abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142390639
Veel plezier sproetjes! Maak er een leuke dag van!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_142390713
Volgens mij is PCO en PCOS ook hetzelfde maar dat weet ik niet zeker. Het kan door gewicht beinvloedt worden maar hoeft niet. Maar omdat ik dus wel flink overgewicht heb wil ik nu al wel gaan letten op mijn eten. Zeker omdat er een kans op doorverwijzing is en dat waarschijnlijk dan ook aangedragen gaat worden.

Dus denk dat ik me van de week weer aanmeld bij Weight-watchers dat gaf me toendertijd wel een prettige houvast.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 17 juli 2014 @ 16:18:33 #203
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_142400892
Ik heb PCOS en slik metformine. Verder nog geen Clomid ofzo... Nu blijft mijn ovulatie meestal uit ( denk ik) Want ik word ook niet ongesteld...

Nu zei de doc dat ik kon gaan testen met ovulatie strips... Hefet iemand die al eens gebruikt?
pi_142401237
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:04 schreef McLaura het volgende:
Gevalletje, wat zei je vriend?
Hij was wel geschrokken en had liever gewilt dat het wat later was geweest, maar dat we er gewoon helemaal voor gaan en hij was verder ook niet boos of negatief (was ik beetje bang voor ineens :P). Toen ik het zei moest ik een beetje huilen en heeft ie me een tijdje vastgehouden en gezegd dat ik echt niet bang had hoeven zijn voor zijn reactie. Hij vind het nog wel eng (ik ook wel een beetje hoor!), maar ook leuk en we hopen dat het allemaal goed zal gaan! Nog tot 25 augustus wachten op termijnecho, lijkt nog zo ver weg! Tot die tijd blijf ik wel wat onzeker.
pi_142401467
Jammer Rammeltje!

En veel plezier Sproetjes, en toch ook een beetje spannend!

Dizzy, ik heb ze niet gebruikt. Heb nog wel een vol doosje liggen die ik denk ik na m'n termijnecho weg wil doen. Volgens mij wel een paar hier die er ervaring mee hebben?

Oh en een tijdje terug had iemand het over gegroeide borsten en of dat iets betekende? Zoiets was het geloof ik. Nou had ik vorige week nog amper klachten, op die rare steekjes na. Ook geen verandering aan m'n borsten. Dag na NOD leken m'n tepels iets gevoelig en de dag erna (dat ik de test deed) wist ik dat zeker. Nu lijken m'n tepels continu hard (vriend vind dat natuurlijk geweldig :P) maar m'n borsten zijn volgens mij nog niet gegroeid.
  donderdag 17 juli 2014 @ 16:39:29 #206
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_142401605
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 16:18 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ik heb PCOS en slik metformine. Verder nog geen Clomid ofzo... Nu blijft mijn ovulatie meestal uit ( denk ik) Want ik word ook niet ongesteld...

Nu zei de doc dat ik kon gaan testen met ovulatie strips... Hefet iemand die al eens gebruikt?
Hoi! Als ik jou was zou ik deze folder eens lezen, geeft veel informatie:

http://www.nvog.nl/Sites/Files/0000000109_PCOS_.pdf

Volgens mij wordt Clomid normaal gesproken eerder gegeven dan Metformine (ik lees ook dit: Metformine lijkt vooral geschikt voor vrouwen met overgewicht of met hoge insulinewaarden, maar momenteel bevindt deze behandeling zich nog in een onderzoeksfase.Hoe groot de kans op zwangerschap is bij de behandeling met Metformine is nog niet duidelijk.) Maar hey, ik ben geen arts dus geen idee!

In dit topic wordt heel veel gebruik gemaakt van ovulatietesten maar in jouw geval zou ik me eerder eens verdiepen in temperaturen :Y
pi_142410968
Het testen hebben we nog heel even uitgesteld. We willen graag samen testen, maar lief was even vergeten dat ie gisteren en vanavond cursus heeft (waar ie direct na zijn werk naartoe gaat en pas laat van terug is). En ik zie het niet zo zitten om 10 minuten voor mijn nachtdienst te testen, haha. Morgen zijn we beiden vrij. Dus dan kunnen we aan de staafjespieserij.

Nog steeds niet ongesteld, maar heb werkelijk 0,0 zwangerschapssymptomen. Geen pijnlijke tetten, niet misselijk, geen krampjes. -O-

Ik vind het doodeng om nog een keer te testen merk ik, dus het kost me erg weinig moeite om nog even te wachten. Ben heel bang dat ie toch negatief blijkt te zijn. Maar positief is ook eng. Deze onzekerheid is bizar genoeg een veilige modus ofzo, haha. (my god, I'm weird :') )
pi_142412452
Sproetjes, hele fijne bruiloft gewenst! Wat een schitterend weer heb je! Geniet er van!

Rammeltje, wat jammer. Had het echt gehoopt....

Bloesem, wat moet dat een vervelend nieuws zijn. Tegenwoordig kunnen ze gelukkig een hoop om de boel aan te slingeren. Tot die tijd lekker sporten en gezond eten, en dan komt het vast wel goed meis.
pi_142422670
Geen symptomen zegt niks, Sara. Spannend!
pi_142427214
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:26 schreef Malteser het volgende:
Ik zag streepjes voor gevalletje. Gefeliciteerd!!

Minder nieuws voor bloesem :(. Sterkte!

Verder beroerde wifi maar mijn nod was dinsdag en tot op heden niks... Heb geen test bij me (zou zo'n vaart niet lopen, bruiloft achter de rug, best een pittige tijd, wie weet wat mijn cyclus doet) maar man en ik worden nu toch wel benieuwd...
BRUILOFT!!! *O*
gefeliciteerd! O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_142427263
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 08:38 schreef sproetjes het volgende:
Bloesem wat naar ;( sterkte!

rammeltje op naar de volgende ronde dan maar!

En ik ben ook benieuwd naar sara!

Hier weinig nieuws onder de zon, mijn NOD Is ergens rond 27 juli dus we gaan het dan wel zien! Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend, met al het opbouwen vandaag nog en morgen het feestje ben ik pas zondag denk ik weer in staat om bij te lezen :)
Bruiloft!! *O* O+

Geniet er lekker van O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_142427330
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 20:00 schreef Sara82 het volgende:
Het testen hebben we nog heel even uitgesteld. We willen graag samen testen, maar lief was even vergeten dat ie gisteren en vanavond cursus heeft (waar ie direct na zijn werk naartoe gaat en pas laat van terug is). En ik zie het niet zo zitten om 10 minuten voor mijn nachtdienst te testen, haha. Morgen zijn we beiden vrij. Dus dan kunnen we aan de staafjespieserij.

Nog steeds niet ongesteld, maar heb werkelijk 0,0 zwangerschapssymptomen. Geen pijnlijke tetten, niet misselijk, geen krampjes. -O-

Ik vind het doodeng om nog een keer te testen merk ik, dus het kost me erg weinig moeite om nog even te wachten. Ben heel bang dat ie toch negatief blijkt te zijn. Maar positief is ook eng. Deze onzekerheid is bizar genoeg een veilige modus ofzo, haha. (my god, I'm weird :') )
Wat vreselijk spannend..... en wat fijn dat je "rustig" blijft :*
pi_142427406
Overigens.. de eerste pukkel is alweer gevonden... of het is een enorme mug geweest! :')
De tetten gaan alweer op de schaal van Risu, dus op naar de vruchtbare week... vanaf zondag maar weer staafjes piesen om het in de gaten te houden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 09:32:21 #214
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_142431912
Dankjewel!! :*
pi_142435449
Mag ik mij hier officieel melden met augustus achter mijn naam?
Dit is een kloon. Wij zouden officieel 1-1-2015 voor een kleintje gaan. Maar nu per augustus. Vind het wel een fijn idee om in de aanloop naar het tweede streepje lekker anoniem te posten onder een ander account :@
pi_142449325
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 16:35 schreef Gevalletje het volgende:

....,,,Oh en een tijdje terug had iemand het over gegroeide borsten en of dat iets betekende? Zoiets was het geloof ik. Nou had ik vorige week nog amper klachten, op die rare steekjes na. Ook geen verandering aan m'n borsten. Dag na NOD leken m'n tepels iets gevoelig en de dag erna (dat ik de test deed) wist ik dat zeker. Nu lijken m'n tepels continu hard (vriend vind dat natuurlijk geweldig :P) maar m'n borsten zijn volgens mij nog niet gegroeid.
Dat was ik! Mijn borsten waren en zijn super gevoelig en een cupmaat gegroeid. Zijn terug van onze huwelijksreis, ik moet nog even bijlezen.

Sproetjes: fijne dag!

Hier was dinsdag mijn NOD na een bijna te verwaarlozen menstruatie vorige maand. Geen menstruatie deze keer dus bij thuiskomst vanmorgen een test gekocht...
En getest...
En de strepen knalden eraf!

Wat ongelooflijk onwerkelijk!!

Huisarts gebeld, die me uiteraard naar de verloskundige doorverwees. Verloskundige gebeld, vanmiddag mochten we al komen.
Sneltrein genomen want ze maakte een echo en ik blijk al ruim 8 weken zwanger!!!! Er was (met een uitwendige echo) al een heuse knipper te zien.
Man en ik zijn werkelijk overdonderd!
pi_142449354
Welkom Bonnie! Jullie hebben nog geen kinderen?
pi_142449615
Malteser, gefeliciteerd!
Home is where the O+ is...
pi_142449706
Wauw Malteser wat tof! Gefeliciteerd!
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 18 juli 2014 @ 17:19:58 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_142449848
Wauw malteser, wat ontzettend tof! En gewoon al acht weken!! Damn :D dat zijn leuke kadootjes :D
disclaimer
pi_142449901
Gefeliciteerd Malteser!
pi_142450207
Dankjulliewel!!

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Wauw malteser, wat ontzettend tof! En gewoon al acht weken!! Damn :D dat zijn leuke kadootjes :D
Ja, echt een heel mooi cadeau!
Verloskundige gaf nu 8 weken en 4 dagen als inschatting. Maar krijg nog een termijnecho uiteraard.
pi_142450261
Malteser :o
Wat een kadootje is dat even zeg!
Gefeliciteerd!
pi_142450449
Maltezer wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd *O*
pi_142450465
Haha, haal je me nog doodleuk in ook. Dat was niet de bedoeling. :D
Gefeliciteerd hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: