Hij was wel geschrokken en had liever gewilt dat het wat later was geweest, maar dat we er gewoon helemaal voor gaan en hij was verder ook niet boos of negatief (was ik beetje bang voor ineensquote:
Hoi! Als ik jou was zou ik deze folder eens lezen, geeft veel informatie:quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:18 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ik heb PCOS en slik metformine. Verder nog geen Clomid ofzo... Nu blijft mijn ovulatie meestal uit ( denk ik) Want ik word ook niet ongesteld...
Nu zei de doc dat ik kon gaan testen met ovulatie strips... Hefet iemand die al eens gebruikt?
BRUILOFT!!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:26 schreef Malteser het volgende:
Ik zag streepjes voor gevalletje. Gefeliciteerd!!
Minder nieuws voor bloesem. Sterkte!
Verder beroerde wifi maar mijn nod was dinsdag en tot op heden niks... Heb geen test bij me (zou zo'n vaart niet lopen, bruiloft achter de rug, best een pittige tijd, wie weet wat mijn cyclus doet) maar man en ik worden nu toch wel benieuwd...
Bruiloft!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 08:38 schreef sproetjes het volgende:
Bloesem wat naarsterkte!
rammeltje op naar de volgende ronde dan maar!
En ik ben ook benieuwd naar sara!
Hier weinig nieuws onder de zon, mijn NOD Is ergens rond 27 juli dus we gaan het dan wel zien! Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend, met al het opbouwen vandaag nog en morgen het feestje ben ik pas zondag denk ik weer in staat om bij te lezen
Wat vreselijk spannend..... en wat fijn dat je "rustig" blijftquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:00 schreef Sara82 het volgende:
Het testen hebben we nog heel even uitgesteld. We willen graag samen testen, maar lief was even vergeten dat ie gisteren en vanavond cursus heeft (waar ie direct na zijn werk naartoe gaat en pas laat van terug is). En ik zie het niet zo zitten om 10 minuten voor mijn nachtdienst te testen, haha. Morgen zijn we beiden vrij. Dus dan kunnen we aan de staafjespieserij.
Nog steeds niet ongesteld, maar heb werkelijk 0,0 zwangerschapssymptomen. Geen pijnlijke tetten, niet misselijk, geen krampjes.![]()
Ik vind het doodeng om nog een keer te testen merk ik, dus het kost me erg weinig moeite om nog even te wachten. Ben heel bang dat ie toch negatief blijkt te zijn. Maar positief is ook eng. Deze onzekerheid is bizar genoeg een veilige modus ofzo, haha. (my god, I'm weird)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Dat was ik! Mijn borsten waren en zijn super gevoelig en een cupmaat gegroeid. Zijn terug van onze huwelijksreis, ik moet nog even bijlezen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:35 schreef Gevalletje het volgende:
....,,,Oh en een tijdje terug had iemand het over gegroeide borsten en of dat iets betekende? Zoiets was het geloof ik. Nou had ik vorige week nog amper klachten, op die rare steekjes na. Ook geen verandering aan m'n borsten. Dag na NOD leken m'n tepels iets gevoelig en de dag erna (dat ik de test deed) wist ik dat zeker. Nu lijken m'n tepels continu hard (vriend vind dat natuurlijk geweldig) maar m'n borsten zijn volgens mij nog niet gegroeid.
Ja, echt een heel mooi cadeau!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Wauw malteser, wat ontzettend tof! En gewoon al acht weken!! Damndat zijn leuke kadootjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |