad met tien weken en het lijkt alsof mijn lichaam weer 'normaal' doet! Geen idee of en wanneer er een eisprong komt, we wachten 'rustig' de komende menstruatie af!
Dus Dottey, je bent niet meer de enige die aan zoveelste ronde dubbele cijfers begint! (Al zegt iedereen dat ik opnieuw moet gaan tellen, heul niet he!)
Iedere dag op hetzelfde tijdstip (bij wakker worden, dus ook in het weekend op dezelfde tijd) temperaturen met bij voorkeur een rectale thermometer. Je temp stijgt als er een eisprong aankomt en blijft dan hoog totdat je menstruatie begint, dan zie je een dip in je temperatuur. Ben je zwanger dan blijft je temp hoog.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:34 schreef Minarosa het volgende:
Hoe werkt dat temperaturen precies? Of nou ja dat kan ik ook wel googlen
Ik ben blaasontsteking expert (echt al 1000 keer gehad), maar als je dat hebt merk je het vooral bij het naar 't toilet gaan; alsof je naalden plast. Je urine is troebeler dan normaal en er kan soms bloed in zitten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:30 schreef Gevalletje het volgende:
Helaas geen grotere borsten na het stoppen met de pil! Sowieso veranderen m'n borsten totaal niet gedurende de cyclus, kan daar dus nooit iets aan merken.
Sinds vanmiddag ineens steekjes onder in m'n buik, iets links. Om de paar seconden en soms even een paar min niet. Niet erg pijnlijk maar wel irritant omdat het zo regelmatig is. Is dit nou blaasontsteking ofzo? Heb het nog nooit gehad, dus echt geen idee. Moet je dan ook geen branderig gevoel hebben bij het plassen en vaker naar de wc moeten? Want dat heb ik dus weer niet. Lekker vaag
.
ik heb er ook al heel veel gehad en nooit t gevoel gehad dat k naalden pieste, ook nu niet ( maar zwanger dus anders) Ik heb wel steken en een zwaar gevoel in mn onderbuik, verder veel kleine plasjes of zelfs enkel druppels plassen..quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:03 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik ben blaasontsteking expert (echt al 1000 keer gehad), maar als je dat hebt merk je het vooral bij het naar 't toilet gaan; alsof je naalden plast. Je urine is troebeler dan normaal en er kan soms bloed in zitten.
Buiten het plassen om levert blaasontsteking vooral het gevoel op alsof je moet plassen (heel nodig) en kan je buik heel vol voelen. Echt steken herken ik niet. Blaasontsteking herken je in ieder geval, ook als je het nooit hebt gehad, wel meteen als dusdanig..
Eisprong?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:30 schreef Gevalletje het volgende:
Sinds vanmiddag ineens steekjes onder in m'n buik, iets links. Om de paar seconden en soms even een paar min niet. Niet erg pijnlijk maar wel irritant omdat het zo regelmatig is. Is dit nou blaasontsteking ofzo? Heb het nog nooit gehad, dus echt geen idee. Moet je dan ook geen branderig gevoel hebben bij het plassen en vaker naar de wc moeten? Want dat heb ik dus weer niet. Lekker vaag
.
Ik herken het. Altijd een paar dagen voor mijn nod, ongeacht of het raak is of niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:30 schreef Gevalletje het volgende:
Helaas geen grotere borsten na het stoppen met de pil! Sowieso veranderen m'n borsten totaal niet gedurende de cyclus, kan daar dus nooit iets aan merken.
.
Dat zware gevoel ken ik, maar bij mij stond de pijn bij het plassen echt voorop. Ik ben er hier op m'n werk zelfs een keer van flauwgevallen, zo heftig was het..quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik heb er ook al heel veel gehad en nooit t gevoel gehad dat k naalden pieste, ook nu niet ( maar zwanger dus anders) Ik heb wel steken en een zwaar gevoel in mn onderbuik, verder veel kleine plasjes of zelfs enkel druppels plassen..
Maar eem plasje is zo weggebracht en nagekeken, en bij twijfel altijd ff doen want je wilt niet dat de ontsteking omhoog kruipt.
Wat rot dat er zoveel vriendinnen ineens zwanger blijken te zijn.. Mocht je het ze willen vertellen dan lijkt me dat ze wel snappen dat je het niet zegt om te zeuren of medelijden te krijgen hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:12 schreef Rawedni het volgende:
Ja dat vind ik wel fijn, heel erg bedankt alvast!
Een week pff ja dat is wel heel dichtbijMijn vriendinnen weten het niet, ik wil geen medelijden, het is alleen wel pijnlijk af en toe
Veel lichte strepen, maar wel een duidelijke eisprong:quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:12 schreef Rawedni het volgende:
Ja dat vind ik wel fijn, heel erg bedankt alvast!
Een week pff ja dat is wel heel dichtbijMijn vriendinnen weten het niet, ik wil geen medelijden, het is alleen wel pijnlijk af en toe
Toch een beetje spannend!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:15 schreef Rawedni het volgende:
Wat zijn jullie lief![]()
Heel erg bedankt Gevalletje, Risu en Dottey!
@Cholula, ja heel duidelijk inderdaad wel een eisprong! Heb je elke dag 1 test gedaan die periode? Ik heb niet zoveel testen dus heb ze gedurende 10 dagen om de dag gedaan en er lijkt weinig te gebeuren. Nu zijn ze sowieso op
@Dottey, wat naar dat je je zo hard bloedHopelijk is dat gauw over!
1 vriendin (mijn beste) is een gigantische kletskous, als ik het vertel weet binnen no time iedereen het. Dus ik vertel het echt niet en lijd in stilte
Gisteren trouwens een zwangerschapstest gedaan die negatief was, heeeeeeeeeeeeeeeeel licht, niet te fotograferen streepje wellicht, geen idee of dat restant HCG is of eventueel iets heel prils nieuws.
Dat is wel effectief je ovulatietesten gebruiken zeg!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:36 schreef sproetjes het volgende:
Sorry dat ik een beetje afwezig ben geweest de laatste paar dagen! Druk met afronden van school voor de vakantie en over een week de bruiloft!
@dottey: ik hoop dat je snel minder heftig bloeden dat je je snel weer wat beter voelt
@rawedni: hopelijk snel duidelijkheid!
Voor iedereen een dikkeen ik probeer weer wat meer actief te zijn!
Hier overigens een dag te vroeg eigenlijk
Begonnen met ovulatie testen maar wel
Meteen strependenk dat ik vandaag of morgen mn eisprong ga hebben
Haha ja ik heb een app die me verteld wanneer mn vruchtbare dagen zouden zijn. Opzich klopt het dus goed, volgens die app is zaterdag of zondag de dag.. Al had ik vandaag ineens weer geen streep terwijl ie gister al best duidelijk was (en eergister heel licht)quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat is wel effectief je ovulatietesten gebruiken zeg!
Dat scheelt weer een hoop staafjes plassen
Ga niet te veel op je app af hoor.....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:41 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Haha ja ik heb een app die me verteld wanneer mn vruchtbare dagen zouden zijn. Opzich klopt het dus goed, volgens die app is zaterdag of zondag de dag.. Al had ik vandaag ineens weer geen streep terwijl ie gister al best duidelijk was (en eergister heel licht)
Hoe doe jij t dan? Wanneer ga je ovulatie testen gebruiken bedoel ik. We klussen veelal om de dag (soms elke dag, nog een voordeel van het stoppen met de pil, ik heb veel meer kluszin hahaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ga niet te veel op je app af hoor.....
kleine tip van iemand die al een tijd in de dubbele cijfers zich suf oefent
He wat jammer.... snap dat je er van baalt, maar wel fijn dat je al snel naar de gyn kunt! Volgens mij kun je ook bloeden zonder eisprong, maar dat is dan meer vergelijkbaar met een onttrekkingsbloeding. Ik kon mijn ovulatie ook niet vinden met de piesstokjes, maar ik meen hem toch heus gevoeld te hebben twee weken geleden....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:01 schreef rammeltje het volgende:
Spotting![]()
Raar dat ik een bloeding krijg terwijl ik met de ovulatietesten geen eisprong heb kunnen vinden, en dat de temperatuurmethode ook niks aangeeft (mogelijk op dag 25, maar ik heb 1x heel laat getempt en ik was al uit bed waardoor mijn temp vrij hoog was).
Ook al was dit ronde 3, ik baal best wel een beetje. Ik had gehoopt dat ik de afspraak bij de gynaecoloog eind deze maand kon annuleren.
Ik bedoelde te zeggen dat je niet blind op je app af moet gaan... dat je ziet oh de 18de mijn eisprong.. en dat je dan alleen vanaf de 15de tm de 18de batstquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:14 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Hoe doe jij t dan? Wanneer ga je ovulatie testen gebruiken bedoel ik. We klussen veelal om de dag (soms elke dag, nog een voordeel van het stoppen met de pil, ik heb veel meer kluszin haha) maar vind t toch wel handig om te weten wanneer mijn eisprong is.
Had woensdag een licht streepje, gister een best duidelijke en vandaag ineens geen
Edit een hele lichte ipv geen
Hier ook.. Hoewel m'n buikpijn nog niet erger is geworden verwacht ik het toch elk moment. Die steekjes zijn al wel ruim een dag gestopt overigens.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:58 schreef Sara82 het volgende:
Hier op mijn NOD trouwens nog geen bloed, maar ik voel me al wel ongesteld. (Schijtmoe, puisterig, zeurende doos, hoofdpijn). Dus die zet wel lekker door denk ik....
Haha ja zou wel handig zijn zo'n knop!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:57 schreef Sara82 het volgende:
Hier is het ook weer afgezwakt, maar ja, heb het met mijn eigen ogen gezien dat ik er niet blij mee hoef te zijn dattie wegblijft. Hoe handig zou het zijn om een reset-knop in je navel te hebben!
Al getest trouwens, gevalletje?
Ja, het was een heel feest zo van woensdag tot gisteren. Ze wilde eigenlijk nog niet naar huis, dus dat is een goed teken dat ze het erg gezellig hebben gehad.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:54 schreef twist02 het volgende:
Dottey: pfff, alsof het nog niet vervelend genoeg is om ongesteld te worden en dan ook nog zo heftig. Gelukkig duurde het niet zo lang. Vind het toch echt knap hoe positief je eronder blijft! En kan me voorstellen dat je nog harder rammelt met je neefjes en nichtjes in huis!
Jammer zeg! Wat zijn dat lange rondes!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:37 schreef Sara82 het volgende:
Nou, definitieve duidelijkheid hier. Zelfs met behulp van een halogeenlamp en een boel fantasie kan ik er geen tweede streepje van maken, lol!
Jammerdebammer, volgende ronde beter! Nou hoop ik dat ik zo ook ongesteld wordt, want dan kan ik voor het eerst in weken weer eens serieus weekend gaan vieren! (ik durf al weken niet echt, door het "je-weet-maar-nooit"- verhaal) En bovendien vind ik een cyclus van +/- 42 dagen al lang zat, eigenlijk... (klinkt zeurderiger dan ik me voel hoor...!)
Kom maar op! *staat klaar met een tampon en een biertje*
Ik wil er zo een!!!!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:57 schreef Sara82 het volgende:
Hier is het ook weer afgezwakt, maar ja, heb het met mijn eigen ogen gezien dat ik er niet blij mee hoef te zijn dattie wegblijft. Hoe handig zou het zijn om een reset-knop in je navel te hebben!
Al getest trouwens, gevalletje?
Het is niets geks dat je onzeker of twijfel krijgt bij iets wat je zo graag wilt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:22 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Haha ja zou wel handig zijn zo'n knop!
Nog niet getest. Wil iig vandaag afwachten, afgelopen keren was het steeds precies 26 dagen dus ik verwacht het wel vandaag. Het stomme is dat ik afgelopen dagen er ineens enorm onzeker over ben geworden, dat ik bang ben dat ik het niet zou kunnen.. alsof het ineens dichtbij komt terwijl ik amper klachten heb en er dus echt niet vanuit ga. Begin nu toch te twijfelen, dus als er morgenmiddag nog niks is ga ik toch maar testen!
Vorige keren wilde ik vaak te snel testen en nu word ik er ineens nerveus van, wel raar
Heerlijk hè? Hier ook al 3 neefjes en nichtjes en nummer 4 is onderweg!quote:Op zondag 13 juli 2014 14:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja, het was een heel feest zo van woensdag tot gisteren. Ze wilde eigenlijk nog niet naar huis, dus dat is een goed teken dat ze het erg gezellig hebben gehad.
Ik ben twee dagen doodgebloed, toen twee dagen niets en vannacht ineens weer wel...
het word steeds vreemder en vreemderhaha
Voel me nogal stom en onzeker.. Gezeur maar even onder spoiler want klinkt allemaal zo negatiefquote:Op zondag 13 juli 2014 14:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het is niets geks dat je onzeker of twijfel krijgt bij iets wat je zo graag wilt.
Je wordt dan met je neus op de feiten gedrukt, terwijl je nog liever even wilde mijmeren en de hoop koesteren dat het zover is.
ik denk dat iedereen die zenuwen herkent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Gevalletje op 13-07-2014 20:15:54 ]
Ook al blijf ik liever positief erin staan.. dan nog kan ik ook mindere dagen hebben hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 16:00 schreef twist02 het volgende:
[..]
Heerlijk hè? Hier ook al 3 neefjes en nichtjes en nummer 4 is onderweg!![]()
Als wij een beetje opschieten, ben ik nog een paar maanden tegelijk zwanger met m'n schoonzusje; lijkt me ook heel leuk!
Klinkt inderdaad vreemd ja. Onder het mom van positiviteit*: wie weet wordt de boel wel even goed wakker geschud nu en is het gauw raak!
* Niet dat jij zelf niet positief bent hè?![]()
Hier kan ik voorlopig weinig anders doen dan afwachten voor een week of 2. * twist02 is nu al ongeduldig
Aan de inzet ligt het in elk geval niet!
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:04 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Voel me nogal stom en onzeker.. Gezeur maar even onder spoiler want klinkt allemaal zo negatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
je kunt gewoon naar een concert als je zwanger bent.......quote:Op zondag 13 juli 2014 16:10 schreef Gevalletje het volgende:
En dan kwam ik er een paar dagen geleden achter dat de eerste band waar ik ooit fan van was en altijd speciaal zal blijven na 13 jaar hier eindelijk weer eens een echt concert geeft. En dat het vrijdag in de verkoop ging. Wist dat goede kaartjes snel weg zouden zijn dus gelijk maar een kaartje gekocht. Dit was dus de 11e met de 12e NOD, maar er zal toch niks zijn! En als er inderdaad niks is dan laat ik een goede plek voorbij gaan. Zal je natuurlijk net weer zien dat het ineens wel raak is en ik nu met dat kaartje zit he
quote:Op zondag 13 juli 2014 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
Geen idee, ik ben sowieso geen tel misselijk geweestmaar het is inderdaad absoluut niet iets wat je moet laten
Ik ben nu 35 weken en heb een kind wat reageert op de bas, en soms als ze heeeeeel enthousiast is dan trappelt ze in mn maag, maar zo hoog ligt ze pas sinds een paar wekenquote:Op zondag 13 juli 2014 19:04 schreef Dottey het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat de dames in het laatste trimester een beetje misselijk van de bas worden...
* Dottey zingt: Dikke dreunen tot in je vruchtwater!OEMS OEMS OEMS OEMS...
![]()
maar dat is toch in het begin niet?
35 alweer *zucht en verliefd kijkt*quote:Op zondag 13 juli 2014 19:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben nu 35 weken en heb een kind wat reageert op de bas, en soms als ze heeeeeel enthousiast is dan trappelt ze in mn maag, maar zo hoog ligt ze pas sinds een paar weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Gefeliciteerd gevalletje!Dank je! Jij (en de rest) nu ook snel he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:17 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Dank je! Jij (en de rest) nu ook snel he!Hoeft ook niet, tenzij er een moshpit is, dan zou ik wel aan de zijkant gaan staan. Maar in oktober kan jouw kindje nog geen gehoorschade oplopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt heus goed!
disclaimer
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:17 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Dank je! Jij (en de rest) nu ook snel he!Ik ga mijn best doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoop dat we hier allemaal snel door mogen naar het volgende topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:11 schreef Gevalletje het volgende:
Duidelijker kon ik hem niet maken!WHOHW!!!!! Wat heerlijk!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk van genieten! Ik ben benieuwd wat je vriend er over zei![]()
iets in de trant van : *stilte...wat zeg je nou? Kijken... nog eens goed kijken...... WHOHW! WHOOT WHOOT?! Nog eens goed kijken.. dikke knuffels!*
Wat fijn zeg!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
vanaf zes weken gaat zich dat toch ontwikkelen hoor ^^,quote:Op maandag 14 juli 2014 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, tenzij er een moshpit is, dan zou ik wel aan de zijkant gaan staan. Maar in oktober kan jouw kindje nog geen gehoorschade oplopenKomt heus goed!
Ja, maar die baby zit in een zak water met een dikke placenta en buikwand er omheen, da's een prima geluidsisolatie bij een concertquote:Op maandag 14 juli 2014 15:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
vanaf zes weken gaat zich dat toch ontwikkelen hoor ^^,
Dat is zeker waarquote:Op maandag 14 juli 2014 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar die baby zit in een zak water met een dikke placenta en buikwand er omheen, da's een prima geluidsisolatie bij een concertKijk, geweerschoten zijn qua decibellen toch van een iets ander kaliber
Dit was mijn indrooglijntje een tijdje terug (dus niet die gelige vlek maar dat hele lichte streepje ernaast):quote:Op maandag 14 juli 2014 19:25 schreef Sara82 het volgende:
Mwaaaah, verdorie, de camera van mijn chinese nepmerk smartphone kan niet van zo dichtbij een foto maken.....
Ik ga er ff vanuit dat het een indrooglijntje is. Schrok me even helemaal wild, sorry jongens! (en je bent heus geen boeman hoor Joycie88, ben eerder blij dat er nog iemand een slag om de arm houdt, dan meteen enthousiast gaat roepen dattie raak is!)
Had van een vriendin ook al eens gehoord dat die lijntjes bestaan, dus wordt nu nog ff heen- en weergeslingerd. Ik hou het op NEE, en test als ik over 2 dagen nog niet ongesteld ben nog een keer.
(Foto's van indrooglijntjes zijn nu echter wel van harte welkom, ter vergelijking)
+1, dit is veelbelovend!quote:Op maandag 14 juli 2014 19:53 schreef L0t.. het volgende:
Dat is echt geen tuurlijntje hoor. Ik wil je geen valse hoop geven maar dat ziet er voor mij echt niet uit als een indrooglijn.
euhm, rond 16:00 eroverheen gepiest, toen ff 10 minuten af en toe gekeken tot de roze inkt was weggetrokken, en toen was er NIETS te zien. (nee echt, NIETS)quote:Op maandag 14 juli 2014 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ben ik het niet helemaal mee eens, bij mij duurden de eerste tests ook nogal lang. Sara, hoe lang na het testen heb je m weggelegd?
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:49 schreef Sara82 het volgende:
De zeer ingezoomde/korrelige foto. Het is echt een tuurlijntje. (de test was ca. 2,5 uur oud. Als nachtdienster is jullie etenstijd mijn ochtend) Sorry, duidelijker krijg ik hem niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belovend... stiekeme jubelstemming hier..quote:Op maandag 14 juli 2014 18:28 schreef Sara82 het volgende:
Oh my fucking god, oh my fuckinggod.... heb vanmorgen nog een test gedaan om te kijken waarom mijn nod wegbleef. Weer negatief. Noukijk ik zzojuist nog een keer...... hele lichte streep! Ik vermoed dat het een verdampingslijntje is maar ben nu schijtnerveus!!!!!!
"is er dan een heuze streepjesregen?"
morgen test je toch wel weer? S P A N N E N D !
* Dottey draait duimen suf
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ohh gelukkig. En vroeger stond ik zelf vaak (als 1 van de weinige vrouwen en toen nog dun ook) in de moshpit..quote:Op maandag 14 juli 2014 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, tenzij er een moshpit is, dan zou ik wel aan de zijkant gaan staan. Maar in oktober kan jouw kindje nog geen gehoorschade oplopenKomt heus goed!
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:20 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen![]()
Hoop dat we hier allemaal snel door mogen naar het volgende topic.Inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wel ja, ooit met zwangere vriendin naar concert geweest. Was nog vrij in het begin maar ze was erg blij dat ze kon zitten ivm bandenpijn..
Het klinkt wel goed! Lekker wachten tot je NOD. Dat doe je goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:37 schreef rammeltje het volgende:
Gefeliciteerd gevalletje!![]()
Spannend Sara! Het ziet er wel hoopvol uit!
Hier kan het nog alle kanten op. De spotting blijft spotting, als in een paar drupjes (oud)bloed per dag. Mijn temperatuur is nog steeds mooi hoog. Maar voorlopig ga ik nog niet testen, aangezien ik er weinig vertrouwen in heb. En mocht mijn ei pas op dag 25 gesprongen zijn, dan zit ik nog voor mijn NOD.
quote:
Ohw jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:50 schreef Cholula het volgende:
En ik dacht eigenlijk dat ze morgen zou testen.
Moeten vertellen..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:52 schreef Gevalletje het volgende:
te zeggen "en dat zeg je nu pas dan? Dacht je echt dat ik boos zou worden??". Hij had liever dat het later was geweest maar nu het zo is is het zo dus gewoon leuk en we gaan ervoor . En ineens teleurgesteld zijn dat ie een dure tablet kocht laatst (ik vond dat we dat beter konden gebruiken, stel dat ik zwanger zou raken, maar nee hoor hij wou het nu), zegt ie nu dat ie dat liever voor de baby zou hebben! Ook zei ie dat hij het moeilijk zal hebben met voor zich houden . Liefst wacht ik op 1e echo wegens onzekerheid, maar dat duurt denk ik iets te lang. Vooral vanwege bbq bij z'n broer begin augustus. Dan zal er wel veel gedronken worden en zullen we het hun dan wel moeten vertellen waarschijnlijk.
Wat een vervelend nieuws. Maar mag ik je er even op wijze dat je gewicht niet de oorzaak van je pcos is. Het kan helpen om af te vallen. Maar dan nog kan pcos voor problemen zorgen rond je vruchtbaarheid.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:51 schreef Bloesem. het volgende:
Nou, na een tijd lurken en veel jompels missen (omdat alles daar beneden niet helemaal oke voelde en ik mezelf niet op wilde jutten) toch even een korte update.
Kom net van de huisarts. Ik ben door medicatie 15 kilo aangekomen en daardoor nu PCOS. Zou weer over moeten gaan als ik afval, maar zie maar 'even' 15 kilo af te vallen. Voorlopig dus nog geen kans op zwangerschap en dat is mooi klote. Ik zal dus af en toe wel een blik werpen hier, zoals hiervoor, maar posten blijft even uit tot alles weer op gang is. Bluh
Heel vervelend Bloesem! Maar, besef je wel, het is niet onmogelijk om zwanger te raken met PCOS! Succes met afvallenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:51 schreef Bloesem. het volgende:
Nou, na een tijd lurken en veel jompels missen (omdat alles daar beneden niet helemaal oke voelde en ik mezelf niet op wilde jutten) toch even een korte update.
Kom net van de huisarts. Ik ben door medicatie 15 kilo aangekomen en daardoor nu PCOS. Zou weer over moeten gaan als ik afval, maar zie maar 'even' 15 kilo af te vallen. Voorlopig dus nog geen kans op zwangerschap en dat is mooi klote. Ik zal dus af en toe wel een blik werpen hier, zoals hiervoor, maar posten blijft even uit tot alles weer op gang is. Bluh
Oh en dat!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Heel vervelend Bloesem! Maar, besef je wel, het is niet onmogelijk om zwanger te raken met PCOS! Succes met afvallen
Is hetzelfde tochquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Maar heb je ook echt PCOS, of heb je PCO?
Daar zit nogal verschil in namelijk, het laatste kan je namelijk vaak wel door afvallen weer verhelpen
Ben benieuwd naar Sara!
ik had altijd begrepen van niet. Dat je die cystes kan hebben zonder het syndroom te hebben. Maar pin me er niet op vastquote:Op donderdag 17 juli 2014 07:35 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Is hetzelfde toch
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Polycysteus-ovariumsyndroom
Ik was voor mijn zwangerschap van E gediagnosticeerd met PCO(S) en naar mijn weten zijn het 2 benamingen voor hetzelfde. En de cystes waar ze naar verwijzen zijn volgens mij meerdere vochtblaasjes op de eierstokken, oftewel, onrijpe eierenquote:Op donderdag 17 juli 2014 07:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had altijd begrepen van niet. Dat je die cystes kan hebben zonder het syndroom te hebben. Maar pin me er niet op vast
Hij was wel geschrokken en had liever gewilt dat het wat later was geweest, maar dat we er gewoon helemaal voor gaan en hij was verder ook niet boos of negatief (was ik beetje bang voor ineensquote:
Hoi! Als ik jou was zou ik deze folder eens lezen, geeft veel informatie:quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:18 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ik heb PCOS en slik metformine. Verder nog geen Clomid ofzo... Nu blijft mijn ovulatie meestal uit ( denk ik) Want ik word ook niet ongesteld...
Nu zei de doc dat ik kon gaan testen met ovulatie strips... Hefet iemand die al eens gebruikt?
BRUILOFT!!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:26 schreef Malteser het volgende:
Ik zag streepjes voor gevalletje. Gefeliciteerd!!
Minder nieuws voor bloesem. Sterkte!
Verder beroerde wifi maar mijn nod was dinsdag en tot op heden niks... Heb geen test bij me (zou zo'n vaart niet lopen, bruiloft achter de rug, best een pittige tijd, wie weet wat mijn cyclus doet) maar man en ik worden nu toch wel benieuwd...
Bruiloft!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:38 schreef sproetjes het volgende:
Bloesem wat naarsterkte!
rammeltje op naar de volgende ronde dan maar!
En ik ben ook benieuwd naar sara!
Hier weinig nieuws onder de zon, mijn NOD Is ergens rond 27 juli dus we gaan het dan wel zien! Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend, met al het opbouwen vandaag nog en morgen het feestje ben ik pas zondag denk ik weer in staat om bij te lezen
Wat vreselijk spannend..... en wat fijn dat je "rustig" blijftquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:00 schreef Sara82 het volgende:
Het testen hebben we nog heel even uitgesteld. We willen graag samen testen, maar lief was even vergeten dat ie gisteren en vanavond cursus heeft (waar ie direct na zijn werk naartoe gaat en pas laat van terug is). En ik zie het niet zo zitten om 10 minuten voor mijn nachtdienst te testen, haha. Morgen zijn we beiden vrij. Dus dan kunnen we aan de staafjespieserij.
Nog steeds niet ongesteld, maar heb werkelijk 0,0 zwangerschapssymptomen. Geen pijnlijke tetten, niet misselijk, geen krampjes.![]()
Ik vind het doodeng om nog een keer te testen merk ik, dus het kost me erg weinig moeite om nog even te wachten. Ben heel bang dat ie toch negatief blijkt te zijn. Maar positief is ook eng. Deze onzekerheid is bizar genoeg een veilige modus ofzo, haha. (my god, I'm weird)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Dat was ik! Mijn borsten waren en zijn super gevoelig en een cupmaat gegroeid. Zijn terug van onze huwelijksreis, ik moet nog even bijlezen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:35 schreef Gevalletje het volgende:
....,,,Oh en een tijdje terug had iemand het over gegroeide borsten en of dat iets betekende? Zoiets was het geloof ik. Nou had ik vorige week nog amper klachten, op die rare steekjes na. Ook geen verandering aan m'n borsten. Dag na NOD leken m'n tepels iets gevoelig en de dag erna (dat ik de test deed) wist ik dat zeker. Nu lijken m'n tepels continu hard (vriend vind dat natuurlijk geweldig) maar m'n borsten zijn volgens mij nog niet gegroeid.
Ja, echt een heel mooi cadeau!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Wauw malteser, wat ontzettend tof! En gewoon al acht weken!! Damndat zijn leuke kadootjes
Sorry Risuquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:38 schreef Risu het volgende:
Haha, haal je me nog doodleuk in ook. Dat was niet de bedoeling.![]()
Gefeliciteerd hoor!
Dank! Ja, verloskundige vermoedt een innestelingsbloeding of wat oud bloed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:53 schreef Phaidra het volgende:
Malteser, wat een geweldige verrassing!![]()
Gefeliciteerd! Was je laatste menstruatie dan eigenlijk een bloeding in je eerste weken zwangerschap?
Dank je! Ik deed telefonisch kort mijn verhaal en ze vermoedde dat de vorige 'menstruatie' een innestelingsbloeding was.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:59 schreef BonnieBennett het volgende:
1e kindje inderdaad
Gefeliciteerd Malteser! Wat een heerlijke verrassing en wat ontzettend snel gegaan! Zo ontloop je wel de stress die velen hebben
Vanwaar de snelle doorverwijzing of werd er al vermoed dat je verder was?
Balen Saraquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:02 schreef Sara82 het volgende:
Ja! Hoera malteser! Wat een geweldig verhaal! Gefeliciteerd, je zult wel helemaal in de wolken zijn!
Hier getest. Wit. Nu op het strand met een biertje en een peuk. Screw it.
Het typische is dat ik dan wel weer helemaal vrolijk ben door jouw berichtje malteser!
Heb je photobucket oid?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:58 schreef Malteser het volgende:
Oh, dat is dus niet gelukt geloof ik. Ik wilde de foto in het bericht plakken.
Verschilt per praktijk, officieel is de eerste echo de termijnecho rond 10-12 weken...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:59 schreef Gevalletje het volgende:
voor Malteser, wat een verrassing 8 weken al!
Balen Sara!
Welkom Bonnie, spannend!
Oh en Malteser, zit haast altijd mobiel en gebruik Tinypic voor uploaden van plaatjes. Trouwens, vraag me af waarom het zo kan verschillen, bij jou echo met 8 weken, bij m'n schoonzus was dat ook zo, maar bij mij bij ruim 10 weken? Ben nu al zo zenuwachtig en wil graag weten of het goed zit, maar nog ruim 5 weken wachten!
Wat heerlijk om zo van je huwelijksreis te komen zeg!!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:06 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat was ik! Mijn borsten waren en zijn super gevoelig en een cupmaat gegroeid. Zijn terug van onze huwelijksreis, ik moet nog even bijlezen.
Sproetjes: fijne dag!
Hier was dinsdag mijn NOD na een bijna te verwaarlozen menstruatie vorige maand. Geen menstruatie deze keer dus bij thuiskomst vanmorgen een test gekocht...
En getest...
En de strepen knalden eraf!
Wat ongelooflijk onwerkelijk!!
Huisarts gebeld, die me uiteraard naar de verloskundige doorverwees. Verloskundige gebeld, vanmiddag mochten we al komen.
Sneltrein genomen want ze maakte een echo en ik blijk al ruim 8 weken zwanger!!!! Er was (met een uitwendige echo) al een heuse knipper te zien.
Man en ik zijn werkelijk overdonderd!
He wat vervelend.... maar op het strand chillen met een biertje erbij is ook wel even heerlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:02 schreef Sara82 het volgende:
Ja! Hoera malteser! Wat een geweldig verhaal! Gefeliciteerd, je zult wel helemaal in de wolken zijn!
Hier getest. Wit. Nu op het strand met een biertje en een peuk. Screw it.
Het typische is dat ik dan wel weer helemaal vrolijk ben door jouw berichtje malteser!
Geen idee hoe dat precies zit. Ik vermoed dat ze de echo van gisteren maakte om een inschatting te hebben van hoe ver ik ben, omdat ik dat dus niet wist. Het was een oud apparaat en het kon ook alleen uitwendig met dat apparaat. Ze had me er ook op voorbereid dat we misschien (nog) niks zouden zien.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:59 schreef Gevalletje het volgende:
voor Malteser, wat een verrassing 8 weken al!
Balen Sara!
Welkom Bonnie, spannend!
Oh en Malteser, zit haast altijd mobiel en gebruik Tinypic voor uploaden van plaatjes. Trouwens, vraag me af waarom het zo kan verschillen, bij jou echo met 8 weken, bij m'n schoonzus was dat ook zo, maar bij mij bij ruim 10 weken? Ben nu al zo zenuwachtig en wil graag weten of het goed zit, maar nog ruim 5 weken wachten!
De onderstequote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:55 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik! En je krijgt in photobucket 4 opties. Welke optie moet ik hier dan inplakken?
Ga ik proberen! Dank je!quote:
Ik ga dus naar de betreffende foto in photobucket en heb dan 4 opties die ik kan kopiëren:quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Je kunt de link direct hier plakken he, je hoeft r niks meer aan te doen...
Ik ga even kijken in mn photobucket
[ Bericht 29% gewijzigd door Cassandra87 op 20-07-2014 23:46:28 ]
welkom!quote:Op zondag 20 juli 2014 23:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Officiële meld. Mag ik er definitief bijkomen?
nod is 25 juli (mijn verjaardag) verwacht er nog niet teveel van. Na de derde cyclus op rij bewust onvoorzichtig te zijn geweest hebben we besloten er definitief voor te gaan.is helemaal om. Na mijn periode gaan we er 100% voor maar aangezien we een paar keer geen bescherming hebben gebruikt zit ik wel op t wacht bankje
graag! thee gaat er ook niet in met die hitte tenzij icetea! En van de week vlaaiquote:Op zondag 20 juli 2014 23:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
welkom!
Thee en koekies zijn deze week ingeruild voor ijskoud drinken en knijp ijsjes in een zakje!
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Officiële meld. Mag ik er definitief bijkomen?
nod is 25 juli (mijn verjaardag) verwacht er nog niet teveel van. Na de derde cyclus op rij bewust onvoorzichtig te zijn geweest hebben we besloten er definitief voor te gaan.is helemaal om. Na mijn periode gaan we er 100% voor maar aangezien we een paar keer geen bescherming hebben gebruikt zit ik wel op t wacht bankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom Cassandra! Gezelligheieieieid! Hoop dat je de 25e hier weer weg kunt! (haha, dat klinkt onvriendelijk, maar je snapt wat ik bedoel toch?)
Lieve Sara,quote:Op maandag 21 juli 2014 18:21 schreef Sara82 het volgende:
Hoop voor je dattie lekker vroeg komt Dottey!![]()
Kan iemand mij trouwens even streng toespreken? Graag iets in de trant van:
"Sara, het is volstrekt normaal dat je een cyclus hebt van meer dan 50 dagen, en je cyclus was voor de pil ook vaak 42 dagen, dus 50 is helemaal niet veel. Je hebt nu gewoon toevallig je langste cyclus ever. "
(Echt zo naar, ik kan het gevoel dat er iets "anders" was deze keer slecht van me af zetten. Terwijl ik weet dat dat wel moet. Dus graag een relativerende/vermanende vinger. Dank u vriendelijk.)
Lieve Sarameis!quote:Op maandag 21 juli 2014 18:21 schreef Sara82 het volgende:
Hoop voor je dattie lekker vroeg komt Dottey!![]()
Kan iemand mij trouwens even streng toespreken? Graag iets in de trant van:
"Sara, het is volstrekt normaal dat je een cyclus hebt van meer dan 50 dagen, en je cyclus was voor de pil ook vaak 42 dagen, dus 50 is helemaal niet veel. Je hebt nu gewoon toevallig je langste cyclus ever. "
(Echt zo naar, ik kan het gevoel dat er iets "anders" was deze keer slecht van me af zetten. Terwijl ik weet dat dat wel moet. Dus graag een relativerende/vermanende vinger. Dank u vriendelijk.)
Wie riep er om vlaai?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
graag! thee gaat er ook niet in met die hitte tenzij icetea! En van de week vlaai
Dit is mijn tweede cyclus zonder pil dus kan er nog weinig over zeggenquote:Op woensdag 23 juli 2014 07:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Vlaai![]()
Wat raar die korte cyclussen, zijn jullie allebei regelmatig?
Waaaaaah ga je voor een tweede???quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:55 schreef Hilzillah het volgende:
Tis écht heul bloed en al een paar dagen. Gewoon lek dusGeeft niet... Zwanger had ik toch niet écht kunnen zijn. Vent die veel aan het werk is maakt geen baby's
![]()
Och... Nieuwe ronden nieuwe kansen... NOD weet ik nu niet natuurlijk
Leuk leuk!quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:55 schreef Hilzillah het volgende:
Tis écht heul bloed en al een paar dagen. Gewoon lek dusGeeft niet... Zwanger had ik toch niet écht kunnen zijn. Vent die veel aan het werk is maakt geen baby's
![]()
Och... Nieuwe ronden nieuwe kansen... NOD weet ik nu niet natuurlijk
Ik denk het, jij zegt hetquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Hillzillah én Limone voor een tweede?
Of interpreteer ik de 'gezellig' niet goed?
Ja, da's hetzelfde als er gewoon voor gaanquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:25 schreef Limone het volgende:
Oh nou weet je, het is nu nog niet meer dan neuken in de marge zonder condoom.
Maarrrrrr...
Ik heb wel mijn app weer afgestoft. Dus. Het zou mogen, maar het hoeft niet.
Zoals denk ik de meeste mensen het doen, al doet fok soms anders vermoedenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:27 schreef Limone het volgende:
Jajajaja![]()
Maar ik temperatuur niet en ik hoef ook niet te huilen als mijn man weg is tijdens mijn vruchtbare dagen.
Nee, dat is waar! Ongelooflijk..quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zoals denk ik de meeste mensen het doen, al doet fok soms anders vermoeden
Leuk joh! Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |